Gjest Rooosa Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Jeg har brukt Lyko de siste åra for alt av hudpleie, sminke og velvære. Men de bruker Helt Hjem, og de leverer pakkene mine en 2 timer t/r fra der jeg bor. Så hvem kan anbefales som ikke bruker Helt hjem?
CrazyCatLady2500 Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 Blivakker har fri frakt, leverer kjapt og rett i postkasse med posten.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Skrevet 7. desember 2021 Jeg vil i alle fall ikke anbefale noen som bruker PostNord! De leverer tydeligvis pakkene hvor de vil, og nekter å videresende pakken til rett sted, med begrunnelsen at de «har rett til å levere til alternativt utleveringssted når det er fullt» der hvor pakken skulle ha blitt utlevert 🤦♀️ Utleveringsstedet de da velger kan like gjerne være lenger borte enn selve butikken du handler fra -i motsatt retning. Anonymkode: bc3f7...b3a
Gjest Rooosa Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 CrazyCatLady2500 skrev (2 minutter siden): Blivakker har fri frakt, leverer kjapt og rett i postkasse med posten. Takk🙏
CrazyCatLady2500 Skrevet 7. desember 2021 #5 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vil i alle fall ikke anbefale noen som bruker PostNord! De leverer tydeligvis pakkene hvor de vil, og nekter å videresende pakken til rett sted, med begrunnelsen at de «har rett til å levere til alternativt utleveringssted når det er fullt» der hvor pakken skulle ha blitt utlevert 🤦♀️ Utleveringsstedet de da velger kan like gjerne være lenger borte enn selve butikken du handler fra -i motsatt retning. Anonymkode: bc3f7...b3a Jeg hater post nord 🙈
Gjest Rooosa Skrevet 7. desember 2021 #6 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vil i alle fall ikke anbefale noen som bruker PostNord! De leverer tydeligvis pakkene hvor de vil, og nekter å videresende pakken til rett sted, med begrunnelsen at de «har rett til å levere til alternativt utleveringssted når det er fullt» der hvor pakken skulle ha blitt utlevert 🤦♀️ Utleveringsstedet de da velger kan like gjerne være lenger borte enn selve butikken du handler fra -i motsatt retning. Anonymkode: bc3f7...b3a Jeg har 100% god erfaring med PostNord der jeg bor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå