AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #1 Del Skrevet 6. desember 2021 Gjennom en hjelpeorganisasjon skal jeg kjøpe julegave til en jente på 9 år. Selv har jeg bare voksne gutter, og vet egentlig ikke hva jenter på 9 år setter pris på. Noen som har tips? Takk! Anonymkode: d0efc...25c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #2 Del Skrevet 6. desember 2021 Lego friends Anonymkode: fde81...741 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Del Skrevet 7. desember 2021 I-pad Anonymkode: d7370...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #4 Del Skrevet 7. desember 2021 Sett til å lage egne smykker 😊 Anonymkode: 7c70f...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #5 Del Skrevet 7. desember 2021 sokker og klokke Anonymkode: 3f2b8...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #6 Del Skrevet 7. desember 2021 Har en 9 år gammel jente i hus, hun har aldri lekt med Lego. Nå tror jeg ingen av jentene i klassen leker med det. Her går det i klær, smykker, fidget toys, squishimallows o.l til jul er ønskelisten hennes sengegavel , nye hyller, maling, hotellpute, og sengetøy. Anonymkode: cbf34...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #7 Del Skrevet 7. desember 2021 Hobbyting, bøker. Anonymkode: c2d60...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #8 Del Skrevet 7. desember 2021 kinobilletter, billetter til sprett, leos osv. Anonymkode: 39919...fa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. desember 2021 #9 Del Skrevet 7. desember 2021 Min jente som blir 9 om en mnd blir veldig glad for Lego Friends (Lego er populært blant alle jeg kjenner på den alderen), gode tusjer/tegneblyanter, alle slags hobbysett (hun sier ofte at hun ønsker seg hele Panduro ), Teeny Ty-bamser, Squishmallows, sminke og popit-ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #10 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Gjennom en hjelpeorganisasjon skal jeg kjøpe julegave til en jente på 9 år. Selv har jeg bare voksne gutter, og vet egentlig ikke hva jenter på 9 år setter pris på. Noen som har tips? Takk! Anonymkode: d0efc...25c min er gutt,men han elsker harry potter, og skal få de 2 første bøkene ,de store bøkene det er kanskje noe for henne også Anonymkode: 42c38...710 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #11 Del Skrevet 7. desember 2021 Fidget Toys, gode tegnepenner, hobbysaker. Klær! Smykker, hårpynt og lignende. Anonymkode: 5220d...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #12 Del Skrevet 7. desember 2021 LOL - leker Anonymkode: 8ef48...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #13 Del Skrevet 7. desember 2021 Fidget toys, pop it pennal, gavekort på kino, gavekort på trampolinepark, hobby-sett, hårstæsj, vanter, skrapebok 🙂 Anonymkode: 280ea...4eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #14 Del Skrevet 7. desember 2021 Har jente på 10. Alle vil jo ha ulike ting, men generelt er fidgets populært nå, kinobilletter, gavekort/klær, spill/hobbyting, Diamond Art etc. Anonymkode: a04ab...b7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #15 Del Skrevet 8. desember 2021 Bøker, søte t-skjorter, Harry Potter-effekter, Lego friends, ledlyslenke som skifter farge m/fjernkontroll, smykkeskrin i glass/speil, smykker, klær fra wow-avdelingen på Cubus, veske/bag/toalettmappe fra merket Day, noe som heter Micro toys, kosedyr (min samler), det er noe fra min niårings ønskeliste. Anonymkode: 38e60...546 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #16 Del Skrevet 8. desember 2021 Klær (kjole?), tegnesaker, smykker, veske/bag. Litt forskjellig hva de liker. Min eldste datter elsket alt som hadde med sminke/neglelakk å gjøre, mens den andre ikke var interessert i det hele tatt. Anonymkode: 42b30...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå