AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Er dette innenfor? Han våkner ikke for mat eller bleieskift, men får en stor flaske når han våkner og bleien er full, men aldri sånn at det går gjennom. Er det noe negativt med at han sover så mye? blir jo litt stresset av det og sjekker han mye om morgenen i frykt for at han ikke puster, men han bare sover veldig godt😅 Anonymkode: 1f1dc...67a
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er dette innenfor? Han våkner ikke for mat eller bleieskift, men får en stor flaske når han våkner og bleien er full, men aldri sånn at det går gjennom. Er det noe negativt med at han sover så mye? blir jo litt stresset av det og sjekker han mye om morgenen i frykt for at han ikke puster, men han bare sover veldig godt😅 Anonymkode: 1f1dc...67a Jeg ville bare nytt det! Det snakkes om at man må vekke de når de er så små, for å gi de mat om natta. Men så lenge de legger på seg og er fornøyde, så tenker jeg at den søvnen trengs, både for mor og barn 🙂 Min hadde også et veldig godt sovehjerte fra nyfødt av, og jeg lot henne sove når hun sov. Fortsatt et godt sovehjerte, heldigvis 😄 Anonymkode: d328f...895 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Skrevet 7. desember 2021 Du har en sovebaby, nyt det 😛 Anonymkode: a3523...850 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 Bare la han sove, og nyyt gutten min sover også 12-13 timer om natten, ville aldri funnet på å vekke han Anonymkode: bd4ad...fcc 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #5 Skrevet 7. desember 2021 Høres jo lenge ut ja, men tenker du bare får nyte det Nå er jo min blitt en del eldre, men er 2 år og kan fint sove i 12-15 timer på natten Anonymkode: 873ca...8c9 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #6 Skrevet 7. desember 2021 Åhh, jeg er så misunnelig at jeg har ikke ord! Nyt det og kryss fingrene for at det ikke snur drastisk🤞 Anonymkode: 2ba35...dc8 2
Willat Skrevet 7. desember 2021 #7 Skrevet 7. desember 2021 Så lenge han er happy og legger på seg og vokser som han skal, så er det bare å nyyyyyyte ❤️ misunnelig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå