Gå til innhold

Erfaring med husrens?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler meg litt fjollete over å i det hele tatt spørre om dette, men er heldigvis anonym. 
Jeg bor i et veldig gammelt hus, med dertil lang historie. Det virker derfor veldig klisje at det spøker her, og jeg er ikke helt sikker på at det faktisk spøker- men jeg holder muligheten åpen. Ut av nysgjerrighet kunne det vært interessant å invitere noen med spesielle evner for å se hva som foregår. 

Må påpekes, det er ikke bare snakk om rare lyder som kan ha naturlig årsak- akkurat lyder avviser jeg som regel konsekvent som spøkelser, for hjernen kan sikkert tolke fritt. Også ting og gjenstander som flyr igjennom luften tenker jeg det kan være forklaring på, men litt verre å bortforklare av og til. Vi bruker av og til mye tid på å analysere slike episoder.  Det rareste rent sånn fysisk er at elektriske gjenstander ikke koblet til strøm begynner å jobbe.

Vi har åpenlyse uforklarlige episoder som gjerne skjer foran flere mennesker samtidig- som f.eks at flere ser en skikkelse samtidig. Dette fenomenet dukker opp på fotografier også, gjerne detaljert.
Ikke bare fra bilder i vår tid, men også på gamle bilder med tidligere beboere fra huset. 

tar gjerne imot anbefalinger på seriøse husrensere, vi ønsker ikke heller nødvendigvis å rense ut noe heller, men bli klokere på hva som foregår. 

Anonymkode: f9bde...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Kan du dele bildene?

Anonymkode: b614c...4e8

Vil helst ikke pga gjenkjennelse 🙂 

Anonymkode: f9bde...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...