Gå til innhold

Responderer dere på fremmende menn som sender dere «dirtysnap»?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av ukjente menn som finner dere i legg til raskt lista. Noen som har erfaring med dette?

Anonymkode: 71141...ac2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blokkerer. Har ikke så stor interesse av å se fremmede peniser utav det blå.

Anonymkode: d3076...54d

• Liker 11
Skrevet

Hadde blokkert

• Liker 3
Skrevet

🤣🤣 nei

Anonymkode: 50c57...60a

• Liker 1
Skrevet

Blokkerer øyeblikkelig. Har alltid lurt på hva som foregår oppe i hodet på menn som legger til fremmede men det nytter ikke å spørre dem 😅

• Liker 10
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Tror aldri det har skjedd🤔 

Har hendt jeg har fått ett hei… og har vel lurt på hvem det er, men er det ikke noen jeg kjenner så har jeg bare blokkert. 

Hadde jeg fått en snopp i monitor helt ute av det blå hadde jeg enten kommet med en spydig kommentar og blokkert eller bare blokkert. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Av ukjente menn som finner dere i legg til raskt lista. Noen som har erfaring med dette?

Anonymkode: 71141...ac2

Hæ?

• Liker 1
Skrevet

Hva med å ikke godkjenne forespørselen til folk man ikke kjenner? Har ingen nettvett lenger?

Anonymkode: 5d9f8...47a

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva med å ikke godkjenne forespørselen til folk man ikke kjenner? Har ingen nettvett lenger?

Nei, absolutt ikke. Husker det ble innprentet hos oss på midten av 2000-tallet. Føler det ikke snakkes om i det hele tatt lenger. Her gis barn i barneskolealder ukritisk tilgang til SoMe fordi "alle andre har det". Har de voksne glemt at det var den samme retorikken vi brukte om alt mulig før også, uten at det nødvendigvis var sant?

• Liker 3
Skrevet

Jeg legger ikke til, og godtar ikke forespørsel fra fremmede.

Og hadde jeg fått dirtysnap uten å ha etterspurt det ville jeg ha respondert negativt på det.

Anonymkode: debb4...e33

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg legger ikke til, og godtar ikke forespørsel fra fremmede.

Og hadde jeg fått dirtysnap uten å ha etterspurt det ville jeg ha respondert negativt på det.

Anonymkode: debb4...e33

Kona fikk noen dickpicks fra eksen til en venninne. Vi tok bilde av softgun min med teksten "liker du min?". Den ser helt ekte ut. Han sluttet.

Skrevet

Tar hemmelig screenshot og anmelder. Har anmeldt syv stk og seks har blitt straffet for det 

Anonymkode: 423fb...777

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Tar hemmelig screenshot og anmelder. Har anmeldt syv stk og seks har blitt straffet for det 

Hvordan tar du hemmelig screenshot?

Anonymkode: 5f1a7...1e4

• Liker 1
Skrevet
Cole skrev (2 timer siden):

Kona fikk noen dickpicks fra eksen til en venninne. Vi tok bilde av softgun min med teksten "liker du min?". Den ser helt ekte ut. Han sluttet.

Så ufattelig harry. 

Anonymkode: 6e223...db2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan tar du hemmelig screenshot?

En app 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så ufattelig harry. 

Anonymkode: 6e223...db2

Ja å sende dickpics ja! I det hele tatt å adde fremmede jenter på Quick add... Harry!!! 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:
  2 hours ago, Cole said:

Så ufattelig harry. 

Harry, er det navnet på han eksen? 

Anonymkode: 1928f...b84

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Har tenkt samme tanken selv. Det er helt utrolig hvor liten forståelse mange har av internett og teknologi, og hvor godtroende de er. Det er bare å se på oppførselen til mange på nett også. Når de er skjult bak x antall lag med anonymitet så er det ikke måte på hva man sier til/om folk, som de fleste av de aldri verden hadde sagt åpent og offentlig. Spesielt ikke ansikt til ansikt. Akkurat som at internett er ei boble som egentlig ikke eksisterer. 

Når man drikker seg kanakas for første gang, så blir man straffet med en real hangover. Når de oppfører seg som amøber på nett for første gang, så får det null virkelige konsekvenser. Har man ingen til å drive med opdragelse av folk på nett så får man en haug med drittunger.

• Liker 1
Skrevet

Nei æsj 

Anonymkode: 9b5cd...c60

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En app 

Seriøst? Hva heter appen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...