AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Del Skrevet 7. desember 2021 På et overordnet nivå altså. Ikke at det er én enkel entitet. Mennesker til forskjellige tider og steder som handler likt er en konsekvens av menneskelig psykologi, selvfølgelig vil du ha folk som kommer til samme konklusjon, så det du legger inn i verden er hva noen vil få ut av det senere hvis de vil oppføre seg som deg eller lese noe du gjør. Du vet aldri hvem sitt liv du kan forandre. Anonymkode: 35b7f...21d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #2 Del Skrevet 7. desember 2021 Noen tror det er omvendt, de er den eneste bevisstheten. Og alle andre er dem. Deres virkelighet er den eneste virkeligheten. Anonymkode: 35b7f...21d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Del Skrevet 7. desember 2021 Deler samme bevissthet? Hva mener du? Om vi hadde vært EN hadde vi jo opplevd det samme. Jeg kan noen ganger gruble over parallelle univers, og om vi skifter over av og til. Kanskje når det kommer til deja vu, eller misforståelser, eller "Mandela-effekten". Anonymkode: 66a89...87b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 7. desember 2021 #4 Del Skrevet 7. desember 2021 Har jeg tenkt og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #5 Del Skrevet 7. desember 2021 Mener du at fra start så er alle bevisstheter like og føler og tenker akkurat det samme? At hvis man lever nøyaktig samme liv så skulle man vært hel like? Det er jo ikke sånn, selv helt nyfødte babyer er forskjellige. Noen ler av et skummelt ansikt og andre skriker av det, noen liker pupp og andre ikke.. derfor er man forskjellige bevisstheter. Selv eneggede tvillinger som har hatt så å si det samme livet kan bli helt forskjellige. Anonymkode: c613e...568 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 7. desember 2021 #6 Del Skrevet 7. desember 2021 Yeye, bevissthet er den samma, fant ut av det som barn bro. Kjekken, ikke snakk med meg om bevissthet eller no spiritualt. I dette spiritual shittet, er jeg Gud. Min legacy er overlegen. Jeg er Messiah. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #7 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Deler samme bevissthet? Hva mener du? Om vi hadde vært EN hadde vi jo opplevd det samme. Jeg kan noen ganger gruble over parallelle univers, og om vi skifter over av og til. Kanskje når det kommer til deja vu, eller misforståelser, eller "Mandela-effekten". Anonymkode: 66a89...87b På et overordnet nivå. For øvrig, "Mandela-effekten" er et idiotisk begrep som idioter bruker fordi de husker feil men nekter å innse det. Det er ikke et fenomen. Anonymkode: 35b7f...21d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #8 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Mener du at fra start så er alle bevisstheter like og føler og tenker akkurat det samme? At hvis man lever nøyaktig samme liv så skulle man vært hel like? Det er jo ikke sånn, selv helt nyfødte babyer er forskjellige. Noen ler av et skummelt ansikt og andre skriker av det, noen liker pupp og andre ikke.. derfor er man forskjellige bevisstheter. Selv eneggede tvillinger som har hatt så å si det samme livet kan bli helt forskjellige. Anonymkode: c613e...568 Dette er en konsekvens av menneskelig psykologi, som sørger for at det man legger inn i verden blir del av den felles bevisstheten pga. måten mennesker er konstruert på vil noen ha samme tankegang som andre og bygger videre på deres tanker hvis de blir presentert for dem. Anonymkode: 35b7f...21d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #9 Del Skrevet 12. desember 2021 slik at man kan si at den felles bevisstheten er lik Gud, og at vi alle dermed er en del av Gud? Anonymkode: 5efe3...f5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå