Gå til innhold

Organisering på bad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt nye baderomsmøbler og har endelig fått både høyskap og skuffer i tillegg til et stort speilskap. Hvordan organiserer dere ting på badene deres? Jeg bruker allerede små kurver og sånt, men jeg lurer på hva som er mest naturlig å putte hvor. Sminke i skuffer? Kremer og ansiktspleie hvor? Tannbørster? Vil bare høre om han har noen lure betraktninger. 😊

Anonymkode: 127d4...c98

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har kjøpt nye baderomsmøbler og har endelig fått både høyskap og skuffer i tillegg til et stort speilskap. Hvordan organiserer dere ting på badene deres? Jeg bruker allerede små kurver og sånt, men jeg lurer på hva som er mest naturlig å putte hvor. Sminke i skuffer? Kremer og ansiktspleie hvor? Tannbørster? Vil bare høre om han har noen lure betraktninger. 😊

Anonymkode: 127d4...c98

Samme som deg,jeg bruker kurver til all oppbevaring. Både i skuffer og hyller☺

For min egen del er det lettere å holde styr på ting slik.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sminke i en boks i en skuff i kommode rett utenfor badet. Sminke holder seg dårligere på varmt bad med damp fra dusj. 

Anonymkode: c7a5c...0f1

• Liker 4
Skrevet

Tannbørster i kopp inni skap. Liker «ren benk» minst mulig dill dall på vasken og mer hygienisk med tannbørsten ikke fremme. 

Anonymkode: c7a5c...0f1

• Liker 4
Skrevet

Vi har håndklær, vaskekluter og «lagervarer» i høyskapet. Lagervarer er f.eks solkrem, ekstra såper, bodylotion, munnskyll osv, da vi gjerne kjøper inn flere om gangen. I speilskapet har vi deo, ansiktskrem, skjeggtrimmer, bodylotion, parfyme, linsevæske, briller - mye av det vi bruker hver dag. I skuffene har vi toalettmapper med reiseinnhold, bind og tamponger, plaster, hårføner, rettetang, sminkepung, søppelposer, mikrofiberkluter til å vaske badet med ++. Det meste er organisert i små kurver og bokser. Ettersom vi har små barn har vi medisiner og vaskemidler i kurver oppå skapene 😊

Anonymkode: 03a28...7c7

• Liker 2
Skrevet

Sjekk ulike organiseringskontoer på Instagram 😊 mange gode tips å finne der! 
Anbefaler 

smart_organisering

Tidy.up_

Anonymkode: 28834...728

• Liker 3
Skrevet

Det varmt på badet vårt, så vi har mest mulig av kosmetikk, kremer, såper o.l. i et skap i gangen. Har bare håndklær i skapene på badet. 

Anonymkode: e4adb...d74

• Liker 2
Gjest Chiroptera.
Skrevet

Søk opp organiseringsvideoer på YouTube. 

Jeg har mitt sortert etter hva jeg bruker mest og når det brukes. En kurv med alt jeg bruker på morgenen, en med det jeg bruker på kvelden, en kurv med alt jeg bruker når jeg har hjemmespa osv. 

Skrevet

I høyskapet har vi sånne klapp sammen-kurver som kan stables. Som de på matbutikken, bare små. Noen av hyllene i høyskapet er upraktisk høye, så da stabler vi to sånne kurver oppå hverandre. Har da ting som brukes sjeldent (som solkrem om vinteren, ekstra sjampo og plaster) i nederste kurv, og ting som brukes oftere i øverste.

I den øverste skuffen under vasken har vi ting som brukes mye, som hårstrikker og kontaktlinsevæske. Der sorterer vi i små kurver. Bruker de i plast fra Europris som mange bruker til sminkeoppbevaring.

Anonymkode: 95ce0...56b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...