AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Jeg og mannen min tenker å ikke bruke så mye penger på julegaver til hverandre, med dyr strøm osv. Har satt makspris på 500. Hva kan man få som er morsomt for denne summen? Han er ikke glad i å trene. Type intellektuell sofagris, hvis jeg skal gi en kort karakteristikk. Glad i øl, whisky, brettspill (men det blir sjelden spilt da vi kun er to voksne), god litteratur som kanskje overrasker en som har lest det meste som er skrevet, god mat. Klassisk musikk og spennende jazz (men CD-plater utgår da han hører på Spotify). Gavekort på opplevelser er vanskelig, for vi må ha barnevakt. Og han er overhode ikke interessert i klær eller utseende. Han har god peiling på whisky, så det funker ikke å kjøpe noe på polet, da må jeg reise til hebridene og finne utgåtte varer eller samleobjekter for å få noe han liker... Andre med lignende menn, som har tips? Anonymkode: e9668...d5e
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 Skriv ønskeliste som dere gir til hverandre. Det gjør samboer og jeg. Vi bruker Wishlistr.com Anonymkode: 9b8fb...f76 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Skrevet 7. desember 2021 Køp en kjempespennende og god bok. En som har gått litt under radaren. Forresten høres mannen din ut som min drømmemann! Heldig er du. Anonymkode: 8e5ec...1b3 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 Her er Outland sin "spill for 2"-kategori, kanskje du finner noe der, så kan en del av gaven være at du spiller med ham?:) https://www.outland.no/spill/brettspill/spill-for-to For øl anbefaler jeg Gulating om dere har det der dere bor. Liker han å lage god mat også eller bare spise? Om han liker å lage mat så kanskje matlagingskurs (muligens dyrt) eller kokebok? Gode kaffebønner eller te om han foretrekker det. Litt finere whiskyglass? Får vel 1-2 for 500kr. Anonymkode: 9403b...31b 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #5 Skrevet 8. desember 2021 Jeg kan virkelig anbefale en nettbutikk som heter kvalitetstid.no Veldig flotte spill og alle mulige fine gaver. Norsk, så du har varene om en dag eller to. Anonymkode: a10c4...001 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #6 Skrevet 9. desember 2021 Google ordet Fuelbox. De har mange gode spørsmål i bokser som kan sette i gang gode samtaler for dere som par etc og kan være en gave til dere begges glede. Spillet Cartographers fra Outland anbefales! Anonymkode: 19d1f...65a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå