Gå til innhold

Hvilken seng fra IKEA har du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og er den god å ligge i? 😊 
Jeg tenkte å kjøpe kontinentalseng fra IKEA, men aner ikke hvilken jeg skal velge. Jeg sover som regel på siden og på magen.

Budsjett: tja, kanskje rundt 10 000?(160x200cm)

Anonymkode: a6fe8...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skotterud :) Vi er veldig fornøyd. Kjøpte til gjesterom, men har flyttet inn dit nå fra seng til 30 000 kr. Vil ikke si at den ikke er dårligere enn den vanlige senga vår, for det synes jeg, men den er absolutt ikke dum! :) Sover bedre i den enn andre steder jeg har vært på besøk, for å si det sånn. 

Anonymkode: 70609...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en Dunvik kontinentalseng fra Ikea for en del år siden, var definitivt ikke fornøyd! Husker ikke hvilken madrass vi hadde på den, men vi det virket som om konstruksjonen ikke var støttende nok langs midten sånn at begge ble liggende på skrå inn mot midten av senga.

Anonymkode: d8572...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fatter ikke hvorfor man skal bruke en femsifret sum kroner på seng fra IKEA. Da kan du gjerne dra til Bohus eller Skeider på tilbud. Mye bedre senger fra f.eks. Jensen enn hva IKEA tilbyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cole skrev (5 timer siden):

Fatter ikke hvorfor man skal bruke en femsifret sum kroner på seng fra IKEA. Da kan du gjerne dra til Bohus eller Skeider på tilbud. Mye bedre senger fra f.eks. Jensen enn hva IKEA tilbyr.

Takk for svar 😊 Jeg er litt redd for at det er lang leveringstid på Bohus/Skeidar, men skal absolutt sjekke det ut! -TS

Anonymkode: a6fe8...714

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger en fast madrass og har Ikea Sabövik 160 cm. Det er faktisk den billigste de har, men jeg ligger veldig godt i den og har aldri hatt problemer i ryggen etc som jeg hadde i den forrige jeg hadde som var langt mykere i madrassen

Jeg har i tillegg til madrassene som "hører til" kjøpt Tussöy overmadrass til den. Det er den med "tempur-effekt". 

Kjennes kanskje litt "hard og død" å legge seg i, men jeg ligger veldig godt natten igjennom. Hatt sengen i 5 år nå uten at jeg har merket noe til svai i madrassen etc, hverken på min side eller der min x-samboer sov i 2 år :)

Nå ligger jeg stort sett der alene som en sjøstjerne midt i 🤸‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senga er fra Hemnes-serien, men jeg har tempurmadrass og er veldig fornøyd. Jeg liker at senga er høy.

Endret av Brunhilde
Stavefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har denne, kjøpt i 2016. Husker ikke madrassens navn, men Tussöy overmadrass. Sengen het Fjell eller Fjäll:

Skuffene under sengen er smekkfulle av sengetøy på ene siden, og håndklær på den andre. Verdifull oppbevaringsplass, kjekt å bruke rommet under sengen til noe.

fjellseng.jpg

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...