AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Jeg har visst nok , ifølge en elsker, en liten klitoris. Han er meget fornøyd med mitt "understell" , så ikke misforstå. Men jeg leser at noen menn foretrekker stor klit? Hvorfor? Hadde jeg vært mann hadde jeg foretrukket en liten fremfor en liten "minipenis." Når det er sagt, så er jeg ekstremt følsom nedentil, så skal ikke ha noe å si på str. Anonymkode: 2cf81...933 3
Swing Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 Tror ikke du skal henge deg opp i størrelsen! Vær glad den virker! Jeg har selv blitt fascinert av klitters varierende størrelse, men aldri kunnet konkludere med at det ene er bedre fremfor andre. 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Skrevet 7. desember 2021 Hvorfor antar du at stor klitoris ser ut som en minipenis? Ærlig talt ta deg sammen. Kvinnelig kjønnsorgan kommer i like mange fasonger og størrelser som mannlig kjønnsorgan og det betyr ikke at jenter med stor klitoris har en penis mellom bena eller menn med liten penis har en vagina mellom bena. Barnslig og stygt sagt Menn liker stor klitoris fordi den er lettere å finne sikkert, aner ikke, spør typen din siden han sa det. Anonymkode: 5b209...b72 20
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 Stor klitoris er lettere å komme til og er ekstremt tennende. Min erfaring er at kvinner med mindre klitoris har den mer gjemt. Ikke noe galt i det altså. Husk at mange menn er visuelle og tennes av stor og mer synlig klit. Anonymkode: dddc7...0f5 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #5 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor antar du at stor klitoris ser ut som en minipenis? Ærlig talt ta deg sammen. Kvinnelig kjønnsorgan kommer i like mange fasonger og størrelser som mannlig kjønnsorgan og det betyr ikke at jenter med stor klitoris har en penis mellom bena eller menn med liten penis har en vagina mellom bena. Barnslig og stygt sagt Menn liker stor klitoris fordi den er lettere å finne sikkert, aner ikke, spør typen din siden han sa det. Anonymkode: 5b209...b72 Klitten er det som vokser og blir en penis hos guttefoster. Er derfor gutter har brystvorter også, fordi foster starter som jenter med jentedeler. Så joda, Klitten er en liten pikk/pikk er en lang klitt. Anonymkode: 9f6c4...beb 2
Mezzosoprena Skrevet 7. desember 2021 #6 Skrevet 7. desember 2021 Nei!! Vi har da vel ikke kommet dit at vi skal begynne å bekymre oss for størrelsen på klitoris også vel? 25
tdm900 Skrevet 7. desember 2021 #7 Skrevet 7. desember 2021 Teatrica skrev (30 minutter siden): Nei!! Vi har da vel ikke kommet dit at vi skal begynne å bekymre oss for størrelsen på klitoris også vel? Slapp av….sikkert startet av en mann 4
Bamseklemmer Skrevet 7. desember 2021 #8 Skrevet 7. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har visst nok , ifølge en elsker, en liten klitoris. Han er meget fornøyd med mitt "understell" , så ikke misforstå. Men jeg leser at noen menn foretrekker stor klit? Hvorfor? Hadde jeg vært mann hadde jeg foretrukket en liten fremfor en liten "minipenis." Når det er sagt, så er jeg ekstremt følsom nedentil, så skal ikke ha noe å si på str. Anonymkode: 2cf81...933 En stor klitt er lettere å suge på, men også lettere for tunga å treffes sidene og under klitthodet på frenulumet. Altså, stort er bestandig lettere å finne enn noe smått. Men ikke tenk så mye på dette, det er bevegelser av frenulumet som gir den beste nytelsen. For så små klitthode finnes ikke, at man ikke finner det som gir stimuli av frenulumet... også med tunga. Så du har ingen ting å bekymre deg for TS🤗 Endret 7. desember 2021 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #9 Skrevet 7. desember 2021 tdm900 skrev (2 minutter siden): Slapp av….sikkert startet av en mann Det er sikkert ekstra betryggende😄 Selv har jeg en stor klitoris. Den ser faktisk ut som en 'minipenis' når den er stiv. Den står på en måte ut. Vi kvinner blir også harde, men på en annen måte. Er såpass stor at mannen min kan suge meg, han elsker det, å det er jo ekstremt deilig for meg også. Anonymkode: 05e72...2c2 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #10 Skrevet 7. desember 2021 Teatrica skrev (40 minutter siden): Nei!! Vi har da vel ikke kommet dit at vi skal begynne å bekymre oss for størrelsen på klitoris også vel? Menn driver en kampanje for å fornedre kvinner. Det er det alt dette handler om. Anonymkode: 29adb...827 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #11 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Klitten er det som vokser og blir en penis hos guttefoster. Er derfor gutter har brystvorter også, fordi foster starter som jenter med jentedeler. Så joda, Klitten er en liten pikk/pikk er en lang klitt. Anonymkode: 9f6c4...beb Det vil si at i din biologi så er kvinners kjønnslepper små testikler. Ja, ja, sånn kan det gå. Anonymkode: 29adb...827 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #12 Skrevet 7. desember 2021 Huff, jeg er glad min ikke er stor. Måtte høre siden noen er meget opptatt av str