AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Før var det liksom det man hadde av mynt (10/20-ere). Nå som det er vipps, har jeg pleid å vippse 30 kr, men kanskje det er lite? Tenker at det er ganske mange år siden jeg ga en tjuer… Vil ikke være gjerrig! Jeg har mange kolleger, men blir bare med på innsamlinger til de som er eller har vært nærmest. Det er helt frivillig i en kjempestor organisasjon, null press, bare veldig hyggelig egentlig Nå som alt er elektronisk, er det heller ingen som ser hvem som gir og ikke, så ingen problemer der. Jeg har bare lyst til å gi det som er passende, for jeg vil gjerne glede en kollega på dagen. Vi er også så mange at det alltid blir nok til noe som er fint. Så hva pleier dere å gi? Anonymkode: 406d0...11a
Gjest Smeltemann Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 Vi samler inn 50 kroner fra hver av oss på avdelingen vi er 25 stk i avdelingen. Dette er kun på runde dager. Ved vanlige bursdager gir vi ingen ting. Det er den som har bursdag som tar med kake.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Skrevet 7. desember 2021 på avdelingen vår er det 50 kr til runde dager, ingenting ellers. Anonymkode: 632d3...fae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå