AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Skal på julebord med jobben på fredag (om det ikke blir avlyst pga nye tiltak). Jeg skal ha på meg en sort kjole, men er usikker på skoene. Føler jeg må ha høye hæler, men ute er det usannsynlig glatt ute akkurat nå, og jeg må gå et stykke til og fra buss og lokale. Det vil aldri funke på de hælene. Så gå med vintersko og skifte til hæler? Men da må jeg drasse rundt på det ekstra paret hele tiden når vi går videre. Eller velge noen finere boots? Da sklir jeg ikke, men det er kanskje feil å gå med boots til kjole? Hvordan gjør dere andre det? Anonymkode: 02a8d...977
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 Men tror du Jan Thomas gir deg terningkast 1 og at motepolitiet legger deg i bakken og beslaglegger bootsene hvis du bruker dem til kjole? Hvis du ønsker å bruke boots til kjole istedet for å stolpre rundt med hæler på glatta, så bruker du boots. Du bestemmer! Anonymkode: bc540...8ee
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Skrevet 7. desember 2021 Om jeg skal være ett sted tar jeg med småsko jeg kan bytte til, men om dere skal gå fra sted til sted og du ikke har tenkt å ha med stor veske, ville jeg gått for støvletter/finere boots. Anonymkode: 9ab00...161 2
Daria Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 På denne tiden av året har jeg alltid med meg skiftesko. Både fordi det som er egnet til å gå ute med er altfor varmt og klumpete til å få inne med, og fordi man drar inn så mye skitt og vann (til glede for alle andre som har med seg innesko...). På den annen side kommer det jo også an på hvor dere skal - jeg er vant til at julebord er i selskapslokale og tenker deretter. Er det på restaurant ville jeg nok gått i utesko (de netteste jeg hadde som også funket til årstiden) hele kvelden. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå