AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Noen av dere kvinner som tenner på, eller i det minste finner det fornøyelig å runke en mann? Tenker ikke på partner, men andre menn i passende situasjoner, hva det nå skulle være? Noe som skjer på alle voksne alderstrinn, eller er det mer utbredt blant yngre, hvis det i det hele tatt skjer? Har selv opplevd noe i nærheten for mange år siden Anonymkode: 1a7cf...248 1
MacadamiaNut Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 Ja😍 Men jeg må få den i musa etterpå😅😇 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Skrevet 7. desember 2021 Nei. Ikke annet enn partner, som en del av et mer variert opplegg. Liker å runke som forspill. Kunne aldri falt meg inn å bare runke en tilfeldig mann. Kanskje da jeg var ung og dum, for å forhindre et samleie jeg ikke ønsket. Anonymkode: 1e932...b17 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 Brukte før å ta bussen hjem fra byen i edru tilstand. Ble kjent med mange fulle damer og ble runket / sugd av dem på bussen 😍 Nei ikke bare 16 åringer, godt voksne damer også som ble sjarmert av oppmerksomheten fra en ung heller kjekk gutt. Er også blitt runket / sugd utallige ganger av ukjente etter å ha kjørt dem hjem fra byen. De fleste har stønnet og virkelig vært ivrige, tror mange jenter blir kåte av å gjøre noe litt slutty som ikke forventes av dem 😛 (og som ingen får vite om). Anonymkode: 51c57...671 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #5 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Noen av dere kvinner som tenner på, eller i det minste finner det fornøyelig å runke en mann? Tenker ikke på partner, men andre menn i passende situasjoner, hva det nå skulle være? Noe som skjer på alle voksne alderstrinn, eller er det mer utbredt blant yngre, hvis det i det hele tatt skjer? Har selv opplevd noe i nærheten for mange år siden Anonymkode: 1a7cf...248 Haha, skjønner ikke spørsmålet. Har aldri vært i en «passende situasjon» der det ville vært aktuelt å runke noen jeg ikke er i en relasjon til. 😄 Hvordan skal det liksom gå til? Anonymkode: d8fde...331 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #6 Skrevet 7. desember 2021 Ts tror nok at alle kvinner i hemmelighet vil være hobbyprostituerte. Det er feil. Anonymkode: 8f12c...fc0
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #7 Skrevet 7. desember 2021 Nabo jenta runka meg mye før,men hun fikk noe tilbake jeg fingra henne. Hun likte det, sendte ofte melding om jeg kom over. Dette skjedde fra vi var 13 til vi var 15 år. Nå virker det som om damene vil ha den i musa. Anonymkode: 7d2ed...ac5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #8 Skrevet 7. desember 2021 Jeg klarer ikke å sette meg inn i hva som kan være passende situasjoner som ikke gjelder partner. Det kan være det hadde vært interessant, sånn rent utforskningsmessig selv om det ikke virker spesielt tennende, men jeg har ikke akkurat opplevd at jeg føler for å ta hendene mine ned i buksa til tilfeldige mennesker. Anonymkode: eb0a1...192
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #9 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Nabo jenta runka meg mye før,men hun fikk noe tilbake jeg fingra henne. Hun likte det, sendte ofte melding om jeg kom over. Dette skjedde fra vi var 13 til vi var 15 år. Nå virker det som om damene vil ha den i musa. Anonymkode: 7d2ed...ac5 Vi har 'alle' vært der. Alle har en nabojente😊 Anonymkode: 4496f...f82
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #10 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi har 'alle' vært der. Alle har en nabojente😊 Anonymkode: 4496f...f82 Noen ganger har jeg ønsket meg en nabo dame som kunne runka meg, men det er det vel ikke så mange av. Dessuten ville jeg aldri vært utro. Anonymkode: 7d2ed...ac5
Gjest Tranma Skrevet 7. desember 2021 #11 Skrevet 7. desember 2021 Hendte to tre ga ger da vi var yngre for å få billig skyss hjem fra fest, men utenom det har jeg aldri runket noen bare for å runke di 🤷🏼♀️
intexus40 Skrevet 7. desember 2021 #12 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Brukte før å ta bussen hjem fra byen i edru tilstand. Ble kjent med mange fulle damer og ble runket / sugd av dem på bussen 😍 Nei ikke bare 16 åringer, godt voksne damer også som ble sjarmert av oppmerksomheten fra en ung heller kjekk gutt. Er også blitt runket / sugd utallige ganger av ukjente etter å ha kjørt dem hjem fra byen. De fleste har stønnet og virkelig vært ivrige, tror mange jenter blir kåte av å gjøre noe litt slutty som ikke forventes av dem 😛 (og som ingen får vite om). Anonymkode: 51c57...671 RunkeRolf sitter og fantaserer igjen... 2
Rosa Dartle Skrevet 7. desember 2021 #13 Skrevet 7. desember 2021 Tranma skrev (14 minutter siden): Hendte to tre ga ger da vi var yngre for å få billig skyss hjem fra fest, men utenom det har jeg aldri runket noen bare for å runke di 🤷🏼♀️ Hva, seriøst? 😨 Blir helt skremt. Var det noe mennene ba om i betaling?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #14 Skrevet 7. desember 2021 Det gir meg ingenting annet enn at jeg gjør det fordi det er godt for han. Tenner meg ikke Anonymkode: f2a34...ea1
jabx Skrevet 7. desember 2021 #15 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Brukte før å ta bussen hjem fra byen i edru tilstand. Ble kjent med mange fulle damer og ble runket / sugd av dem på bussen 😍 Nei ikke bare 16 åringer, godt voksne damer også som ble sjarmert av oppmerksomheten fra en ung heller kjekk gutt. Er også blitt runket / sugd utallige ganger av ukjente etter å ha kjørt dem hjem fra byen. De fleste har stønnet og virkelig vært ivrige, tror mange jenter blir kåte av å gjøre noe litt slutty som ikke forventes av dem 😛 (og som ingen får vite om). Anonymkode: 51c57...671 Cool story bro. 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #16 Skrevet 7. desember 2021 Det er vel normalt den første sexuelle erfaringen ei jente har, å ronke en gutt Anonymkode: 54c1e...064
Gjest Smeltemann Skrevet 7. desember 2021 #17 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er vel normalt den første sexuelle erfaringen ei jente har, å ronke en gutt Anonymkode: 54c1e...064 Ikke akkurat noe skadelig erfaring heller.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #18 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er vel normalt den første sexuelle erfaringen ei jente har, å ronke en gutt Anonymkode: 54c1e...064 Håper da jenters første erfaring er å utforske sin egen kropp egentlig. Anonymkode: 948b7...b37
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #19 Skrevet 7. desember 2021 Jeg tenkte på erfaring med motsatt kjønn Anonymkode: 54c1e...064
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #20 Skrevet 7. desember 2021 Det er nok mang en gutt rundt 15 - 16 år som har blitt spurt av ei jente om hun fikk «kjenne» på den Anonymkode: 54c1e...064
Anbefalte innlegg