AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Har lagt ut innlegg her tidligere om at jeg har blitt ekskludert fra 30 årsdag, hytteturer, venninnekvelder og andre sosiale aktiviteter av «venne gjengen». Jeg har invitert de på mye men har ikke fått noe som helst i gjengjeld. Jeg har barn og livet på stell men er vel ikke bra nok for de eller noe fordi jeg er alltid ekskludert og tilogmed på store bursdager og andre store arrangement der de inviterer randoms istedenfor meg🥲 Jeg har prøvd lenge å få innpass i gjengen og invitert de og bydd mye på meg selv. Etter å ha blitt ekskludert i lang tid samt at jeg ble utelatt i to 30-årsdager så fikk jeg et lite sammenbrudd. Det føles så psykisk vondt og måtte se på alle som var i 30 årsdag og ikke jeg igjen.. Jeg hadde blitt så glad om jeg var invitert, men Neida.. Jeg ble isteden sendt masse snaps fra mine venninner og hvor morsomt og hyggelig de hadde det! Jeg kuttet kontakten 100% fra den dagen ig har ikke sett meg tilbake. Jeg har aldri følt meg bedre. Det var veldig vondt å måtte bryte, men for min egen del var det nødvendig. Nå begynner plutselig hun som har vært som værst imot meg å plutselig sende meg masse snaps, meldinger på Messenger og sender meg en del videoer. Jeg svarer ikke på noen og forstår ikke hvorfor hun gjør slikt. På meg virker det som om hun ikke ønsker noe drama men jeg ønsker ikke mer med henne å gjøre nå. Jeg driver på å pusser opp et stort hus og skal snart flytte og jeg føler hun prøver å igle seg inn på meg igjen for å så ditche meg igjen og jeg orker ikke mer. Synes dette er vanskelig! Vil ikke være slem, men vil ikke være dum snill heller.. Anonymkode: 1770a...b26 7
AprilLudgate Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 Hva med å bare være ærlig? »Dette kommer sikkert litt uventet på for deg, men jeg har i det stille valgt å melde meg ut (i den grad man melder seg ut av noe man ikke er med i) fra vennegjengen deres/din. Jeg har hatt det altfor tungt og kjipt fordi jeg stadig mottar snaps og oppdateringer på ting jeg ikke er invitert til. Dette er sikkert ikke noe noen har tenkt på, men for meg ble det bare mer og mer åpenbart hvor liten del om noen del av fellesskapet jeg var. Så.....jeg velger bare være ærlig og si at jeg ikke ønsker mer tilfeldige videoer og oppdateringer om hvilket arrangement man ikke denne gangen heller er invitert til. Har hatt det så mye bedre etter jeg bare forsonet meg med det faktum. Så da vet du hvorfor jeg ikke svarer fremover». 11
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Skrevet 7. desember 2021 Fløff skrev (8 minutter siden): Hva med å bare være ærlig? »Dette kommer sikkert litt uventet på for deg, men jeg har i det stille valgt å melde meg ut (i den grad man melder seg ut av noe man ikke er med i) fra vennegjengen deres/din. Jeg har hatt det altfor tungt og kjipt fordi jeg stadig mottar snaps og oppdateringer på ting jeg ikke er invitert til. Dette er sikkert ikke noe noen har tenkt på, men for meg ble det bare mer og mer åpenbart hvor liten del om noen del av fellesskapet jeg var. Så.....jeg velger bare være ærlig og si at jeg ikke ønsker mer tilfeldige videoer og oppdateringer om hvilket arrangement man ikke denne gangen heller er invitert til. Har hatt det så mye bedre etter jeg bare forsonet meg med det faktum. Så da vet du hvorfor jeg ikke svarer fremover». Hadde jeg bare vært så tøff Anonymkode: 1770a...b26
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 Hvorfor skal hun på død og liv ha kontakt med meg, men inviterer meg ikke på noe? skjemmes hun over meg eller? Anonymkode: 1770a...b26 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #5 Skrevet 7. desember 2021 Du kan ikke bestemme deg for å kutte kontakten men alikevel la deg kontaktes. Hvis du ikke vil være venner med dem lenger så får du blokkere dem hvis du ikke er tøff nok til å gi beskjed. Anonymkode: 58c7e...fb2 5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #6 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan ikke bestemme deg for å kutte kontakten men alikevel la deg kontaktes. Hvis du ikke vil være venner med dem lenger så får du blokkere dem hvis du ikke er tøff nok til å gi beskjed. Anonymkode: 58c7e...fb2 Så du mener jeg må slette 10 stykker fra sosiale medier eller så går det ikke? Jeg har kuttet de ut ved å ikke ta kontakt noe mer, og jeg har skjult alt de legger ut samt får ikke melding om de sender meg melding osv. å måtte slette de fra sosiale medier er neste steg, men føler det er litt drastisk. Jeg ønsker å ha de i livet, men de ønsker ikke å ha meg i livet sitt. Det er de som utestenger og får meg til å føle meg som en outsider hele tiden. Grunnen til at jeg kutter de ut er fordi jeg må skjerme meg selv fra å bli enda mer såret😢 Anonymkode: 1770a...b26
