AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Skulle bytte noe i en matchbutikk da den str jeg hadde bestilt på nettet ikke passet meg. Fikk byttet i butikken men hun i kassa virket så sur og så rart på meg, hun var blid først men da jeg sa jeg hadde bestilt på nettet så ble hun sånn. Om noen bytter inn noe så tjener de vel ikke noe mer på det uansett en det plaggene koster, de har jo allerede fått betalingen, og de får sikkert solgt det til noen andre uansett. Vet jo ikke om det var dette som var grunnen, men følte meg dum resten av dagen. Litt sånn hva har jeg gjort galt følelse? Liker de ikke at folk bytter? Anonymkode: 175a4...405
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 Vet ikke. Hadde i hvert fall gitt fullstendig F. Anonymkode: 50f19...019 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Skrevet 7. desember 2021 Om hun ble sur for det så er det hun som har et problem. Anonymkode: 928da...a14 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 Jeg vet ikke jeg altså, jeg ville nok sendt varene tilbake fra der jeg bestilte den i fra i iht. angrerettloven. Men regner med at damen ville sagt i fra til deg om det var tilfelle, og dermed ikke tatt i mot varen. Så dette er ikke noe å bry seg om. Anonymkode: 4b789...ff4 2
FastShadesKåre Skrevet 7. desember 2021 #5 Skrevet 7. desember 2021 Spiller ingen rolle om du kom for å bytte eller handle varer for 10.000kr. Hun i kassa skal smile like bredt og være like behjelpelig uansett. Glem denne episoden, ikke din feil at personen i kassa tydligvis ikke har forstått jobben sin. Er et serviceyrke tross alt. 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #6 Skrevet 7. desember 2021 Bytter du inn noe kjøpt fra nett har nettbutikken fått pengene for salget å butikken går kun i null på byttet. Anonymkode: f7cbf...053 4
Gjest theTitanic Skrevet 7. desember 2021 #7 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bytter du inn noe kjøpt fra nett har nettbutikken fått pengene for salget å butikken går kun i null på byttet. Anonymkode: f7cbf...053 Det spiller ingen rolle. Butikken har en byttepolicy enten varen er kjøpt på nett eller ikke. Da skal de ikke være sure på kundene sine. Det er skikkelig dårlig. Butikkens service er at det er mulig å bytte. Da skal man kunne bytte. Uten å bli møtt av sure ansatte. Kanskje det skulle vært opplyst når man kjøper noe; informasjon om bytterett: vi har god bytteservice men de ansatte blir pottesure.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #8 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bytter du inn noe kjøpt fra nett har nettbutikken fått pengene for salget å butikken går kun i null på byttet. Anonymkode: f7cbf...053 Hvorfor skulle det spille noen rolle? Den ansatte skal nå uansett oppføre seg. Anonymkode: 928da...a14 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå