Gå til innhold

Mann reagerer på at jeg sover hos mine foreldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helgen hadde jeg arbeidshelg på sykehjemmet hvor jeg jobber. Det er 30 min unna hjemmet vårt. For å komme hjem må vi over et lite fjell, og i helgen var det veldig glatt og dårlig vær. Vanligvis er jeg ferdig 21.30, og kjører hjem. I helgen ble en av pasientene mine akutt syke, og jeg måtte jobbe overtid. Kunne ikke gå før pasienten dro på sykehus, og da var klokken nesten 24. Jeg skulle på jobb igjen kl 07.15 neste dag. Mine foreldre bor 3 min unna jobb. Jeg ringte derfor dem og bad om å få overnatte, det var greit. Så ringte jeg mannen, forklarte at jeg var veldig sliten etter vakta og ville sove hos foreldrene mine. Det gir meg tross alt 1 time mer søvn (30 min hver vei hjem). Han ble kjempe sur og er det ennå! Sier jeg bare nektet å komme hjem til han, at jeg ikke vil være med han og ungene, osv. prøvde å si at jeg hadde ikke sett noen av dem uansett pga sen/tidlig vakt, og at jeg var så sliten at jeg ikke orket kjøre over fjellet i dårlig vær. Han svarer bare «javel». Fortsatt sur. Jeg får IKKE ut av han hva problemet er, han er bare sur. hva i all verden kan det dreie seg om?? 

Han har aldri vært en sjalu type, så tviler på at han mistenker meg for noe liksom.. 

Anonymkode: 7e61d...587

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hva som er problemet hans, men veldig merkelig ja!

• Liker 12
Skrevet

Aner ikke hvorfor han reagerte slik, men en barnslig reaksjon var det. Det er jo helt meningsløst å bli sur for det der.

Anonymkode: 5dccf...daf

• Liker 4
Skrevet

I alle dager. For en merkelig reaksjon. Tror han at du kommer til å være utro eller noe? 😶

Anonymkode: a36a5...93b

• Liker 5
Skrevet

For en dust reaksjon av han!! Syns valget ditt var smart. 

Anonymkode: 195b3...2c7

• Liker 2
Skrevet

Utrolig merkelig reaksjon ja. Han burde jo så absolutt vist forståelse over dette.

Anonymkode: 09161...346

Skrevet

Veldig spesielt av han å reagere på det.

Har dere småbarn, nattevåk?

Skrevet

Du tok jo faktisk det tryggeste valget med tanke på både dårlig vær og form. Han burde vært glad for at du slapp å kjøre hjem! 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

I alle dager. For en merkelig reaksjon. Tror han at du kommer til å være utro eller noe? 😶

Anonymkode: a36a5...93b

Virker nesten sånn! Men jeg har aldri vært utro, forholdet vårt er bra i mine øyne, og som sagt har han aldri vært sjalu som type før. Utrolig merkelig å starte med det i denne banale situasjonen 🤷🏽‍♀️ sendte han til og med nattasnap, hvor han kunne se at jeg var hos mor og far 😬

uglejenta skrev (Akkurat nå):

Veldig spesielt av han å reagere på det.

Har dere småbarn, nattevåk?

Ja - minste er vanligvis våken et par ganger på natt - men det er uansett mannen som tar han når jeg har sein/tidlig skift.. Han har jo fri i helgene, dette har aldri vært problem tidligere.. 

nordlending skrev (2 minutter siden):

Du tok jo faktisk det tryggeste valget med tanke på både dårlig vær og form. Han burde vært glad for at du slapp å kjøre hjem! 

enig i det! Følte meg rett og slett ikke i stand til å kjøre over etter en svært hektisk og stressende vakt, med det dårlige føret… 

Anonymkode: 7e61d...587

Skrevet

Har noen andre vært utro mot han? Kanskje derfor ham reagerte med å tenke det verste. Håpe ham legge det fra seg, det er jo ikke noe å lage en sak ut av😅

Skrevet

Uansett om han er helt på jordet her, så er det jo noe som trigger han som er viktig å ta en prat om. Dere finner ut av det. 

Anonymkode: 8115a...0b3

Skrevet

Han er sikkert sliten av å være alene med barna, og hadde kanskje håpet at du hadde kommet hjem for å hjelpe til på morgenen? Eller bare at du skulle komme hjem og evt. ta litt nattevåk siden dagen har vært tøff? 

Anonymkode: d4754...dc2

• Liker 1
Skrevet

Det første som slo meg her, var at han selv er utro og skylder på deg uten å si det direkte, men å få deg til å føle på det. Egentlig, så er han kanskje sur på seg selv hvis han plutselig har vært utro? får da ikke håpe det :) veldig merkelig reaksjon fra han! Forstår godt at du ikke ville kjøre hele veien hjem i dårlig vær :)

Anonymkode: 5d80a...a58

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han er sikkert sliten av å være alene med barna, og hadde kanskje håpet at du hadde kommet hjem for å hjelpe til på morgenen? Eller bare at du skulle komme hjem og evt. ta litt nattevåk siden dagen har vært tøff? 

Anonymkode: d4754...dc2

Så man forventer/håper at en partner som skal være hjemme i tidsrommet 00.30 og 06.45 også skal ta litt nattevåk mellom to vakter? 

Anonymkode: dd368...578

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det første som slo meg her, var at han selv er utro og skylder på deg uten å si det direkte, men å få deg til å føle på det. Egentlig, så er han kanskje sur på seg selv hvis han plutselig har vært utro? får da ikke håpe det :) veldig merkelig reaksjon fra han! Forstår godt at du ikke ville kjøre hele veien hjem i dårlig vær :)

Og da hvis det skulle ha vært slik, kunne det tenkes at han er sur fordi han ikke fikk møte elskerinnen sin? For hele reaksjonen hans var merkelig

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og da hvis det skulle ha vært slik, kunne det tenkes at han er sur fordi han ikke fikk møte elskerinnen sin? For hele reaksjonen hans var merkelig

Kunne det tenkes at han hadde avtalt noe med en elskerinne, og planen hans gikk i dass?

• Liker 1
Skrevet

Folk er litt for ivrig med å dra utro-kortet syns jeg.

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det første som slo meg her, var at han selv er utro og skylder på deg uten å si det direkte, men å få deg til å føle på det. Egentlig, så er han kanskje sur på seg selv hvis han plutselig har vært utro?

Akkurat, ja. Det var dét som slo deg. Djises🤦🏻‍♀️

Anonymkode: fd11c...db2

• Liker 3
Skrevet

Kanskje han bare så frem til å kose med deg, og ble snurt når det ikke ble noe av

Anonymkode: 7a98c...b0e

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kanskje han bare så frem til å kose med deg, og ble snurt når det ikke ble noe av

Anonymkode: 7a98c...b0e

Nei, han er selvfølgelig utro!! 

Herregud, dette forumet er jo helt sinnsykt,

Anonymkode: c9947...4e0

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...