Gå til innhold

Beste nettbutikk med levering fra PostNord eller Posten - hva er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt Lyko de siste åra for alt av hudpleie, sminke og velvære. Men de bruker Helt Hjem, og de leverer pakkene mine en 2 timer t/r fra der jeg bor. 

Så hvem kan anbefales som ikke bruker Helt hjem? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blivakker har fri frakt, leverer kjapt og rett i postkasse med posten. 

Skrevet

Jeg vil i alle fall ikke anbefale noen som bruker PostNord! De leverer tydeligvis pakkene hvor de vil, og nekter å videresende pakken til rett sted, med begrunnelsen at de «har rett til å levere til alternativt utleveringssted når det er fullt» der hvor pakken skulle ha blitt utlevert 🤦‍♀️ Utleveringsstedet de da velger kan like gjerne være lenger borte enn selve butikken du handler fra -i motsatt retning. 

Anonymkode: bc3f7...b3a

Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (2 minutter siden):

Blivakker har fri frakt, leverer kjapt og rett i postkasse med posten. 

Takk🙏

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vil i alle fall ikke anbefale noen som bruker PostNord! De leverer tydeligvis pakkene hvor de vil, og nekter å videresende pakken til rett sted, med begrunnelsen at de «har rett til å levere til alternativt utleveringssted når det er fullt» der hvor pakken skulle ha blitt utlevert 🤦‍♀️ Utleveringsstedet de da velger kan like gjerne være lenger borte enn selve butikken du handler fra -i motsatt retning. 

Jeg hater  post nord 🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har 100% god erfaring med PostNord der jeg bor. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...