Gå til innhold

Runke menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere kvinner som tenner på, eller i det minste finner det fornøyelig å runke en mann? Tenker ikke på partner, men andre menn i passende situasjoner, hva det nå skulle være? Noe som skjer på alle voksne alderstrinn, eller er det mer utbredt blant yngre, hvis det i det hele tatt skjer? Har selv opplevd noe i nærheten for mange år siden

Anonymkode: 1a7cf...248

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja😍 Men jeg må få den i musa etterpå😅😇

• Liker 2
Skrevet

Nei. Ikke annet enn partner, som en del av et mer variert opplegg. Liker å runke som forspill. 

Kunne aldri falt meg inn å bare runke en tilfeldig mann. Kanskje da jeg var ung og dum, for å forhindre et samleie jeg ikke ønsket. 

Anonymkode: 1e932...b17

• Liker 1
Skrevet

Brukte før å ta bussen hjem fra byen i edru tilstand. Ble kjent med mange fulle damer og ble runket / sugd av dem på bussen 😍  Nei ikke bare 16 åringer, godt voksne damer også som ble sjarmert av oppmerksomheten fra en ung heller kjekk gutt. 

Er også blitt runket / sugd utallige ganger av ukjente etter å ha kjørt dem hjem fra byen.

De fleste har stønnet og virkelig vært ivrige, tror mange jenter blir kåte av å gjøre noe litt slutty som ikke forventes av dem 😛 (og som ingen får vite om).

Anonymkode: 51c57...671

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Noen av dere kvinner som tenner på, eller i det minste finner det fornøyelig å runke en mann? Tenker ikke på partner, men andre menn i passende situasjoner, hva det nå skulle være? Noe som skjer på alle voksne alderstrinn, eller er det mer utbredt blant yngre, hvis det i det hele tatt skjer? Har selv opplevd noe i nærheten for mange år siden

Anonymkode: 1a7cf...248

Haha, skjønner ikke spørsmålet. Har aldri vært i en «passende situasjon» der det ville vært aktuelt å runke noen jeg ikke er i en relasjon til. 😄 Hvordan skal det liksom gå til? 

Anonymkode: d8fde...331

• Liker 3
Skrevet

Ts tror nok at alle kvinner i hemmelighet vil være hobbyprostituerte. Det er feil. 

Anonymkode: 8f12c...fc0

Skrevet

Nabo jenta runka meg mye før,men hun fikk noe tilbake jeg fingra henne.  Hun likte det, sendte ofte melding om jeg kom over. Dette skjedde fra vi var 13 til vi var 15 år.   

Nå virker det som om damene vil ha den i musa.

Anonymkode: 7d2ed...ac5

Skrevet

Jeg klarer ikke å sette meg inn i hva som kan være passende situasjoner som ikke gjelder partner. Det kan være det hadde vært interessant, sånn rent utforskningsmessig selv om det ikke virker spesielt tennende, men jeg har ikke akkurat opplevd at jeg føler for å ta hendene mine ned i buksa til tilfeldige mennesker.

Anonymkode: eb0a1...192

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nabo jenta runka meg mye før,men hun fikk noe tilbake jeg fingra henne.  Hun likte det, sendte ofte melding om jeg kom over. Dette skjedde fra vi var 13 til vi var 15 år.   

Nå virker det som om damene vil ha den i musa.

Vi har 'alle' vært der. Alle har en nabojente😊

Anonymkode: 4496f...f82

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi har 'alle' vært der. Alle har en nabojente😊

Anonymkode: 4496f...f82

Noen ganger har jeg ønsket meg en nabo dame som kunne runka meg, men det er det vel ikke så mange av.

Dessuten ville jeg aldri vært utro.

Skrevet

Hendte to tre ga ger da vi var yngre for å få billig skyss hjem fra fest, men utenom det har jeg aldri runket noen bare for å runke di 🤷🏼‍♀️ 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Brukte før å ta bussen hjem fra byen i edru tilstand. Ble kjent med mange fulle damer og ble runket / sugd av dem på bussen 😍  Nei ikke bare 16 åringer, godt voksne damer også som ble sjarmert av oppmerksomheten fra en ung heller kjekk gutt. 

Er også blitt runket / sugd utallige ganger av ukjente etter å ha kjørt dem hjem fra byen.

De fleste har stønnet og virkelig vært ivrige, tror mange jenter blir kåte av å gjøre noe litt slutty som ikke forventes av dem 😛 (og som ingen får vite om).

RunkeRolf sitter og fantaserer igjen...

• Liker 2
Skrevet
Tranma skrev (14 minutter siden):

Hendte to tre ga ger da vi var yngre for å få billig skyss hjem fra fest, men utenom det har jeg aldri runket noen bare for å runke di 🤷🏼‍♀️ 

Hva, seriøst? 😨 Blir helt skremt. Var det noe mennene ba om i betaling? 

Skrevet

Det gir meg ingenting annet enn at jeg gjør det fordi det er godt for han. Tenner meg ikke 

Anonymkode: f2a34...ea1

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Cool story bro.

• Liker 2
Skrevet

Det er vel normalt den første sexuelle erfaringen ei jente har, å ronke en gutt

Anonymkode: 54c1e...064

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke akkurat noe skadelig erfaring heller.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Håper da jenters første erfaring er å utforske sin egen kropp egentlig. 

Anonymkode: 948b7...b37

Skrevet

Jeg tenkte på erfaring med motsatt kjønn 

Skrevet

Det er nok mang en gutt rundt 15 - 16 år som har blitt spurt av ei jente om hun fikk «kjenne» på den

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...