AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Har fått en liten aha-opplevelse som godt voksen. Man hører jo at menn klager på at damer bare "ligger der", at de ikke er aktive nok i sengen. Nå innser jeg at jeg tidligere har vært sånn, og at det var fordi jeg hadde partnere som kun var opptatt av egen utløsning. Ikke samspillet, ikke intimiteten, ikke min nytelse. Så da ble jeg jo uinteressert og sex var noe han gjorde med meg. Jeg gadd ikke legge en kalori i noe jeg ikke fikk noe ut av, det var over lenge før jeg var i nærheten av orgasme. Nå, de siste 10 årene, har jeg en partner som virkelig tenner meg, og jeg er like aktiv som ham når vi har sex. Det er noe vi gjør sammen, til begges glede. Så til mitt spørsmål: dere andre damer, er/var dere også passive i perioder eller med partnere der dere ikke er så veldig interessert i hele sexen? Og betyr det at menn som klager på passive damer, de som er egoistiske og dårlige i senga? Anonymkode: b27a5...4fb 13
Gjest loveli Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 (endret) Det er helt klart et samspill. Med mannfolk som ikke prøver å gjøre det godt for meg så har jeg heller ikke vært god tilbake. Med mannfolk som har vist med hele kroppen, lyder, blikk og bevegelse at de vil ha meg så slipper jeg meg HELT løs. Jeg er veldig sjenert og trenger å bli trygget for å prestere. Så, jeg vet at noen menn der ute går rundt og tenker at jeg suger i senga. Andre menn går rundt og tenker at jeg er en djevel på å suge i senga og at jeg har tilnærmet ikkeeksisterende brekningsrefleks. 😈😇 Endret 7. desember 2021 av loveli
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Skrevet 7. desember 2021 Markedsverdien av disse damene er veldig lav. Anonymkode: cde90...be4 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 Her blir det en litt ond sirkel egentlig. Jeg synes han kan være litt passiv til tider og da blir det jo slik at jeg ikke gidder å engasjere meg så veldig heller. Han kan gjerne bare legge seg til og motta oralsex en god stund, men det er jeg som må drive ting fremover. Skjer sjeldent at han gjengjelder spontant med å slikke for eksempel. Så! Jo mer passiv han blir, jo mer passiv kan jeg også bli. Ikke for å gjengjelde liksom, men fordi det blir ikke så givende. Anonymkode: 765e8...93c 6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #5 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Markedsverdien av disse damene er veldig lav. Anonymkode: cde90...be4 Hæ? Trodde markedsverdi handlet kun om alder og utseende, og at det betyr null og nix hvem hun er på innsiden eller hvordan hun oppfører seg Anonymkode: 765e8...93c 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #6 Skrevet 7. desember 2021 Vel, det er nok av damer som maser om/stadig tar initiativ til sex, men som likevel ligger som potetsekker i senga. Hva er det de maser om hvis potetsekk-posituren er et tegn på at de egentlig ikke har noen glede av det? Anonymkode: aa728...f04 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #7 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har fått en liten aha-opplevelse som godt voksen. Man hører jo at menn klager på at damer bare "ligger der", at de ikke er aktive nok i sengen. Nå innser jeg at jeg tidligere har vært sånn, og at det var fordi jeg hadde partnere som kun var opptatt av egen utløsning. Ikke samspillet, ikke intimiteten, ikke min nytelse. Så da ble jeg jo uinteressert og sex var noe han gjorde med meg. Jeg gadd ikke legge en kalori i noe jeg ikke fikk noe ut av, det var over lenge før jeg var i nærheten av orgasme. Nå, de siste 10 årene, har jeg en partner som virkelig tenner meg, og jeg er like aktiv som ham når vi har sex. Det er noe vi gjør sammen, til begges glede. Så til mitt spørsmål: dere andre damer, er/var dere også passive i perioder eller med partnere der dere ikke er så veldig interessert i hele sexen? Og betyr det at menn som klager på passive damer, de som er egoistiske og dårlige i senga? Anonymkode: b27a5...4fb For en logikk. I alle seksualundersøkelser blant kvinner så er det en setning som går igjen. Sexlivet ble bedre når de ble eldre og tryggere på seg selv. En annen ting som går igjen blant sexologer og seksuallivet til kvinner er at de er responsive. Jeg har vært til sengs med et tresifret antall kvinner. Hvis jeg skulle ha delt opp disse kvinnene i kategorier med typiske kjennetegn så ville de sett slik ut i et kakediagram: Glidninger mellom de forskjellige kakestykkene vil det alltid være. 50% - Passiv = usikker på sin egen seksualitet. Ytrer ingen ønsker, gir ingen veiledning. Forventer at mannen skal se til at hun har det bra og gir hun klimaks. Hun er kun opptatt av seg selv og får ingen tilfredsstillelse av å tilfredsstille partneren sin. Har svært få eller ingen fantasier. Hun ønsker ikke å prøve ut nye ting. Dette er også kvinnen som sier til alle venninnene sine at X er god i senga og Y er dårlig i senga. 25 % - Hinteren = noe sikker på sin egen seksualitet. Gir veiledning om hva liker og er opptatt av hva mannen liker ved å hinte. Er med på å skape en dynamikk som begge tjener på, men ikke den som tar føringen til samtalen eller å sette fantasien ut i live. Hun er med på å prøve ut nye ting så fremt mannen tar initiativet. Men i mange tilfeller under tvil. 10 % - Aktiv = Trygg og sikker på sin egen seksualitet. Gir tydelig veiledning med ord og kroppsspråk. Har utbredt fantasi og ønsker om å prøve ut fantasiene. Kan også ta føringen for å oppfylle fantasiene. Finner det tilfredsstillende å tilfredsstille mannen. 10 % Aktiv+ = Dette er kvinnen som for mange menn er for seksuelt aktiv og krevende. Mange menn mister sin manndom med slike kvinner som vet hva de vil ha og er tydelige på det. Mennene blir skremt og trekker seg unna. De har rikelig med fantasi, og de har få hemninger. De er med på det meste. Du finner noen av de på klubber som catpeople eller swingersklubber. 5 % Skadet = Kvinner som er med på alt, vil prøve alt, men som gjør det av helt feil grunner. På en måte så bruker de sex for å få bekreftelse eller de kan bruke det som selvskading. Dette er kvinner som i mange tilfeller er elskerinnen og sjelden får seg fast følge. Dette er kvinnene som initierer til sex og som i ettertid kommer og sier at de har blitt brukt eller at du har presset de til å gjøre noe de egentlig ikke ønsket. Dette er kvinnen som ødelegger for alle andre kvinner med falske anmeldelser og påstander. De er gøyale første og andre gangen man har seg med de, men så går alt til helvete. Anonymkode: 3e217...92b 9
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #8 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hæ? Trodde markedsverdi handlet kun om alder og utseende, og at det betyr null og nix hvem hun er på innsiden eller hvordan hun oppfører seg Anonymkode: 765e8...93c Tror du de er de første som velges? Anonymkode: cde90...be4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #9 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror du de er de første som velges? Anonymkode: cde90...be4 Hvem, de passive? Tror ikke det er noen klar sammenheng mellom markedsverdi og oppførsel i senga. Også pene kvinner kan være usikre på seg selv og egen kropp. Og stygge kvinner kan ha et avslappet forhold til det samme. Anonymkode: 765e8...93c 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #10 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvem, de passive? Tror ikke det er noen klar sammenheng mellom markedsverdi og oppførsel i senga. Også pene kvinner kan være usikre på seg selv og egen kropp. Og stygge kvinner kan ha et avslappet forhold til det samme. Anonymkode: 765e8...93c Det tar du feil. Anonymkode: cde90...be4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #11 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): For en logikk. I alle seksualundersøkelser blant kvinner så er det en setning som går igjen. Sexlivet ble bedre når de ble eldre og tryggere på seg selv. En annen ting som går igjen blant sexologer og seksuallivet til kvinner er at de er responsive. Jeg har vært til sengs med et tresifret antall kvinner. Hvis jeg skulle ha delt opp disse kvinnene i kategorier med typiske kjennetegn så ville de sett slik ut i et kakediagram: Glidninger mellom de forskjellige kakestykkene vil det alltid være. 50% - Passiv = usikker på sin egen seksualitet. Ytrer ingen ønsker, gir ingen veiledning. Forventer at mannen skal se til at hun har det bra og gir hun klimaks. Hun er kun opptatt av seg selv og får ingen tilfredsstillelse av å tilfredsstille partneren sin. Har svært få eller ingen fantasier. Hun ønsker ikke å prøve ut nye ting. Dette er også kvinnen som sier til alle venninnene sine at X er god i senga og Y er dårlig i senga. 25 % - Hinteren = noe sikker på sin egen seksualitet. Gir veiledning om hva liker og er opptatt av hva mannen liker ved å hinte. Er med på å skape en dynamikk som begge tjener på, men ikke den som tar føringen til samtalen eller å sette fantasien ut i live. Hun er med på å prøve ut nye ting så fremt mannen tar initiativet. Men i mange tilfeller under tvil. 10 % - Aktiv = Trygg og sikker på sin egen seksualitet. Gir tydelig veiledning med ord og kroppsspråk. Har utbredt fantasi og ønsker om å prøve ut fantasiene. Kan også ta føringen for å oppfylle fantasiene. Finner det tilfredsstillende å tilfredsstille mannen. 10 % Aktiv+ = Dette er kvinnen som for mange menn er for seksuelt aktiv og krevende. Mange menn mister sin manndom med slike kvinner som vet hva de vil ha og er tydelige på det. Mennene blir skremt og trekker seg unna. De har rikelig med fantasi, og de har få hemninger. De er med på det meste. Du finner noen av de på klubber som catpeople eller swingersklubber. 5 % Skadet = Kvinner som er med på alt, vil prøve alt, men som gjør det av helt feil grunner. På en måte så bruker de sex for å få bekreftelse eller de kan bruke det som selvskading. Dette er kvinner som i mange tilfeller er elskerinnen og sjelden får seg fast følge. Dette er kvinnene som initierer til sex og som i ettertid kommer og sier at de har blitt brukt eller at du har presset de til å gjøre noe de egentlig ikke ønsket. Dette er kvinnen som ødelegger for alle andre kvinner med falske anmeldelser og påstander. De er gøyale første og andre gangen man har seg med de, men så går alt til helvete. Anonymkode: 3e217...92b Dette var godt oppsummert og også i tråd med mine erfaringer med mange kvinnelige partnere. Anonymkode: ce3b0...094 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #12 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det tar du feil. Anonymkode: cde90...be4 Du får forklare hva du mener er riktig da. Anonymkode: 765e8...93c
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #13 Skrevet 7. desember 2021 Noe så opplagt. Trenger vel ingen forklaring. Hvem vil vel ha en grå mus som ikke er delaktig,når en kan få et fyrverkeri. Dette er noe alle skjønner. Anonymkode: cde90...be4 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #14 Skrevet 7. desember 2021 Ja har vært mest passiv og "ligget der" bare, men har jo deltatt med stønning og å beføle kroppen hans mens han er over meg å styrer. Opplever at med alle jeg har prøvd å ri så stopper de meg og begynner å pumpe tilbake så da blir jeg jo passiv selvom jeg er på topp også. Anonymkode: 90d00...370 6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #15 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For en logikk. I alle seksualundersøkelser blant kvinner så er det en setning som går igjen. Sexlivet ble bedre når de ble eldre og tryggere på seg selv. En annen ting som går igjen blant sexologer og seksuallivet til kvinner er at de er responsive. Jeg har vært til sengs med et tresifret antall kvinner. Hvis jeg skulle ha delt opp disse kvinnene i kategorier med typiske kjennetegn så ville de sett slik ut i et kakediagram: Glidninger mellom de forskjellige kakestykkene vil det alltid være. 50% - Passiv = usikker på sin egen seksualitet. Ytrer ingen ønsker, gir ingen veiledning. Forventer at mannen skal se til at hun har det bra og gir hun klimaks. Hun er kun opptatt av seg selv og får ingen tilfredsstillelse av å tilfredsstille partneren sin. Har svært få eller ingen fantasier. Hun ønsker ikke å prøve ut nye ting. Dette er også kvinnen som sier til alle venninnene sine at X er god i senga og Y er dårlig i senga. 25 % - Hinteren = noe sikker på sin egen seksualitet. Gir veiledning om hva liker og er opptatt av hva mannen liker ved å hinte. Er med på å skape en dynamikk som begge tjener på, men ikke den som tar føringen til samtalen eller å sette fantasien ut i live. Hun er med på å prøve ut nye ting så fremt mannen tar initiativet. Men i mange tilfeller under tvil. 10 % - Aktiv = Trygg og sikker på sin egen seksualitet. Gir tydelig veiledning med ord og kroppsspråk. Har utbredt fantasi og ønsker om å prøve ut fantasiene. Kan også ta føringen for å oppfylle fantasiene. Finner det tilfredsstillende å tilfredsstille mannen. 10 % Aktiv+ = Dette er kvinnen som for mange menn er for seksuelt aktiv og krevende. Mange menn mister sin manndom med slike kvinner som vet hva de vil ha og er tydelige på det. Mennene blir skremt og trekker seg unna. De har rikelig med fantasi, og de har få hemninger. De er med på det meste. Du finner noen av de på klubber som catpeople eller swingersklubber. 5 % Skadet = Kvinner som er med på alt, vil prøve alt, men som gjør det av helt feil grunner. På en måte så bruker de sex for å få bekreftelse eller de kan bruke det som selvskading. Dette er kvinner som i mange tilfeller er elskerinnen og sjelden får seg fast følge. Dette er kvinnene som initierer til sex og som i ettertid kommer og sier at de har blitt brukt eller at du har presset de til å gjøre noe de egentlig ikke ønsket. Dette er kvinnen som ødelegger for alle andre kvinner med falske anmeldelser og påstander. De er gøyale første og andre gangen man har seg med de, men så går alt til helvete. Anonymkode: 3e217...92b Nå har ikke jeg ligger med andre kvinner siden jeg er heterofil kvinne men finner det en smule rart at den første kategorien du omtaler som passiv er noe du konkluderer med å være usikker, ytrer ingen ønsker, har ingen fantasier osv Jeg kjenner meg hvertfall ikke igjen i det. Jeg er veldig trygg på min egen kropp og på sex, snakker åpent med partnere om seksuelle fantasier jeg liker og kunne tenke meg å prøve eller gjøre mer av, både veileder og spør underveis i sexen om hva som er godt, og jeg er veldig verbal med litt dirtytalk soft. Men allikevel så er det sjeldent jeg får styre , som dame så opplever jeg at alle menn jeg har ligget med er de som vil styre og at de alle foretrekker meg best på rygg eller i doggy. Mange har sagt rett ut at de ikke bryr seg om å bli ridd, noen har sagt at de ikke får noe ut av det og noen har sagt at de føler det er feil kjønnsroller og føler seg mindre mandig. Og når jeg rir så er tendensen at etter max et minutt eller to så blir jeg hivd rundt på rygg igjen. Jeg har ikke tenkt at det er fordi jeg er dårlig til å ri eller noe, men fordi som ts sier at menn bryr seg mest om egen nytelse og når de får styre så får de gjøre det som kjennes best for dem. Å bli knullet i misjonær trenger ikke bety at ikke jeg nyter for det gjør jeg i høyeste grad, kanskje den stillingen jeg vil si er mest lik mellom kjønn mtp nytelsesnivå man får ut av stillingen men da blir man jo som dame alltid passiv som i liggende på rygg liksom... Men det betyr som sagt ikke at jeg er usikker eller ikke har noen fantasier og ønsker tvert i mot. Hva konkrete ting syns du damer kan gjøre for å ikke være så passive i senga da? Anonymkode: 90d00...370 3