der også. ts Anonymkode: 2cf81...933 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #13 Skrevet 7. desember 2021 Nei, jeg trådstarter er ikke mann nei. Er bare ikke flau over å snakke om underlivet. Vi ser jo helt forskjellige ut nedentil... Jeg har en mulig teori om at de som har en strek nedentil har den lille klit mer gjemt, mens de som har et mer åpent understell har den mer frem. Anonymkode: 2cf81...933 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #14 Skrevet 7. desember 2021 Har ikke hørt noen kommentarer på min klitoris, og det er heller aldri noe jeg har brydd meg noe om. Men hørte på podcasten til sexolog Iselin Guttormsen at klitoris vokser hele livet. Om enn ikke så mye, så litt og litt.. Anonymkode: c4a93...44d 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #15 Skrevet 7. desember 2021 Ingen har kommentert størrelsen på klitorisen min (sikkert fordi jeg ikke ligger med idioter), og jeg aner ikke om jeg har stor eller liten. Den fungerer som den skal og det er det eneste som betyr noe for meg. Anonymkode: 58557...1c5 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #16 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er sikkert ekstra betryggende😄 Selv har jeg en stor klitoris. Den ser faktisk ut som en 'minipenis' når den er stiv. Den står på en måte ut. Vi kvinner blir også harde, men på en annen måte. Er såpass stor at mannen min kan suge meg, han elsker det, å det er jo ekstremt deilig for meg også. Anonymkode: 05e72...2c2 Hadde en FF en gang som hadde langt over snittet stor klitoris. Kan ta meg i å drømme meg bort et par tre fire ganger i året med henne. Hennes klitoris var supersensitiv, kunne få det til å gå for henne oralt og med fingerlek på fire blunk. Min nåværende samboer har stor bollemus, klitoris er gjemt, men det kjedeligste er at hun ikke tilfredsstilles av oralsex eller å bli gnidd med fingrene. Alt som betyr noe er vibrator, slik har det visstnok vært siden hun ble seksuelt aktiv. Ingen mann har fått det til å gå for henne med tunge eller å bli gnidd. Når det er sagt, det viktigste for meg er ikke om klitoris er stor, men hvor sensitiv den er. Å gi oralsex har i all tid gitt meg stor glede, å vite at "det gir henne ingenting" er i lengden ganske kjedelig for å være ærlig. Anonymkode: a3521...924 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #17 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor antar du at stor klitoris ser ut som en minipenis? Ærlig talt ta deg sammen. Kvinnelig kjønnsorgan kommer i like mange fasonger og størrelser som mannlig kjønnsorgan og det betyr ikke at jenter med stor klitoris har en penis mellom bena eller menn med liten penis har en vagina mellom bena. Barnslig og stygt sagt Menn liker stor klitoris fordi den er lettere å finne sikkert, aner ikke, spør typen din siden han sa det. Anonymkode: 5b209...b72 Fordi det er en minipenis. Anonymkode: 2cf81...933 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #18 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hadde en FF en gang som hadde langt over snittet stor klitoris. Kan ta meg i å drømme meg bort et par tre fire ganger i året med henne. Hennes klitoris var supersensitiv, kunne få det til å gå for henne oralt og med fingerlek på fire blunk. Min nåværende samboer har stor bollemus, klitoris er gjemt, men det kjedeligste er at hun ikke tilfredsstilles av oralsex eller å bli gnidd med fingrene. Alt som betyr noe er vibrator, slik har det visstnok vært siden hun ble seksuelt aktiv. Ingen mann har fått det til å gå for henne med tunge eller å bli gnidd. Når det er sagt, det viktigste for meg er ikke om klitoris er stor, men hvor sensitiv den er. Å gi oralsex har i all tid gitt meg stor glede, å vite at "det gir henne ingenting" er i lengden ganske kjedelig for å være ærlig. Anonymkode: a3521...924 Jeg har liten men ingen bollemus. Er så sensitiv at direkte berøring nesten blir ubehagelig. Ts Anonymkode: 2cf81...933 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #19 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det vil si at i din biologi så er kvinners kjønnslepper små testikler. Ja, ja, sånn kan det gå. Anonymkode: 29adb...827 Ikke min biologi. Det er faktisk biologi. Det som blir til kvinners kjønnslepper er med på å lage testiklene hvis embryoet er gutt. Anonymkode: 9f6c4...beb 4
tdm900 Skrevet 7. desember 2021 #20 Skrevet 7. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er sikkert ekstra betryggende😄 Selv har jeg en stor klitoris. Den ser faktisk ut som en 'minipenis' når den er stiv. Den står på en måte ut. Vi kvinner blir også harde, men på en annen måte. Er såpass stor at mannen min kan suge meg, han elsker det, å det er jo ekstremt deilig for meg også. Anonymkode: 05e72...2c2 Ja har sett litt forskjellige størrelser, og hvordan de er når dere er opphisset Men hvordan er sånn til daglig, har den lett for å gnisse mot undertøyet, slik som en penis? Eller gjemmer den seg såpass så det ikke skjer Endret 7. desember 2021 av tdm900
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå