Gå til innhold

Hvor mye tid bruker dere sammen med barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På en vanlig dag, hvor mye leker du med barnet?  Hvor mye er barnet i fokus, ser du på tv /mobil mens barna leker aleine? 

Anonymkode: 565e6...0b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er 17 år så leker ikke med han

Anonymkode: ec564...91a

Skrevet

Alt for lite med fulltidsjobb og oppgaver som skal gjøres hjemme. 

• Liker 1
Skrevet

Den timen fra vi står opp til vi drar i barnehagen brukes på å få han og meg påkledd og klar. Så har vi 2-3 timer etter barnehagen hvor vi spiser middag sammen, han bades, og vi leser eller leker litt. Så det blir veldig lite tid. Jeg skal heller ikke skryte på meg at jeg alltid legger vekk telefonen, der kunne jeg blitt flinkere.

• Liker 4
Skrevet

Alt for mye. Har pleiepenger pga barnet så vi er sammen 24/7 omtrent. Skulle heller ønske jeg kunne vært i full jobb og barnet fulle dager på skole og fått sosialisert seg med andre enn meg.

Men dessverre er det ikke sånn. Så jeg er både mamma, pappa og kompis til tider og det er veldig slitende

Anonymkode: c5edb...78e

• Liker 1
Skrevet

Fra han kommer hjem fra barnehagen og til han sovner så er han for seg selv mens jeg lager middag, men ellers leker vi og er sammen. Ser veldig lite på telefonen, men om han er oppslukt i et rollespill med Duplo-folka sine, så lar jeg ham holde på og setter meg med strikking eller noe. 

Anonymkode: de9f6...883

Skrevet

Da de var små (frem til ca 7 år) var vi mye sammen fordi de kunne "hjelpe til" med husarbeid. Da de ble større ville de heller gjøre andre ting, så med mindre de måtte hjelpe til, ble det mindre tid sammen. Men det blir jo litt leksehjelp, og jeg kommer innom for å prøve å sette meg inn i hva de driver med. (Vi har hatt 100% jobb/barnehage da de var små). I helgene har det vært mer tid, men lørdag er jobbedag (husarbeid og gårdsdrift) frem til ca 18. Søndager er ofte rolige, og da driver ofte folk på med ulike ting (skjerm bare morgen og tidlig kveld fra 17.30) Det blir en del kjøring, og da kan det bli gode samtaler.

Anonymkode: df8fb...e03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...