AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Først nå i voksen alder har jeg begynt å bry meg om hud og sminke. Så har veldig lite peiling. Til daglig bruker jeg en øyekrem og primer fra Ole Henriksen. Fuktighetskrem fra Locobase Repair grunnen tørr hud. Bruker en foundation/BB-cream fra Erborian. Men er ikke helt fornøyd. Vil gjerne ha en foundation/pudder som trekker seg fint i huden, og ikke klaker seg. Jeg vil også ha tips til hudpleie for tørr hud, har aldri brydd meg 😅 Anonymkode: 8a7fc...05b
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 Makeup mekka sin foundation med Hyaluronic Acid (fukt) er den foundation jeg har prøvd som legger seg best uten å bli tørr og jeg har prøvd mange dyre foundations. Synd at ingrediensene ellers i den er dårlige og kan gi uren hud om du bruker hver dag og har sensitiv hud som meg Anonymkode: 564b9...b92
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Makeup mekka sin foundation med Hyaluronic Acid (fukt) er den foundation jeg har prøvd som legger seg best uten å bli tørr og jeg har prøvd mange dyre foundations. Synd at ingrediensene ellers i den er dårlige og kan gi uren hud om du bruker hver dag og har sensitiv hud som meg Anonymkode: 564b9...b92 Så makeupmekka er bra? Fått noen gavepakninger i julegave før. Blant annet mineral-pudder som var ekstremt dårlig 😅 Har prøvd dic maskaraer og øyenbrynsblyanter og er ikke imponert 😅 Anonymkode: 8a7fc...05b
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 Jeg har fått tips om å bruke serum på tørr hud før foundation. Et serum som metter huden med fukt. Kanskje kan man også bruke primer før foundation. Jeg prøver meg frem jeg også, har samme problem som deg Anonymkode: 0938f...daa
Djungelvrål Skrevet 7. desember 2021 #5 Skrevet 7. desember 2021 Loreal Infallible 24 h er den beste foundationen. Sikkert kjøpt 10 flasker av denne, setter seg ikke i tørre partier. Jeg pleier å blande inn 2 dråper olje i dagkremen på denne årstiden. Da legger sminken seg finere.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #6 Skrevet 12. desember 2021 Jeg bruker la Roche posay toleriane med farge. det er hudkrem med farge. Synes den dekker bedre enn foundation. Anbefales virkelig. Anonymkode: 65173...240
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #7 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg bruker la Roche posay toleriane med farge. det er hudkrem med farge. Synes den dekker bedre enn foundation. Anbefales virkelig. Anonymkode: 65173...240 Denne ble jeg nysgjerrig på. Har du en link til produktet? Er det kanskje den som heter teint? Anonymkode: ab2bd...0e7
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #8 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 7.12.2021 den 11.24): Så makeupmekka er bra? Fått noen gavepakninger i julegave før. Blant annet mineral-pudder som var ekstremt dårlig 😅 Har prøvd dic maskaraer og øyenbrynsblyanter og er ikke imponert 😅 Anonymkode: 8a7fc...05b Nei vil ikke si merket er bra i det hele tatt. Billige priser kommer av billige ingredienser og mange av de er ikke bra for huden. Maskaraen drysser og settingpudderne funker ikke, men akuratt foundationen legger seg veldig fint og naturlig iallefall på min hud. Bronzing pudderet som heter sunlit de selger er også fint resultat, men som sagt billige ingredienser som kan gi kvisete hud om man bruker hver dag desverre! Anonymkode: 564b9...b92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå