Gå til innhold

Hvilken type kjole ville dere valgt til augustbryllup i Norge?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi gifter oss i innlandet i midten av august. Jeg er egentlig veldig svak for lange ermer, men tenker at det kanskje kan bli litt vel varmt? Bor i en annen landsdel men august er jo ofte varm generelt sett, men så vet man jo aldri her til lands.. Vet at jeg vil ha en enkel kjole uten altfor langt slep men vet ikke om jeg skal gå for korte ermer eller lange? 

Anonymkode: d4f8a...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg giftet meg i denne nå i slutten av august: 

https://www.couturebridalmd.com/sincerity-bridal/off-the-rack/44049

Det var en ganske varm dag så uten ermer passet ypperlig for meg. Men: Tenker du fint kan velge lange ermer til augustbryllup, og går du for korte ermer eller ermeløs kjole kan du evt supplere med et pent sjal eller bolero dersom været blir kjølig. Ellers passer jo lange ermer i et lett stoff eller blonder fint til sensommer.

Anonymkode: 3af01...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du fint kan velge en med lange ermer. Selv foretrekker jeg å bruke kjoler med ermer hvertfall over skuldrene.

Vi planlegger sommerbryllup og jeg kommer nok til å dekke til skuldrene hvertfall til albuene om ikke lengre. 

Anonymkode: 9cf8d...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Fra Anna Kara 😍 Litt høy splitt kanskje, men lekker! 

250832957_430930011730117_4497799412709254921_n.jpg

Anonymkode: 56a2a...d34

Støtter denne. Hadde en annen kjole fra Anna Kara og den var veldig florlett og behagelig å ha på. Ville nok fungert supert i et augustbryllup også. :)

Anonymkode: 80d97...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Giftet meg en ekstremt varm augustdag, og hadde kjole med hjerteformet utrigning, og en langermet blondebolero som så ut som den var en del av kjolen når den var på. Det var helt perfekt, brukte den både med og uten bolero :)

Anonymkode: a3b34...2e3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

AnonymBruker

Giftet meg en veldig varm augustdag og hadde lange armer (blonder så ikke helt tett). Jeg synes ikke det var noe problem i det hele tatt. Synes lange armer er helt nydelig!

Anonymkode: 9420d...c6b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...