Gå til innhold

Leter etter en tykk strømpebukse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe tykke strømpebukser på nett i ull?

sku hatt en som er bare i ull og ikke tynne.

Anonymkode: 13265...e3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Skal du ha den til skjørt eller bare under bukser?

Anonymkode: fbfbb...da3

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte noen av de termostrømpebukse de har på Bonprix. De er unisex og leveres med og uten print. Store nok i størrelsen og kommer til å bruke den fast hele vinteren igjennom under bukse, til shorts mm. 

Thermostrømpebukse
https://www.bonprix.no/produkt/thermostrompebukse-sort-sort-960005/?landmark=Entry&typ=SoM&anbieter=Share&aktion=SocialMedia&wkz=98&iwl=513

Anonymkode: cbca6...606

Skrevet

Ja jeg kjøpte der sist jeg også men de sku gjerne hatt i ull

Skrevet

Er med føtter jeg er ute etter, så jeg likte den du skrev med nettsiden lanullva.no

Skrevet
2 hours ago, Perelandra said:

Strømpebukser fra Safa. De selges også hos Sparkjøp. 

https://www.safa.no/sofia-strømpebukser

Men kvaliteten på disse er ikke bra. 😶😶

Anonymkode: 9f2fb...ce9

• Liker 1
Skrevet

Sportsbutikker, sportoutlet, sparkjøp, ellos, sportmann, friluftsmagasiner, europris,  Aclima...   Noen eksempler hvor de kanskje kan ha.... 

Ellers mener jeg faktisk jeg har sett det i vanlig dagligvarer noen steder også!😊

Anonymkode: 87296...761

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men kvaliteten på disse er ikke bra. 😶😶

Anonymkode: 9f2fb...ce9

De er totalt formløse og sklir ned. 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

De er totalt formløse og sklir ned. 

Vel, jeg har funnet ut at en ekstra truse utenpå strømpene holder strømpene på plass om de ellers sklir ned  ^^, 

• Liker 1
Skrevet

Liker godt Pierre Robert sine ullstrømpebukser. Bruker dei til kjole og skjørt no om vinteren. 

Gjest StellaNova
Skrevet

Denne er i merinoull, koster 250 tror jeg, men den er finere strikket så den ser ut som en vanlig 40 den og den har hold in topp :) Kjøpte den på nett siden deres fordi de er det 3 for 2, men de har den på dagligvare butikker åså har jeg sett. Kjempevarm og myk. Like fin etter vask. 

Hold-In Thin Wool Tights Black 36-40 Pierre-Robert 

Skrevet
StellaNova skrev (45 minutter siden):

Denne er i merinoull, koster 250 tror jeg, men den er finere strikket så den ser ut som en vanlig 40 den og den har hold in topp :) Kjøpte den på nett siden deres fordi de er det 3 for 2, men de har den på dagligvare butikker åså har jeg sett. Kjempevarm og myk. Like fin etter vask. 

Hold-In Thin Wool Tights Black 36-40 Pierre-Robert 

TS ønsker seg en tykk en. Denne er tynn og har dessuten langt mer polyamid enn ull. Ellers en helt brukbar strømpebukse altså!

Skrevet

Jeg hadde bare tenkt til å skrive hvilken du ikke bør kjøpe, og det er Pierre Robert sin. Føltes som jeg hadde på vanlig tynn strømpebukse 🙈

Gjest StellaNova
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

TS ønsker seg en tykk en. Denne er tynn og har dessuten langt mer polyamid enn ull. Ellers en helt brukbar strømpebukse altså!

42% merinoull er da ikke dårlig? 😄 Den er veldig varm selv om den er tynn altså ;) 

Skrevet
Peanut skrev (7 timer siden):

Vel, jeg har funnet ut at en ekstra truse utenpå strømpene holder strømpene på plass om de ellers sklir ned  ^^, 

Hvorfor ha en truse til utenpå strømpebuksa? Da lager du bare dobbelt så mye klesvask. Det vanlige er å ha trusa utenpå strømpebuksa. Ikke en ekstra truse under strømpebuksa i tilegg. Strømpebuksa er jo truse og strømper i ett som du bytter hver dag uansett. Så bare tull å ha ekstra truse og sokker på. Selv om trusa over er for at den ikke skal skli ned. 

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor ha en truse til utenpå strømpebuksa? Det vanlige er å ha trusa utenpå strømpebuksa. Ikke en ekstra truse under strømpebuksa i tilegg. Strømpebuksa er jo truse og strømper i ett som du bytter hver dag uansett. Så bare tull å ha ekstra truse og sokker på. 

Jeg bruker den trusen utenpå til å holde på plass og den under for ekstra varme i disse kalde månedene :sleep: og jo jeg har også ekstra sokker på ellers fryser jeg fælt på føttene. Ser ikke problemet. 

Skrevet

Pierre Robert

Anonymkode: 630db...f29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...