AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Del Skrevet 7. desember 2021 Jeg ser i diverse forum at flere - til dels mange - har god erfaring med å bruke hostesaft i prøveperiode. Jeg vurderer å gjøre det nå, men blir skeptisk fordi jeg ser det ikke er anbefalt til gravide. Er det da også uheldig å bruke det når man prøver å bli gravid? Del gjerne gladhistorier dere som brukte hostesaft og ble gravide 😊 Anonymkode: bbd17...a1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antisvindleren Skrevet 7. desember 2021 #2 Del Skrevet 7. desember 2021 Herregud, dummeste jeg har hørt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Del Skrevet 7. desember 2021 Tror ikke det gjør skade så tidlig. Du skal jo eventuelt bruke det i follikel fasen, altså i tiden frem mot EL. Tenk om du hadde vært forkjølet og brukt hostesaft av den grunn, du hadde jo ikke tenkt på at spiren ble skadet da, når du brukte hostesaften før unnfangelse? 😊 Med det sagt, jeg brukte hostesaft forrige pp. Gjorde «alt riktig», endte i kjemisk. Tror ikke det har noe led hostesaften å gjøre. Men baby ble det altså ikke 🤷🏻♀️ Anonymkode: 81c41...194 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #4 Del Skrevet 7. desember 2021 Har ingen tro på det dessverre. Jeg vurderte det selv når jeg og samboer prøvde, fordi jeg var desperat. Kjøpte til og med sædvennlig glidemiddel som skulle hjelpe deg å bli gravid i slutten, men fikk ikke brukt det. Vi prøvde i 2 år, så ble jeg til slutt gravid (rett før vi hadde tenkt å ta IVF privat) men spontanaborterte, og så ble jeg gravid igjen rett etterpå så nå er jeg gravid i uke 22 Anonymkode: 3218b...c21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #5 Del Skrevet 7. desember 2021 ^ Så jeg har heller tro på at det skjer når det skjer🤔. Det var ingenting gale med verken meg eller samboer, men plutselig fikk vi det til etter prøving i 2 år Anonymkode: 3218b...c21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #6 Del Skrevet 7. desember 2021 Hostesaften skal gjøre eggløsningslimet tynnere og dermed lettere for spermiene å svømme igjennom. Egget fester seg ikke før mange dager etterpå, så det vil ikke skade en eventuell spire. Anonymkode: bebd9...414 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #7 Del Skrevet 8. desember 2021 Prøvde i over 3 år med første uten å prøve noe. Med andre prøvde jeg hostesaft i PP8 og ble gravid, sikkert tilfeldig da men 😅 Anonymkode: 8e8f8...0e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 8. desember 2021 #8 Del Skrevet 8. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (20 timer siden): Har ingen tro på det dessverre. Jeg vurderte det selv når jeg og samboer prøvde, fordi jeg var desperat. Kjøpte til og med sædvennlig glidemiddel som skulle hjelpe deg å bli gravid i slutten, men fikk ikke brukt det. Vi prøvde i 2 år, så ble jeg til slutt gravid (rett før vi hadde tenkt å ta IVF privat) men spontanaborterte, og så ble jeg gravid igjen rett etterpå så nå er jeg gravid i uke 22 Anonymkode: 3218b...c21 Edit: Glem det 😄 Endret 8. desember 2021 av Fame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #9 Del Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Har ingen tro på det dessverre. Jeg vurderte det selv når jeg og samboer prøvde, fordi jeg var desperat. Kjøpte til og med sædvennlig glidemiddel som skulle hjelpe deg å bli gravid i slutten, men fikk ikke brukt det. Vi prøvde i 2 år, så ble jeg til slutt gravid (rett før vi hadde tenkt å ta IVF privat) men spontanaborterte, og så ble jeg gravid igjen rett etterpå så nå er jeg gravid i uke 22 Anonymkode: 3218b...c21 Tror du misforstår litt hva sædvennlig glidemiddel er. Det betyr ikke at den hjelper med å bli gravid, men at den ikke ødelegger spermiene som den vanlige kan gjøre. Anonymkode: 0d5df...611 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå