Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange dupper blir det på mini i løpet av en dag? Og dere som har barn som sover i vogn: sover de alle duppene ute i vogna eller bare en?

Anonymkode: d8641...416

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer litt an på når vi står opp. Men som regel 2, begge to ute i vogn om det ikke er for kaldt.

En lang dupp på formiddagen, fra ca. 9/9.30, sover 3-4 timer. 

En kortere dupp på ettermiddagen, 1-2 timer, avhengig av lengden på forrige og klokka når dupp nr 2 starter.

Står vi opp tidlig, type kl 6 så blir det en kort dupp inne rundt kl. 8, deretter lengre dupp fra ca kl. 11.

Anonymkode: efe79...937

Skrevet

Vi har ikke noe fast rutine, for akkurat som over så varierer det når vi står opp. I tillegg sover min noen lurer på 30 min og noen på 3 timer. Men vanlig er 3 lurer pluss en powernap på kvelden. 

Om sovingen er i senga eller vogn eller på fang eller i sele kommer an på hva jeg gjør den dagen. 

Anonymkode: c77bf...944

Skrevet

Har en baby på 4 1/2 mnd. som våkner på slaget etter 45 minuttersdupper, så vi har tre dupper om dagen :) våkner rundt 8, sover igjen ca. 10, ny dupp ca. 13 og 16, før vi legger han for kvelden mellom 18-19 :)  Sover som regel i senga si, med mindre vi skal ut av huset og han dupper i vogna

Anonymkode: 54f39...844

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...