Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kompis som blir 30 nå snart. Han skal ikke ha noe feiring, men jeg har lyst til å vise at jeg husker ham på dagen. Men jeg er så sykt dårlig på gaver. Håpte jeg kunne få litt hjelp av dere! Tror jeg må sende det i posten btw. 

Han liker øl og å se fotball. Driver en del med gaming og world of warcraft. Tror også han har lyst til å drive mer med trening o.l. Han er singel. 

Jeg tenkte ca. 500 kr. 

Takk! 

Anonymkode: 2be07...43f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du gulating i nærheten? De har ofte sånne sett med litt ulik øl som egner seg som gaver til ølentusiaster. 

Anonymkode: ef92c...345

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Har du gulating i nærheten? De har ofte sånne sett med litt ulik øl som egner seg som gaver til ølentusiaster. 

Anonymkode: ef92c...345

Jeg visste ikke hva Gulating er, men søkte det opp, og det finnes en ikke så langt herfra. Skal vurdere det. Da må jeg i såfall låne bil og kjøre dit og kjøre og levere, men får jeg tid er jo det gjerne en hyggelig ting å gjøre. Jeg liker ikke øl selv, så vet ikke om det er en god gave? 

Takk for tipset!

TS

Skrevet
Treskjæreren skrev (8 minutter siden):

Forbruksvarer

Ikke pyntegjenstander

Forbruksvarer, slik som? Kan ikke gi ham vaskemiddel liksom. XD 

TS

Skrevet
Treskjæreren skrev (7 minutter siden):

Matvarer

Hehe, takk for tipset! Da håper jeg du mener noe spesiell ost eller noe sånt, og ikke vanlige matvarer. :P For dem tror jeg min 30 år gamle kompis fikser fint selv. Men noe julepølse eller lignende kan jo gå. 

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg visste ikke hva Gulating er, men søkte det opp, og det finnes en ikke så langt herfra. Skal vurdere det. Da må jeg i såfall låne bil og kjøre dit og kjøre og levere, men får jeg tid er jo det gjerne en hyggelig ting å gjøre. Jeg liker ikke øl selv, så vet ikke om det er en god gave? 

Takk for tipset!

TS

De har mye god øl der, men det spørs jo hva kompisen din liker :) Liker han å prøve nye typer øl eller øl med tilsatt smak f.eks?

Skrevet
clyde skrev (1 time siden):

De har mye god øl der, men det spørs jo hva kompisen din liker :) Liker han å prøve nye typer øl eller øl med tilsatt smak f.eks?

Jeg vet ikke helt, jo, jeg tror egentlig det! Kanskje jeg bare skal gå for det. Vet ikke om jeg får så mye for 500 kr da, men. 

TS

Skrevet

Gå sammen med noen flere også kjøper dere en 30 år gammel whisky?

Anonymkode: 0b312...ef0

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Gå sammen med noen flere også kjøper dere en 30 år gammel whisky?

Anonymkode: 0b312...ef0

Genialt! 

Anonymkode: c4fe7...062

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...