AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Samtlige kjoler er posete, med masse rysjer og puffermer 😩 Jeg kler ikke noe av dette! Vil ikke ha noe åletrangt heller.. Og masse dype utringninger! Får bare ta på meg en svartsekk.. (Ja jeg vet at dette er i-landsproblem. Jeg har verre ting å tenke på også...) Anonymkode: 3c4a6...956 5
altflyter Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 ….. bruk en kjole du har fra før istedenfor å kjøpe en ny du ikke liker? 16
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Skrevet 7. desember 2021 Enig. Jeg endte opp med denne fra Zara. Skal ikke på julebord, så synes den var «festlig» nok til julaften med familien. Anonymkode: b0adf...28c 5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 altflyter skrev (11 minutter siden): ….. bruk en kjole du har fra før istedenfor å kjøpe en ny du ikke liker? Det skulle jeg selvfølgelig mer enn gjerne gjort! Problemet er at jeg har 3 kjoler i skapet som alle er sommerkjoler. Fjorårets julekjole (som jeg forøvrig brukte 3 år på rad) fikk en stor rift i seg og er i mine øyne ubrukelig og jeg har kvittet meg med den. Derfor ønsket jeg meg noe nytt i år 😊 Anonymkode: 3c4a6...956 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #5 Skrevet 7. desember 2021 Synes generelt det er lite festklær i butikkene nå. Det handler kanskje om pandemien, og at butikkene ikke ante noe om det ble noen festsesong i år når det var tid for å bestille? Ellers følte jeg litt det samme som deg da jeg tok en titt - alternativene var «svart søppelsekk» og «magetopp». Endte med å bruke noe fra garderoben, som forsåvidt var planen uansett. Anonymkode: 91f6f...78b 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #6 Skrevet 7. desember 2021 Jeg har ikke vært i noen fysiske butikker på en stund, men det er stor variasjon å finne på nett i alle fall, selv om det naturligvis flommer over av årets silhuett. Jeg bestilte meg nettopp en avslappet variant i ull og kasjmir, som jeg ser for meg kan passe like bra på julefest som hjemme i sofaen: Anonymkode: 80220...722 15
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #7 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke vært i noen fysiske butikker på en stund, men det er stor variasjon å finne på nett i alle fall, selv om det naturligvis flommer over av årets silhuett. Jeg bestilte meg nettopp en avslappet variant i ull og kasjmir, som jeg ser for meg kan passe like bra på julefest som hjemme i sofaen: Anonymkode: 80220...722 Den var veldig fin! Det eneste er at jeg ikke er så glad i v-hals..hvor kjøpte du denne? Føler jeg har trålet gjennom hele internettet etter den perfekte kjolen som ikke eksisterer! Er veldig glad i den grønnfargen 💚 Anonymkode: 3c4a6...956 2
Zooey Skrevet 7. desember 2021 #8 Skrevet 7. desember 2021 Synes det er stort utvalgt, særlig på nett. Hva ser du for deg? Hva er den ideelle festkjolen? 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #9 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har ikke vært i noen fysiske butikker på en stund, men det er stor variasjon å finne på nett i alle fall, selv om det naturligvis flommer over av årets silhuett. Jeg bestilte meg nettopp en avslappet variant i ull og kasjmir, som jeg ser for meg kan passe like bra på julefest som hjemme i sofaen: Anonymkode: 80220...722 Den var jo fantastisk! Hvor? Anonymkode: 97566...94c
Gjest Albbas Skrevet 7. desember 2021 #10 Skrevet 7. desember 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har ikke vært i noen fysiske butikker på en stund, men det er stor variasjon å finne på nett i alle fall, selv om det naturligvis flommer over av årets silhuett. Jeg bestilte meg nettopp en avslappet variant i ull og kasjmir, som jeg ser for meg kan passe like bra på julefest som hjemme i sofaen: Anonymkode: 80220...722 Hvor er den fra? 😍
Strange Doll Skrevet 7. desember 2021 #11 Skrevet 7. desember 2021 Er lenge siden jeg har funnet så mye fint av kjoler. Er jo masse fint i både fløyel, paljetter osv. Floyd feks har masse. 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #12 Skrevet 7. desember 2021 Zalando har mye fint! Jeg sorterer ofte etter de som er knelange, da kommer det ofte opp mange pene kjoler som er classy og ikke nattklubbaktige 😄 Anonymkode: 86afe...d0a 5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #13 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den var veldig fin! Det eneste er at jeg ikke er så glad i v-hals..hvor kjøpte du denne? Føler jeg har trålet gjennom hele internettet etter den perfekte kjolen som ikke eksisterer! Er veldig glad i den grønnfargen 💚 Anonymkode: 3c4a6...956 Se ut som denne: https://www.zalando.no/diane-von-furstenberg-astrid-dress-strikket-kjole-deep-emerald-df221c0ah-m11.html Anonymkode: ac63a...daa 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #14 Skrevet 7. desember 2021 Det er jo et enormt utvalg på nett! Du kan finne hva du vil av kjoler om du bruker litt tid på å lete. Anonymkode: bd9d5...4f0 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #15 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den var veldig fin! Det eneste er at jeg ikke er så glad i v-hals..hvor kjøpte du denne? Føler jeg har trålet gjennom hele internettet etter den perfekte kjolen som ikke eksisterer! Er veldig glad i den grønnfargen 💚 Anonymkode: 3c4a6...956 Det er den som ble lenket til høyere oppe her, ja: https://www.zalando.no/diane-von-furstenberg-astrid-dress-strikket-kjole-deep-emerald-df221c0ah-m11.html Jeg har ikke fått den enda, men det er mulig fargen er noe mørkere enn bildet jeg postet først. Den varierer litt fra side til side, ser jeg, men fremstår stort sett som litt mørkere. Anonymkode: 80220...722
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #16 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 7.12.2021 den 13.37): Se ut som denne: https://www.zalando.no/diane-von-furstenberg-astrid-dress-strikket-kjole-deep-emerald-df221c0ah-m11.html Anonymkode: ac63a...daa AnonymBruker skrev (På 7.12.2021 den 14.33): Det er den som ble lenket til høyere oppe her, ja: https://www.zalando.no/diane-von-furstenberg-astrid-dress-strikket-kjole-deep-emerald-df221c0ah-m11.html Jeg har ikke fått den enda, men det er mulig fargen er noe mørkere enn bildet jeg postet først. Den varierer litt fra side til side, ser jeg, men fremstår stort sett som litt mørkere. Anonymkode: 80220...722 Den var fin, men jeg hadde likt den enda bedre (til jul) dersom den vær knæsj rød 🙈 Når jeg tenker meg om så har jeg en knæsj rød DVF-kjole. Og en Roland Mouret, men begge føler jeg er litt for «pyntet» til julaften med familien. Anonymkode: 001c0...a13
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #17 Skrevet 8. desember 2021 Jeg endte opp med disse i år. Skal brukes til julefester/nyttår. Er 48 år. https://www.zalando.no/wal-g-rani-midi-dress-etuikjole-navy-blue-wg021c0pk-k11.html https://www.zalando.no/glamorous-tall-puff-fitted-sleeve-high-neck-cut-out-back-mini-dress-cocktailkjole-black-velvet-glc21c038-q11.html Anonymkode: 92d29...eaa 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #18 Skrevet 8. desember 2021 Synes den jeg kjøpte på Floyd var veldig fin. Kanskje litt hint av puffete armer, men den satt fint på, og merket ikke noe spesielt til puff, den ham fint inntil. Strikk i livet. Behagelig å stretchy å ha på. Gleder meg til jul 😄 https://www.floyd.no/floyd-kjole-celina-lurex-silver Anonymkode: c6c26...1ef 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #19 Skrevet 9. desember 2021 Håper ikke det er mange som kjøper ny «årets julekjole» til 400-500 kr hvert år. Kjøp heller en dyrere og bruk den i 10 år. Hilsen miljøet, og stilpolitiet - kjoler til 400-500 kr er ikke fine hvis du er over 12 år. Anonymkode: f6c97...869 7
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #20 Skrevet 9. desember 2021 Jeg har brukt samme kjole i 15 år, men den har et lag med blonder over som virkelig har blitt nuppete og litt revet opp med tiden. Jeg burde virkelig ha ny 😅 Den ble kjøpt på Cubus for 199 på salg den gangen. Kjoler til 4-500 kroner kan fint være fine, det er virkelig bra snobbete å tro noe annet. Anonymkode: e0143...1d3 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå