AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Del Skrevet 7. desember 2021 I fjor brukte jeg munnbind i en liten by i Norge mens jeg ventet på toget, dette var anbefalt. Det kom da en eldre mann bort til meg og sa at jeg undergraver demokratiet med å bruke munnbind. Det er noe jeg anser som svært dobbeltmoralsk. I et demokrati burde man ha rett til å bruke det man ønsker av bekledning så lenge det ikke er direkte ubehagelig, som å for eksempel sprade rundt naken. Merkelig at en person som var opptatt av demokratiet ønsket å legge føringer for hvordan jeg skulle «kle» meg. Hva tenker dere? Anonymkode: cb84a...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #2 Del Skrevet 7. desember 2021 Jeg tenker at den mannen ikke visste hva han snakket om. Anonymkode: ea7e7...7a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cole Skrevet 7. desember 2021 #3 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I fjor brukte jeg munnbind i en liten by i Norge mens jeg ventet på toget, dette var anbefalt. Det kom da en eldre mann bort til meg og sa at jeg undergraver demokratiet med å bruke munnbind. Det er noe jeg anser som svært dobbeltmoralsk. I et demokrati burde man ha rett til å bruke det man ønsker av bekledning så lenge det ikke er direkte ubehagelig, som å for eksempel sprade rundt naken. Merkelig at en person som var opptatt av demokratiet ønsket å legge føringer for hvordan jeg skulle «kle» meg. Hva tenker dere? Anonymkode: cb84a...825 I fjor sommer gikk jeg gatelangs på St. Hanshaugen. Da kom det en liten kar i en gammel militæruniform som sa at alle friske menn måtte samles på Akershus festning kl. 12.00. Hva tenker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg