Gå til innhold

Morsomt toalett-bilde


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter eit slikt toalett-skilt som liknar eit slikt som er på offentlege toalett, berre at det er ein morsom vri på det då, som at do-mannen er tissetrengt eller liknande... Nokon som veit kor eg kan finne det??? Finn ikkje det eg er ute etter på Google biletsøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener jeg så noe sånt på kondomeriet en gang. Men det er en stund siden, så jeg er ikke helt sikker. Men sannsynligvis noe lekebutikk/morosaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett på bad-butikker og såpe-butikker? Og så ville jeg tittet innom Ting-butikkene.

Hvis du bor i Oslo kan du jo ta en runde: Ting-butikken ved stortinget, på hjørnet mot Kaffebrenneriet. En bad-assesori-butikk i øverste etasje på Glasmagasinet. En sånn ting og tang-butikk som bl. annet har Alessi-produkter på Byporten, såpe-butikken på Byporten, og Kremmerhuset på byporten.

Og så er det noen sånne butikker på OsloCity også, men er ikke sikker på akkurat hvor og hvilke i og med at de har bygd om så mye der nå.

Er forresten en badbutikk på et hjørne i Skippergata eller deromkring som har ganske mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...