AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Venter mitt fjerde barn nå og er spent på fødselen. Fikk et barn i 2020 også, så kroppen har jo gjort dette ganske nylig. Skulle gjerne hørt din erfaring ☺️ Anonymkode: a3c09...0d7
Amatariel Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 Henger meg på tråden for å følge med. Jeg skal også snart føde barn nr. 4. Er dog over 6 år siden sist for min del da. Veldig spent på om denne fjerde vil forløpe seg noenlunde likt som de tre forrige, eller om det blir helt annerledes. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Skrevet 7. desember 2021 Amatariel skrev (1 time siden): Henger meg på tråden for å følge med. Jeg skal også snart føde barn nr. 4. Er dog over 6 år siden sist for min del da. Veldig spent på om denne fjerde vil forløpe seg noenlunde likt som de tre forrige, eller om det blir helt annerledes. Ja sant! Jeg fødte nr tre etter maaaange år siden forrige, i fjor. Hardeste fødselen hittil! Så derfor er jeg spent nå som kroppen har det så «godt i minnet»😆 Anonymkode: a3c09...0d7
Amatariel Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja sant! Jeg fødte nr tre etter maaaange år siden forrige, i fjor. Hardeste fødselen hittil! Så derfor er jeg spent nå som kroppen har det så «godt i minnet»😆 Anonymkode: a3c09...0d7 Ja det vil jeg nesten tro... Selv om det ikke er noe fasitsvar på det. Jeg trodde mine senere fødsler skulle bli vanskelige, for har mange år mellom - men neste baby bare skled ut
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #5 Skrevet 7. desember 2021 Amatariel skrev (7 minutter siden): Ja det vil jeg nesten tro... Selv om det ikke er noe fasitsvar på det. Jeg trodde mine senere fødsler skulle bli vanskelige, for har mange år mellom - men neste baby bare skled ut Så godt å høre at det også er mulig😆 Tredje ble styrtfødsel her, og fy søren - det unner jeg ikke min verste fiende🙈 Litt redd neste kommer enda fortere! Da ender vi opp med å føde uti snøen her antagelig🙈🙈🥶🥶🥶 Anonymkode: a3c09...0d7
Amatariel Skrevet 7. desember 2021 #6 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så godt å høre at det også er mulig😆 Tredje ble styrtfødsel her, og fy søren - det unner jeg ikke min verste fiende🙈 Litt redd neste kommer enda fortere! Da ender vi opp med å føde uti snøen her antagelig🙈🙈🥶🥶🥶 Anonymkode: a3c09...0d7 Min nr. 1 og 2 var styrtfødsler. Nr.2 ble nesten født i bilen... men kom oss akkurat innenfor døren på sykehuset. Veldig overrasket over disse, for med nr.1 hadde jeg jo ikke født før! Og det var 7 år mellom nr. 1 og 2. Jeg var derfor ganske så nervevrak da nr. 3 var ventet. Kunne liksom ikke gå fortere.... men den fødselen var veldig grei og kontrollert. Ble riktignok karakterisert som en styrtfødsel den også, men på ingen måte i nærheten slik som de første to. Så ja, hva kan jeg forvente på nr. 4 her nå da? 🙈 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #7 Skrevet 7. desember 2021 Amatariel skrev (12 timer siden): Min nr. 1 og 2 var styrtfødsler. Nr.2 ble nesten født i bilen... men kom oss akkurat innenfor døren på sykehuset. Veldig overrasket over disse, for med nr.1 hadde jeg jo ikke født før! Og det var 7 år mellom nr. 1 og 2. Jeg var derfor ganske så nervevrak da nr. 3 var ventet. Kunne liksom ikke gå fortere.... men den fødselen var veldig grei og kontrollert. Ble riktignok karakterisert som en styrtfødsel den også, men på ingen måte i nærheten slik som de første to. Så ja, hva kan jeg forvente på nr. 4 her nå da? 🙈 Jaaa sant! Sånn tenker jeg også: whats next!? Så uendelig godt at du rakk sykehuset 🙏🏻 Fysj jeg gruer meg altså så!! Skulle tro man ble mindre urolig for hver fødsel, men her er det jaggu tvert om😩 Anonymkode: a3c09...0d7
Amatariel Skrevet 8. desember 2021 #8 Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Fysj jeg gruer meg altså så!! Skulle tro man ble mindre urolig for hver fødsel, men her er det jaggu tvert om😩 Satser på det går bra og blir en drømmefødsel ❤️ Når har du termin? Oppdater gjerne her når du har født. Absolutt interessant å høre om. Jeg har 25/1 så er enda en stund til. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #9 Skrevet 8. desember 2021 Det ble igangsetting på overtid som med nr. 3. De to første var ikke igangsatt. Anonymkode: 5cf7a...c8c
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #10 Skrevet 8. desember 2021 Amatariel skrev (7 timer siden): Satser på det går bra og blir en drømmefødsel ❤️ Når har du termin? Oppdater gjerne her når du har født. Absolutt interessant å høre om. Jeg har 25/1 så er enda en stund til. Det kan jeg prøve å huske å gjøre😍 Har termin 18 desember, og tidligere barn har kommet før tiden. Så det kan skje når som helst iiiiik😭🙈 Anonymkode: a3c09...0d7
Felidays Skrevet 8. desember 2021 #11 Skrevet 8. desember 2021 Rask fødsel som med alle andre før 🙃nr1 og nr 4 startet med vannavgang og ingen rier (så 2, 3 timer venting), Nr 2 og 3 bare med rier i kort avstand. 1
Heip Skrevet 8. desember 2021 #12 Skrevet 8. desember 2021 Skjønte ikke at jeg var i fødsel før han var ute omtrent. Hadde ganske vonde rier, men de kom ikke så tett så han kom ut nesten med en gang jeg kom til sykehuset. Gikk veldig fint, men kunne fort ha født hjemme siden jeg ikke forsto at jeg var i fødsel. 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #13 Skrevet 11. desember 2021 Nummer fire var min fineste fødsel. Jeg gruet meg en del på forhånd. Styrtfødsel og generelt vond fødsel med nummer tre. Men nummer fire var rene drømmefødselen! Anonymkode: d4e4c...11e
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #14 Skrevet 11. desember 2021 Har hatt fire fine fødsler. Nr. 4 var en drømmefødsel, og en perfekt avslutning ☺️ Anonymkode: 03bdb...b9b 1
asterix Skrevet 11. desember 2021 #15 Skrevet 11. desember 2021 Nr 4 var en kjapp fin fødsel. Jeg våknet midt på natta av at jeg måtte på do. Løp til og fra do en del ganger med skikkelig diaré før jeg begynte å merke at det også var begynnende rier. 70 minutter etter at jeg våknet var hun født. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå