AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Mannen vil male kjøkkenet (ikke med sens) mens vi bor i leiligheten. På hvilken måte kan det være skadelig for vår baby på 8 mnd? Anonymkode: 2dbdd...a53
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 De fleste moderne malinger skal være trygge trodde jeg? Men man bør sørge for god ventilasjon da, det burde jo gå greit på kjøkkenet men kan bli kaldt da siden man må lufte. Ville kanskje sett om jeg kunne vært ute av huset med baby den dagen det skal males. Anonymkode: 1179f...668
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Skrevet 7. desember 2021 Her var det en del god info og tips: https://www.babyverden.no/baby/sikkerhet-og-forstehjelp/maling-og-baby/ Anonymkode: 1179f...668
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannen vil male kjøkkenet (ikke med sens) mens vi bor i leiligheten. På hvilken måte kan det være skadelig for vår baby på 8 mnd? Anonymkode: 2dbdd...a53 Det kommer helt an på materialet dere maler på. Maling trekker frem kjemikalier i underliggende materialer - så selv om du maler med sens kan dette være skadelig. Jeg hadde unngått leiligheten noen dager. Anonymkode: 1ef43...b62
Besant Skrevet 8. desember 2021 #5 Skrevet 8. desember 2021 Jeg ville ikke vært bekymret. Så og si all maling i dag er vannbasert og har minimalt med avdamping. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå