Gå til innhold

Hvor ofte er din 5-6 åring syk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forkjøelse nr 3 her i hus.Vart i over en uke nå.Førsteklassing

Anonymkode: fde8c...609

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri

Anonymkode: 95798...0b0

Skrevet

Er nok ekstra mye i år. Min eldste som er andreklassing var ikke syk en eneste gang fra det stengte ned i mars 2020, men har hatt et par runder med forkjølelse nå. Samme med yngste på 3 år. Fjerde sykdomsrunde.

Anonymkode: a149b...6d7

Skrevet

Førsteklassing, svært sjelden syk. Fikk korona nå i høst, da med litt sår hals og en halv dag med feber. Kan ikke huske sist det barnet hadde feber, må være flere år siden. 

Anonymkode: a763c...b92

Skrevet

Aldri. Litt snufsete innimellom bare. 

Anonymkode: 9166d...1ad

Skrevet

Sammenhengende siden bhg-start

Anonymkode: 52b51...331

Skrevet

I løpet av barnehageårene var barnet mitt sykt totalt 5 dager… 

Skrevet

Sjelden syk, kanskje en til to ganger i året i barnehagetiden. Sjeldnere jo eldre han blir. Har Ikke vært forkjølet eller hatt annen sykdom så langt i høst. (Førsteklassing)

Anonymkode: 11ba0...7b0

Skrevet

Tja, to ganger i halvåret kanskje 

Anonymkode: b3d33...94c

Skrevet

Ganske ofte. Sikkert på tredje eller fjerde forkjølelse i høst nå. Men går forstatt i bhg og enda verre en søster på 3 år som drar med seg endel ekstra som hun får. Jeg håper det blir litt bedre når hun er på skolen og ikke i bhg. 

Anonymkode: c4608...d5e

Skrevet

Nå har jeg en som går siste året i barnehagen. Siden i høst har han egentlig vært syk konstant. Men heldigvis bare 3 runder med feber. Før denne høsten har ikke han vært syk på 2 år. 

Anonymkode: 6afcb...d24

Skrevet

Hele jævla tiden etter at samfunnet åpnet igjen 😱 er så lei, tror h*n har 14 dager fravær siden august pga forkjølelser. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...