Milky Skrevet 7. desember 2021 #16 Skrevet 7. desember 2021 Jeg vil si at jeg veldig sjeldent er passiv, fordi jeg liker å ta kontrollen og da må man nesten gjøre jobben. Heldigvis er begge sånn og vi har en god fordeling😅 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #17 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Nå har ikke jeg ligger med andre kvinner siden jeg er heterofil kvinne men finner det en smule rart at den første kategorien du omtaler som passiv er noe du konkluderer med å være usikker, ytrer ingen ønsker, har ingen fantasier osv Jeg kjenner meg hvertfall ikke igjen i det. Jeg er veldig trygg på min egen kropp og på sex, snakker åpent med partnere om seksuelle fantasier jeg liker og kunne tenke meg å prøve eller gjøre mer av, både veileder og spør underveis i sexen om hva som er godt, og jeg er veldig verbal med litt dirtytalk soft. Men allikevel så er det sjeldent jeg får styre , som dame så opplever jeg at alle menn jeg har ligget med er de som vil styre og at de alle foretrekker meg best på rygg eller i doggy. Mange har sagt rett ut at de ikke bryr seg om å bli ridd, noen har sagt at de ikke får noe ut av det og noen har sagt at de føler det er feil kjønnsroller og føler seg mindre mandig. Og når jeg rir så er tendensen at etter max et minutt eller to så blir jeg hivd rundt på rygg igjen. Jeg har ikke tenkt at det er fordi jeg er dårlig til å ri eller noe, men fordi som ts sier at menn bryr seg mest om egen nytelse og når de får styre så får de gjøre det som kjennes best for dem. Å bli knullet i misjonær trenger ikke bety at ikke jeg nyter for det gjør jeg i høyeste grad, kanskje den stillingen jeg vil si er mest lik mellom kjønn mtp nytelsesnivå man får ut av stillingen men da blir man jo som dame alltid passiv som i liggende på rygg liksom... Men det betyr som sagt ikke at jeg er usikker eller ikke har noen fantasier og ønsker tvert i mot. Hva konkrete ting syns du damer kan gjøre for å ikke være så passive i senga da? Anonymkode: 90d00...370 Enkelt svar. Hadde du vært aktiv så hadde ikke mannen hatt annet valg annet enn å bli ridd. Den passive og hinteren vil føye seg etter mannen. Min samboer var "passiv/hinteren" for drøye 15 år siden, i dag veksler hun mellom å være aktiv og aktiv+. Det tok henne nærmere 10 år å komme dit. Hun liker at jeg har kontrollen og styringen, men når hun ønsker å ri, og ingen annen form for sex så gir hun meg ikke noe valg. Da ris det. 🤠 Anonymkode: 3e217...92b 2
Cornix Skrevet 7. desember 2021 #18 Skrevet 7. desember 2021 Er jeg ikke interessert i sexen er jeg ikke interessert i forholdet, så nei.
Gjest Acer Skrevet 7. desember 2021 #19 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har fått en liten aha-opplevelse som godt voksen. Man hører jo at menn klager på at damer bare "ligger der", at de ikke er aktive nok i sengen. Nå innser jeg at jeg tidligere har vært sånn, og at det var fordi jeg hadde partnere som kun var opptatt av egen utløsning. Ikke samspillet, ikke intimiteten, ikke min nytelse. Så da ble jeg jo uinteressert og sex var noe han gjorde med meg. Jeg gadd ikke legge en kalori i noe jeg ikke fikk noe ut av, det var over lenge før jeg var i nærheten av orgasme. Nå, de siste 10 årene, har jeg en partner som virkelig tenner meg, og jeg er like aktiv som ham når vi har sex. Det er noe vi gjør sammen, til begges glede. Så til mitt spørsmål: dere andre damer, er/var dere også passive i perioder eller med partnere der dere ikke er så veldig interessert i hele sexen? Og betyr det at menn som klager på passive damer, de som er egoistiske og dårlige i senga? Anonymkode: b27a5...4fb Gratulerer ! Så det tok x antall år før du endeleg fant utav din egen sexualitet / samspill under sexen,og grunnen til at du ikkje var delaktig under sexen. Det måtte med andre ord en mann til å løse sexkoden hos deg. ? Menn som klager over passive damer i senga er egoistiske, og dårlige elskere. ? Er ikkje kvinner flest best skikket til å kjenne best sin egen kropp, og ta ansvar for sin egen sexualitet ?
Mizzy Skrevet 7. desember 2021 #20 Skrevet 7. desember 2021 Jeg er kanskje litt passiv, fordi jeg liker at han tar kontrollen og dominerer. Jeg vil blir «tatt» Har ikke noe med at kjeder meg😌 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå