Gå til innhold

Julegavetips til jente 9 år

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjennom en hjelpeorganisasjon skal jeg kjøpe julegave til en jente på 9 år. Selv har jeg bare voksne  gutter, og vet egentlig ikke hva jenter på 9 år setter pris på. Noen som har tips? 
Takk! 

Anonymkode: d0efc...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en 9 år gammel jente i hus, hun har aldri lekt med Lego. Nå tror jeg ingen av jentene i klassen leker med det. Her går det i klær, smykker, fidget toys,  squishimallows o.l  til jul er ønskelisten hennes sengegavel , nye hyller, maling, hotellpute, og sengetøy.  

Anonymkode: cbf34...6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min jente som blir 9 om en mnd blir veldig glad for Lego Friends (Lego er populært blant alle jeg kjenner på den alderen), gode tusjer/tegneblyanter, alle slags hobbysett (hun sier ofte at hun ønsker seg hele Panduro :Knegg:), Teeny Ty-bamser, Squishmallows, sminke og popit-ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Gjennom en hjelpeorganisasjon skal jeg kjøpe julegave til en jente på 9 år. Selv har jeg bare voksne  gutter, og vet egentlig ikke hva jenter på 9 år setter pris på. Noen som har tips? 
Takk! 

Anonymkode: d0efc...25c

min er gutt,men han elsker harry potter, og skal få de 2 første bøkene ,de store bøkene :) det er kanskje noe for henne også

Anonymkode: 42c38...710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fidget Toys, gode tegnepenner, hobbysaker. Klær! Smykker, hårpynt og lignende. 

Anonymkode: 5220d...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fidget toys, pop it pennal, gavekort på kino, gavekort på trampolinepark, hobby-sett, hårstæsj, vanter, skrapebok 🙂

Anonymkode: 280ea...4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jente på 10. Alle vil jo ha ulike ting, men generelt er fidgets populært nå, kinobilletter, gavekort/klær, spill/hobbyting, Diamond Art etc.

Anonymkode: a04ab...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøker, søte t-skjorter, Harry Potter-effekter, Lego friends, ledlyslenke som skifter farge m/fjernkontroll, smykkeskrin i glass/speil, smykker, klær fra wow-avdelingen på Cubus, veske/bag/toalettmappe fra merket Day,   noe som heter Micro toys, kosedyr (min samler), det er noe fra min niårings ønskeliste.

Anonymkode: 38e60...546

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klær (kjole?), tegnesaker, smykker, veske/bag. Litt forskjellig hva de liker. Min eldste datter elsket alt som hadde med sminke/neglelakk å gjøre, mens den andre ikke var interessert i det hele tatt. 

Anonymkode: 42b30...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...