Gå til innhold

Dere med små barn. Lar dere barna deres se på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke puste nå for jeg fikk så vondt. Ler meg dau ihjel av dette. Lar dere barna dere se på sånt? XD 

Anonymkode: 5a6c9...bdf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja 🥳

Anonymkode: cfc97...1a3

• Liker 5
Skrevet

Nei, både jeg og ungen blir skremt av alt de lager.

Anonymkode: 94db1...075

• Liker 1
Skrevet

Ja ser på det. Jeg synes det er teit og de synger ikke noe fint og videoene er rare. Men hun liker det jo

Anonymkode: 62522...913

• Liker 1
Skrevet

Ungene på 3 og 5 syns Pudding TV er kjempemorsomt! Jeg syns det er litt spes, men harmløst. Noe de ikke får se på, selv om de syns det er gøy, er sånne kanaler på YouTube der familier lager videoer sammen. Jeg får så vondt av de barna som blir så til de grader overeksponert fra tidlig alder at de blokkerer jeg fortløpende. Syns også videoene ofte er sykt stressende.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor i alle dager skal ikke barna få se på Pudding-tv?

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja ser på det. Jeg synes det er teit og de synger ikke noe fint og videoene er rare. Men hun liker det jo

Anonymkode: 62522...913

Samme her. Skulle gjerne sluppet as 😅

Anonymkode: 90179...9c3

• Liker 1
Skrevet

Ja, går i en del pudding TV 😜

Anonymkode: ad05b...fdb

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg synes dette er noe ræl. Hvis barna først skal se på skjerm, må de se på noe ordentlig. Vi har dog brukt det ved vaksine og hos legen osv., fordi det da blir mer spennende. 🙈

• Liker 1
Skrevet
Rosa Dartle skrev (3 minutter siden):

Nei, jeg synes dette er noe ræl. Hvis barna først skal se på skjerm, må de se på noe ordentlig. Vi har dog brukt det ved vaksine og hos legen osv., fordi det da blir mer spennende. 🙈

Hvorfor mener du det er ræl? Jeg tenker dette er helt supert for de minste, det er mye mindre bevegelse enn vanlig tegnefilm og enklere for dem å følge med. Hovedproblemet med skjerm til de minste er at bildene beveger seg alt for fort, og de greier ikke ta det inn.

Anonymkode: 164bd...a59

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor mener du det er ræl? Jeg tenker dette er helt supert for de minste, det er mye mindre bevegelse enn vanlig tegnefilm og enklere for dem å følge med. Hovedproblemet med skjerm til de minste er at bildene beveger seg alt for fort, og de greier ikke ta det inn.

Jeg mener det er ræl fordi det er null pedagogisk innhold, men det er helt greit at andre ser annerledes på det 😊

Skrevet

Å sangene synges jo med helt andre melodier enn de skal... irriterende.. 

• Liker 1
Skrevet
Rosa Dartle skrev (3 minutter siden):

Jeg mener det er ræl fordi det er null pedagogisk innhold, men det er helt greit at andre ser annerledes på det 😊

Tja, det er jo en del kjente og kjære folkeeventyr og barnesanger, heller det enn det meste annet for små barn på YouTube, men det er klart, nrk super er jo i særklasse. 

• Liker 1
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Ingen av mine har sett på pudding tv, kan ikke si det er noe savn😅 

Jeg så på super ted i sin tid, vet ikke om det var så mye bedre😅 

Skrevet

Ja, her ser vi Pudding-TV. Noe av det er jo morsomt 😅 Trollene spoler vi over da, siden de er skumle for barna.

• Liker 1
Skrevet

Ja, hun har sett noe på det innimellom. Selv om jeg ikke synes det er noe bra. Sangene er jo helt feil, og figurene er skumle 😱

Anonymkode: 9979b...376

Skrevet

Hadde ikke trodd seertallene faktisk var fra folk med barn XD

Anonymkode: 5a6c9...bdf

• Liker 1
Skrevet

Vi elsker Pudding. Syns det er underholdende selv til tider. Spesielt eventyrene. 😅

Anonymkode: 0c832...c77

• Liker 1
Skrevet

Harmløst og greit

Anonymkode: b90d1...867

• Liker 1
Skrevet

Heldigvis så liker ikke han pudding-tv 😆 Så det handler ikke om at jeg ikke lar han se det, han vil ikke se det 👍

Anonymkode: b8636...f30

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...