Gjest Smeltemann Skrevet 7. desember 2021 #41 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Klitten er det som vokser og blir en penis hos guttefoster. Er derfor gutter har brystvorter også, fordi foster starter som jenter med jentedeler. Så joda, Klitten er en liten pikk/pikk er en lang klitt. Anonymkode: 9f6c4...beb Mener å ha lest at alt starter som gutt. Bare at klitt slutter og vokse, fostret får jo kvinnelige hormoner.
Thanos Skrevet 7. desember 2021 #42 Skrevet 7. desember 2021 Teatrica skrev (7 timer siden): Nei!! Vi har da vel ikke kommet dit at vi skal begynne å bekymre oss for størrelsen på klitoris også vel? Skal du bekymre deg over størrelse på klitten fordi en random fyr på nett skriver han elsker stor? 🤔 Hvorfor er alle så fordømt bekymret for alt og så utrolig følsesladet om dagen?
Mezzosoprena Skrevet 7. desember 2021 #43 Skrevet 7. desember 2021 Thanos skrev (10 minutter siden): Skal du bekymre deg over størrelse på klitten fordi en random fyr på nett skriver han elsker stor? 🤔 Hvorfor er alle så fordømt bekymret for alt og så utrolig følsesladet om dagen? JEG bekymrer meg da ikke, jeg er en voksen dame som ikke tenker på hva andre mener om mine eller andres ting. Men det finnes mer sårbare grupper enn meg 🙂 2
Gjest ABM Skrevet 7. desember 2021 #44 Skrevet 7. desember 2021 Teatrica skrev (8 timer siden): Nei!! Vi har da vel ikke kommet dit at vi skal begynne å bekymre oss for størrelsen på klitoris også vel? Skulle jaggu ikke forundre meg.... Fra før er dere for tjukke...eller tynne?🤔...for stor rumpe...eller liten...?.. for mye bollemus... eller for lite...? For små pupper...eller for store..?...Dere er for lange....eller var det korte...? 🙄 Jaggu ikke mye som stemmer i kvinneleiren nei ..!.😬🙈🙈😂.... Nå skal jeg fortelle dere en liten hemmelighet.... De aller fleste av dere er deilige!! 🌹Og de av dere jeg ikke tenner på er det massevis av andre menn som liker ...
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #45 Skrevet 7. desember 2021 Er liten klitoris det nye hip dips eller thigh gap? Anonymkode: 6e64a...6bc 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #46 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er liten klitoris det nye hip dips eller thigh gap? Anonymkode: 6e64a...6bc 😄 Jeg tror det er den nye hip dippen men på en annen side er det nok mest menn som ikke har sett en klitoris i virkeligheten som mener der så jeg veit ikke hva jeg skal tro. Anonymkode: ceeb3...d9b 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #47 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ikke min biologi. Det er faktisk biologi. Det som blir til kvinners kjønnslepper er med på å lage testiklene hvis embryoet er gutt. Anonymkode: 9f6c4...beb Ja, i din biologi er klitoris en penis og kjønnsleppene testikler. Embryoet utvikler seg fra ett befruktet egg, så i din logikk så er derfor penis hjernen og føttene lunger, fordi alt utviklet seg fra en enkelt celle og er av det samme materialet. Kvinner er ikke en underutviklet feilvare av menn. Hvis du ikke kan forstå forskjellen på hunkjønn og hankjønn så bør du droppe "biologien". Anonymkode: 29adb...827
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #48 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): De ytre kjønnsleppene er små testikler. Anonymkode: 6227a...b62 Klart det. 🙂 Kommer foreldre og henter snart i denne barnehagen? Anonymkode: 29adb...827
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #49 Skrevet 8. desember 2021 Smeltemann skrev (10 timer siden): Mener å ha lest at alt starter som gutt. Bare at klitt slutter og vokse, fostret får jo kvinnelige hormoner. Det er omvendt. Menneskeformen er hunkjønn, hannskjønnsembryoet må maskuliniseres med testosteron og aktivering av sry-genet på Y-kromosomet. Det betyr selvsagt ikke at penis og klitoris eller kjønnslepper og testikler er de samme organene, hunkjønn og hankjønn er to forskjellige biologiske systemer. Anonymkode: 29adb...827 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #50 Skrevet 8. desember 2021 ABM skrev (9 timer siden): Skulle jaggu ikke forundre meg.... Fra før er dere for tjukke...eller tynne?🤔...for stor rumpe...eller liten...?.. for mye bollemus... eller for lite...? For små pupper...eller for store..?...Dere er for lange....eller var det korte...? 🙄 Jaggu ikke mye som stemmer i kvinneleiren nei ..!.😬🙈🙈😂.... Nå skal jeg fortelle dere en liten hemmelighet.... De aller fleste av dere er deilige!! 🌹Og de av dere jeg ikke tenner på er det massevis av andre menn som liker ... Nå kommer kvinners usikkerhet og kroppshat fra menn og mannskulturens hat for kvinner, undertrykkingen av kvinner og seksuell trakassering, latterliggjøring og vold. Små jenter hater ikke kroppene sine før de blir fortalt at de er stygge og at deres eneste verdi er utseende og som sex-objekter. Som vanlig legger menn skylden på kvinner for sine overgrep og forakt. Anonymkode: 29adb...827
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #51 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er omvendt. Menneskeformen er hunkjønn, hannskjønnsembryoet må maskuliniseres med testosteron og aktivering av sry-genet på Y-kromosomet. Det betyr selvsagt ikke at penis og klitoris eller kjønnslepper og testikler er de samme organene, hunkjønn og hankjønn er to forskjellige biologiske systemer. Anonymkode: 29adb...827 😂😂😂😂 Anonymkode: 88de0...53c
Gjest ABM Skrevet 8. desember 2021 #52 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nå kommer kvinners usikkerhet og kroppshat fra menn og mannskulturens hat for kvinner, undertrykkingen av kvinner og seksuell trakassering, latterliggjøring og vold. Små jenter hater ikke kroppene sine før de blir fortalt at de er stygge og at deres eneste verdi er utseende og som sex-objekter. Som vanlig legger menn skylden på kvinner for sine overgrep og forakt. Anonymkode: 29adb...827 Mye smerte inni der ? Synes det er forferdelig trist jeg at noen jenter må oppleve ting som ødelegger følelseslivet deres..tror neppe det store flertallet kvinner er enig i beskrivelsen din av verden da...
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #53 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): De visuelle skjønner at liten og nett er penere en stor og ruvende. Så det er ikke et argument. Anonymkode: 6227a...b62 Absolutt penere med liten klit enn stor. Anonymkode: 2cf81...933 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #54 Skrevet 8. desember 2021 Jeg må ærlig innrømme at klit er noe vi nesten aldri prater om, men jeg tror de aller fleste har normal/liten. For min del er det ubehagelig å bli tatt direkte på klit. Jeg har sett damer som boler, som har hatt en stor en nedentil. Og det er absolutt ikke pent når den stikker ut, ikke minst så må det vel utroolig ubehagelig? Om ikke de blir såpass herdet at de ikke kjenner noe som helst...🙉 ts Anonymkode: 2cf81...933 1
Bamseklemmer Skrevet 8. desember 2021 #55 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er omvendt. Menneskeformen er hunkjønn, hannskjønnsembryoet må maskuliniseres med testosteron og aktivering av sry-genet på Y-kromosomet. Det betyr selvsagt ikke at penis og klitoris eller kjønnslepper og testikler er de samme organene, hunkjønn og hankjønn er to forskjellige biologiske systemer. Anonymkode: 29adb...827 Helt riktig... "alle menn har vært en kvinne" Karakter 6 til deg👌... og desverre stryk til mange andre.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #56 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg må ærlig innrømme at klit er noe vi nesten aldri prater om, men jeg tror de aller fleste har normal/liten. For min del er det ubehagelig å bli tatt direkte på klit. Jeg har sett damer som boler, som har hatt en stor en nedentil. Og det er absolutt ikke pent når den stikker ut, ikke minst så må det vel utroolig ubehagelig? Om ikke de blir såpass herdet at de ikke kjenner noe som helst...🙉 ts Anonymkode: 2cf81...933 Det kommer tydelig frem at det er ikke akkurat god seksualundervisning når du ts kan hevde dette nei. https://forskning.no/sex/storrelsen-pa-klitoris-teller/576722 "De kvinnene som ikke kunne få orgasme hadde nemlig «et mindre klitorishode og mindre klitoriskomponenter, som satt lenger fra skjedeåpningen», kommer det fram av undersøkelsen som nettopp er publisert i tidsskriftet Journal of Sexual Medicine." Anonymkode: e2d74...d43 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #57 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 7.12.2021 den 10.29): Jeg har visst nok , ifølge en elsker, en liten klitoris. Han er meget fornøyd med mitt "understell" , så ikke misforstå. Men jeg leser at noen menn foretrekker stor klit? Hvorfor? Hadde jeg vært mann hadde jeg foretrukket en liten fremfor en liten "minipenis." Når det er sagt, så er jeg ekstremt følsom nedentil, så skal ikke ha noe å si på str. Anonymkode: 2cf81...933 Det viktigste er vel at DU er fornøyd med ditt "understell", ikke hva en mann synes. Neste mann du møter, liker kanskje en stor klitoris, hva gjør du da? Blir matt over alle tråder om størrelser på kjønnsorgan, pupper, høyde og bredde. Anonymkode: 10e95...e09 2
Thanos Skrevet 10. desember 2021 #58 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 12/8/2021 den 14.00): Det viktigste er vel at DU er fornøyd med ditt "understell", ikke hva en mann synes. Neste mann du møter, liker kanskje en stor klitoris, hva gjør du da? Blir matt over alle tråder om størrelser på kjønnsorgan, pupper, høyde og bredde. Anonymkode: 10e95...e09 Det er jo ingen eller få menn som missliker liten eller stor størrelse på klit i den grad at det går utover tenningen da. Det er jo ingen som bryr seg! Fitte er fitte. De er flotte, myke og supergode uansett om de er bollete, stor, liten, tykk, bred, puffy, tynn, rødlig, blek, store lepper, små lepper, vid, trang etc.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #59 Skrevet 10. desember 2021 Jeg har bollemus, en "sprekk" og en liten klitoris. Den er veldig sensitiv og jeg kommer veldig lett. Menn virker temmelig besatt av underlivet mitt, så jeg er fornøyd Anonymkode: bc66c...6f5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #60 Skrevet 10. desember 2021 Stor klitt er selvsagt mer tennende enn liten, men det er som med penis: det viktigste er personen den sitter fast på. Anonymkode: 95dae...7ca 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå