AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #1 Skrevet 6. desember 2021 Jeg har alltid vært kompis med gutter, og aldri hatt noe problem med det. Jeg har gjort noen forsøk på å kle meg fint og feminint, men jeg føler jeg er for tjukk. Så det blir mye sort og helfarget. Uansett - har fått en ny kollega, og han har vært veldig pratsom. Litt sånn at en del begynte å snakke til meg om det, at det virket tydelig at han var interessert - hadde spurt andre på jobben om meg, og slikt. Før helgen så spurte han om jeg hadde planer. Som jeg selvsagt ikke har, skal bare slappe av, besøke foreldrene mine, slike ting. Så fomlet han veldig, noe om at det var corona-stengt men det hadde vært gøy kanskje å ta en kaffe (og jeg drikker ikke kaffe - noe han vet). Så jeg avfeide det litt, lo, men det ble hengende igjen. Ber han meg ut? Jeg er jo langt fra den fineste på jobben. Jeg er tjukk og stor. Han er kjekk og hyggelig. Det må da være jeg som innbiller meg noe?🤪 Anonymkode: f84bf...e63
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 Så tjukk og stor eksisterer ikke sammen med kjekk og hyggelig? Det kom sikkert litt brått på, men du kunne jo ha kommet med et motforslag, om å gå en tur, eller en annen aktivitet? Spør direkte "prøvde du å be meg ut?, for det hadde jeg i såfall likt". Anonymkode: 324c5...f74 1
Glufseguri Skrevet 7. desember 2021 #3 Skrevet 7. desember 2021 TS da! Ikke alle menn er livredde for jenter med former eller større figurer! Så kjekt at han foreslår et treff, drikk vann isteden da! «Kaffedate» er alltid en fin måte å begynne på, selv om dere kjenner hverandre litt fra før. 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 Basert på det du skriver var det garantert et forsøk på en date.. som du avviste. Anonymkode: 55360...201 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #5 Skrevet 7. desember 2021 Nah, dette var ingen invitasjon til en date. Absolutt ikke. *sarkasme Anonymkode: e97f6...a43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå