AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Hvor mange dupper blir det på mini i løpet av en dag? Og dere som har barn som sover i vogn: sover de alle duppene ute i vogna eller bare en? Anonymkode: d8641...416
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 Det kommer litt an på når vi står opp. Men som regel 2, begge to ute i vogn om det ikke er for kaldt. En lang dupp på formiddagen, fra ca. 9/9.30, sover 3-4 timer. En kortere dupp på ettermiddagen, 1-2 timer, avhengig av lengden på forrige og klokka når dupp nr 2 starter. Står vi opp tidlig, type kl 6 så blir det en kort dupp inne rundt kl. 8, deretter lengre dupp fra ca kl. 11. Anonymkode: efe79...937
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Skrevet 7. desember 2021 Vi har ikke noe fast rutine, for akkurat som over så varierer det når vi står opp. I tillegg sover min noen lurer på 30 min og noen på 3 timer. Men vanlig er 3 lurer pluss en powernap på kvelden. Om sovingen er i senga eller vogn eller på fang eller i sele kommer an på hva jeg gjør den dagen. Anonymkode: c77bf...944
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 Har en baby på 4 1/2 mnd. som våkner på slaget etter 45 minuttersdupper, så vi har tre dupper om dagen våkner rundt 8, sover igjen ca. 10, ny dupp ca. 13 og 16, før vi legger han for kvelden mellom 18-19 Sover som regel i senga si, med mindre vi skal ut av huset og han dupper i vogna Anonymkode: 54f39...844
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå