Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått rundt og hatt lyst på sånne lenge nå! Sorte med tynne hvite striper hvis dere skjønner hvilke jeg mener. Men de jeg har sett på h&m for eksempel har bare gulrotformede bein eller sagge-rumpe og det er jo meningen at buksene skal være tettsittende og se ut som de har litt stil over seg! :sur:

Vet noen hvor de kan kjøpes i fin fasong?

PS jeg er liten så ikke noen butikker hvor de selger klær som er store i størelsen! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så de hadde noen på Kappahl.

Svarte med hvite krittstriper.Ganske rette i fasongen..

Innmari kule :)

Skrevet

Vil du ha med trange bein? Jeg er selv liten, og har bukse med nålestriper fra Mexx. Den sitter lavt på hoftene, og er vid og rett i beina. Men den kostet 7-800. Benetton kan kanskje også ha, og der er også størrelsene små.

Skrevet

Jeg kjøpte min på Vero Moda, de hadde ganske mange forskjellige der, så verdt å sjekke ut! :)

Skrevet

På Lene V har de "hel dress" med bukse og jakke til kun 499,-. Der har de både sorte og brune med nålestriper.

Skrevet

brune? :O Å må ha! Forresten funket ikke de på kapp ahl :( De var for lave i skrittet, ikke at jeg liker at det gnager oppi der men dere skjønner :D

Men skal så absolutt sjekke ut lene v og alle de andre, sørlandsentertur en dag med andre ord :)

Skrevet

Jeg ble for svak og kjøpte dress fra lene v! Dyrt :O men jeg trenger jo ikke bruke de sammen! Da blir jeg mann :---) Og det vil jeg ikke!

Snufs kor lykkaleg eg e!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...