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #7 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan ikke bestemme deg for å kutte kontakten men alikevel la deg kontaktes. Hvis du ikke vil være venner med dem lenger så får du blokkere dem hvis du ikke er tøff nok til å gi beskjed. Anonymkode: 58c7e...fb2 Så det må enten være den ene veien eller den andre? Hva med en mellomting? Anonymkode: 1770a...b26
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #9 Skrevet 7. desember 2021 Driver du fortsatt og ruger på dette? Dette er tredje tråden din om disse folkene. Du sier at du ikke har følt det bedre siden du droppet kontakt. Flott, da var det riktig for deg. Da er det bare å blokke dem fra SoMe og gå videre med livet. Slik du holder på nå er bare seigpining. Jeg mistenker at en liten del av deg liker å beholde dem og få meldinger og snaps fra dem, slik at du kan tviholde på martyrrollen litt til og fortsette å grave deg ned i de vonde følelsene. Hvis ikke så hadde du bare droppet dem og gått videre. Anonymkode: 457a2...c37 3
Gjest ti10 Skrevet 7. desember 2021 #10 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Så det må enten være den ene veien eller den andre? Hva med en mellomting? Anonymkode: 1770a...b26 Du får ikke til en mellomting her, for du kan ikke styre hva alle disse i den såkalte vennegjengen gjør. Kvinn deg opp, blokker alle sammen, gå videre og konsentrer deg om oppussing, flytting og start en ny epoke i livet ditt med nye muligheter og nye venner.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #11 Skrevet 7. desember 2021 Herregud enda en tråd... Slett og gå videre. Anonymkode: c29c6...00a 2
Ulven Skrevet 7. desember 2021 #12 Skrevet 7. desember 2021 27 minutter siden, AnonymBruker said: Herregud enda en tråd... Slett og gå videre. Anonymkode: c29c6...00a Et bittelite tips som gjør dagen din bedre. 😊Når du ser en tråd som irriterer, provoserer eller på noen annen måte ødelegger dagen din, skroll videre! Dette forumet og andre forum er til fri benyttelse for alle. Om de skriver en eller ti tråder. TS: Hvis du ikke tør å være ærlig skriftlig slik en over skriver, så blokker. Det gir det signalet du ønsker å gi, nemlig at du er såret og ikke ønsker mer kontakt. Slik det står nå har du ikke gitt noen beskjed, ergo fortsetter de å kontakte deg for å trykke deg ned. 6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #13 Skrevet 7. desember 2021 Drit i de. De bryr seg ikke om deg, så hvorfor kaste bort energi? Anonymkode: 5a72d...6cf
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #14 Skrevet 7. desember 2021 Bare skru av oppdateringer i facebook for dem du ikke vil ha oppdateringer fra, og blokker på sosiale medier. Trenger ikke være mer enn det. Anonymkode: b24e6...e98 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #15 Skrevet 7. desember 2021 Har opplevd det samme selv. Er akkurat som om slike folk får en slags «glede» av å stenge folk ute og tråkke på deg.. Bare å kutte de ut og ignorer å svare på meldinger. Du er nemlig for god for slike mennesker. Anonymkode: dc3ef...dbe 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #16 Skrevet 7. desember 2021 TS, du ble åpenbart droppet som venn fordi du manglet totalt sosiale antenner. Dette er tredje tråden din på kort tid om det samme, legg av og gå videre. Hvis du virkelig mener det med å kutte, så sletter du folk på SoMe. Du er helt åpenbart ikke i vater, og det er ikke uten grunn at de unngår deg. Anonymkode: fca74...fe5 2
Fjellulven Skrevet 7. desember 2021 #17 Skrevet 7. desember 2021 Og dette er voksne mennesker som du har vært «venner» med? Med den oppførselen skulle man tro de gikk på ungdomsskolen. Kutt de ut og unngå å svare på meldinger. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #18 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): TS, du ble åpenbart droppet som venn fordi du manglet totalt sosiale antenner. Dette er tredje tråden din på kort tid om det samme, legg av og gå videre. Hvis du virkelig mener det med å kutte, så sletter du folk på SoMe. Du er helt åpenbart ikke i vater, og det er ikke uten grunn at de unngår deg. Anonymkode: fca74...fe5 What? Dette synes jeg var veldig dømmende mot ts. Du baserer denne konklusjonen på veldig lite, synes jeg. Du aner jo ingenting om hva som egentlig har skjedd mellom dem. Høres ut som du er den som ikke er helt i vater når du kommer med slike utsagn. Anonymkode: 96e46...2cf 6
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #19 Skrevet 8. desember 2021 Hvis du ikke ønske snaps, meldinger, videoer og what not så ser jeg ikke problemet med å blokkere dem/unfriende. Tenker du det er status å ha dem på "vennelista" di? For hvis du tar av alt av varsler, stanser meldinger osv er det bare det som står igjen: at andre (og dere) kan se at dere "kjenner hverandre". Sosial kapital. Anonymkode: dd81f...c2f
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #20 Skrevet 8. desember 2021 Jeg ville nok forklart på en vennlig måte årsaken til at du har meldt deg litt ut. Anonymkode: b4048...a4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå