AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Del Skrevet 7. desember 2021 Og er den god å ligge i? 😊 Jeg tenkte å kjøpe kontinentalseng fra IKEA, men aner ikke hvilken jeg skal velge. Jeg sover som regel på siden og på magen. Budsjett: tja, kanskje rundt 10 000?(160x200cm) Anonymkode: a6fe8...714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #2 Del Skrevet 7. desember 2021 Skotterud Vi er veldig fornøyd. Kjøpte til gjesterom, men har flyttet inn dit nå fra seng til 30 000 kr. Vil ikke si at den ikke er dårligere enn den vanlige senga vår, for det synes jeg, men den er absolutt ikke dum! Sover bedre i den enn andre steder jeg har vært på besøk, for å si det sånn. Anonymkode: 70609...733 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Firtina Skrevet 7. desember 2021 #3 Del Skrevet 7. desember 2021 Denne!! Veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #4 Del Skrevet 7. desember 2021 Vi er fornøyd med Kongsfjord. Anonymkode: 52127...1df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #5 Del Skrevet 7. desember 2021 Tusen takk for svar - TS Anonymkode: a6fe8...714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #6 Del Skrevet 8. desember 2021 Vi hadde en Dunvik kontinentalseng fra Ikea for en del år siden, var definitivt ikke fornøyd! Husker ikke hvilken madrass vi hadde på den, men vi det virket som om konstruksjonen ikke var støttende nok langs midten sånn at begge ble liggende på skrå inn mot midten av senga. Anonymkode: d8572...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cole Skrevet 8. desember 2021 #7 Del Skrevet 8. desember 2021 Fatter ikke hvorfor man skal bruke en femsifret sum kroner på seng fra IKEA. Da kan du gjerne dra til Bohus eller Skeider på tilbud. Mye bedre senger fra f.eks. Jensen enn hva IKEA tilbyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #8 Del Skrevet 8. desember 2021 Cole skrev (5 timer siden): Fatter ikke hvorfor man skal bruke en femsifret sum kroner på seng fra IKEA. Da kan du gjerne dra til Bohus eller Skeider på tilbud. Mye bedre senger fra f.eks. Jensen enn hva IKEA tilbyr. Takk for svar 😊 Jeg er litt redd for at det er lang leveringstid på Bohus/Skeidar, men skal absolutt sjekke det ut! -TS Anonymkode: a6fe8...714 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DrueSmoothie Skrevet 9. desember 2021 #9 Del Skrevet 9. desember 2021 Jeg trenger en fast madrass og har Ikea Sabövik 160 cm. Det er faktisk den billigste de har, men jeg ligger veldig godt i den og har aldri hatt problemer i ryggen etc som jeg hadde i den forrige jeg hadde som var langt mykere i madrassen Jeg har i tillegg til madrassene som "hører til" kjøpt Tussöy overmadrass til den. Det er den med "tempur-effekt". Kjennes kanskje litt "hard og død" å legge seg i, men jeg ligger veldig godt natten igjennom. Hatt sengen i 5 år nå uten at jeg har merket noe til svai i madrassen etc, hverken på min side eller der min x-samboer sov i 2 år :) Nå ligger jeg stort sett der alene som en sjøstjerne midt i 🤸♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 10. desember 2021 #10 Del Skrevet 10. desember 2021 (endret) Senga er fra Hemnes-serien, men jeg har tempurmadrass og er veldig fornøyd. Jeg liker at senga er høy. Endret 10. desember 2021 av Brunhilde Stavefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 12. desember 2021 #11 Del Skrevet 12. desember 2021 (endret) Jeg har denne, kjøpt i 2016. Husker ikke madrassens navn, men Tussöy overmadrass. Sengen het Fjell eller Fjäll: Skuffene under sengen er smekkfulle av sengetøy på ene siden, og håndklær på den andre. Verdifull oppbevaringsplass, kjekt å bruke rommet under sengen til noe. Endret 12. desember 2021 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå