OleRolfs Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 (endret) Hei alle. Jeg er i ferd med å lage en julegave til min samboer. Tanken var å lage en graviditetsboks med ulike «nødvendigheter» i kommende tid framover. Har dere noen tips på hva som burde vært med? Budsjett har jeg ikke, så er bare å skrike ut. Hun er bare 13 uker på vei, men det jeg har tenkt foreløpig: - Diverse kremer, til strekkmerker osv? Har dere noen tips? - Gavekort på twistshake evt annen butikk. Kan dere hjelpe? 🙂 - Ole Endret 7. desember 2021 av OleRolfs
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 Gavekort på proff massasje? Evt. en god fotkrem og løfte om fotmassasje fra deg Anonymkode: d25db...3a9
OleRolfs Skrevet 7. desember 2021 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Gavekort på proff massasje? Evt. en god fotkrem og løfte om fotmassasje fra deg Anonymkode: d25db...3a9 Perfekt! Da har vi enda en ting 😄
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 - Purelan for brysta - Bio-oil eller ein anna krem for fuktighet til voksande mage - Lovehearts eller syrenøytraliserande for halsbrann Anonymkode: 2ba1b...f43
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #5 Skrevet 7. desember 2021 Koffeinfri kaffe og alkoholfri drikke? 🙈 Anonymkode: 73920...c28
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #6 Skrevet 7. desember 2021 Ingen kremer funker mot strekkmerker forresten. Og det kan kanskje oppfattes som at du er redd hun vil få strekkmerker, så ville vært litt forsiktig med den. Men mange får kløende hud i svangerskapet, både pga hormoner men også pga den blir tørr, og da er feks A-Derma Exomega Control Lotion god Gravid-joggebukse og et par amme/gravid-topper i nøytrale farger ville jeg blitt glad for. Anonymkode: 73920...c28 5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #7 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingen kremer funker mot strekkmerker forresten. Uhm, jo... Anonymkode: 4b758...1da
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #8 Skrevet 7. desember 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Uhm, jo... Anonymkode: 4b758...1da Ok det må du gjerne tro men strekkmerker ligger langt dypere i huden enn en fuktighetskrem eller olje kan fikse + at det er genetisk og hormonelt betinget. Har også noe sammenheng med alder (man får gjerne mindre når man er eldre, fordi huden er slappere sikkert :P) Anonymkode: 73920...c28 7
OleRolfs Skrevet 7. desember 2021 Forfatter #9 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ingen kremer funker mot strekkmerker forresten. Og det kan kanskje oppfattes som at du er redd hun vil få strekkmerker, så ville vært litt forsiktig med den. Men mange får kløende hud i svangerskapet, både pga hormoner men også pga den blir tørr, og da er feks A-Derma Exomega Control Lotion god Gravid-joggebukse og et par amme/gravid-topper i nøytrale farger ville jeg blitt glad for. Anonymkode: 73920...c28 Nydelig! Tusen takk for tips 🙂
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #10 Skrevet 7. desember 2021 Mam kompresser fra apotek for amming, innlegg til bhen mot melkelekkasje, sinksalve til babyen, ammebh Anonymkode: 9bc15...bcf
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #11 Skrevet 8. desember 2021 Er hun typen til å like sånne babybøker man skriver milepæler og sånt i? Anonymkode: d25db...3a9
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #12 Skrevet 8. desember 2021 Medlemskap på lilleminis til etter babyen er født. termokopp til trilleturer drikkeflaske som holder vannet kaldt alkoholfri drikke fra feks leske.no fargekart fra jotun så hun kan bestemme farge som du maler barnerommet i Bbhugme gravidpute Perineum massasjeolje fra weleda (mot rifter) for en fin gave forresten! ☺️ Anonymkode: 928d9...59d 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #13 Skrevet 8. desember 2021 Har sett at fødebagen har lange varmeflasker som kan knyttes rundt bekkenet, kjølebind til etter fødsel osv. det hadde jeg satt pris på. ellers så signerer jeg gavekort på hudpleie/massasje/velvære. Anonymkode: c4fee...008
OleRolfs Skrevet 8. desember 2021 Forfatter #14 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er hun typen til å like sånne babybøker man skriver milepæler og sånt i? Anonymkode: d25db...3a9 Ja. Gjerne kom med noen tips innad der, hvis du har! 🙂
OleRolfs Skrevet 8. desember 2021 Forfatter #15 Skrevet 8. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Medlemskap på lilleminis til etter babyen er født. termokopp til trilleturer drikkeflaske som holder vannet kaldt alkoholfri drikke fra feks leske.no fargekart fra jotun så hun kan bestemme farge som du maler barnerommet i Bbhugme gravidpute Perineum massasjeolje fra weleda (mot rifter) for en fin gave forresten! ☺️ Anonymkode: 928d9...59d Haha, blir vel noe maling ja 🤣 Nydelig! Takk så mye, da skal jeg se ☺️ Endret 8. desember 2021 av OleRolfs
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #16 Skrevet 8. desember 2021 Flakslodd og leppepomade, noen biter konfekt, ikke gravidrelatert men hyggelig å få😊 Anonymkode: e7992...819
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #17 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 7.12.2021 den 12.28): Ok det må du gjerne tro men strekkmerker ligger langt dypere i huden enn en fuktighetskrem eller olje kan fikse + at det er genetisk og hormonelt betinget. Har også noe sammenheng med alder (man får gjerne mindre når man er eldre, fordi huden er slappere sikkert :P) Anonymkode: 73920...c28 Det stemmer at man gjerne får mindre strekkmerker som gravid hvis man er eldre, men det handler ikke om slapp hud men om hormoner. Anonymkode: 98d24...7a2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå