Nattero Skrevet 6. desember 2021 #1 Del Skrevet 6. desember 2021 Kunne tenkt meg blitt kjent med fler mennesker- menn eller kvinner, helst over 25 siden jeg selv er dame bikket 40.. Først og fremst kunne jeg tenkt meg noen og kanskje chattet litt med- om det meste, så kanskje det blir et godt vennskap etterhvert:) Samme hvor dere bor, og hva slags interresser:) Noen av mine er bl.a natur, dyr, foto, musikk, film, bøker, reise/ tur, pluss pluss:) Skriv meg gjerne en PM:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
byh1 Skrevet 9. desember 2021 #2 Del Skrevet 9. desember 2021 Nattero skrev (På 7.12.2021 den 0.30): Kunne tenkt meg blitt kjent med fler mennesker- menn eller kvinner, helst over 25 siden jeg selv er dame bikket 40.. Først og fremst kunne jeg tenkt meg noen og kanskje chattet litt med- om det meste, så kanskje det blir et godt vennskap etterhvert:) Samme hvor dere bor, og hva slags interresser:) Noen av mine er bl.a natur, dyr, foto, musikk, film, bøker, reise/ tur, pluss pluss:) Skriv meg gjerne en PM:) Hei vil gjerne bli kjent med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wrightandrong Skrevet 15. desember 2021 #3 Del Skrevet 15. desember 2021 Hvis du fortsatt ønsker noen å chatte med, kan du godt sende meg en melding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå