AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #1 Skrevet 6. desember 2021 Jeg føler meg veldig bleik og kjedelig. Tror kanskje jeg vil se litt bedre ut hvis jeg får økt blodsirkulasjon i ansiktet? Noen tips? Anonymkode: 67263...a90
Embla82 Skrevet 6. desember 2021 #2 Skrevet 6. desember 2021 Hva med å bruke en gradual tanner eller tan drops i dagkremen? Ellers får du fin glød av å bruke (men ikke overdrive) eksfoliering og godt med fukt. Kanskje en ansiktsolje også.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #3 Skrevet 6. desember 2021 4 minutter siden, Embla82 said: Hva med å bruke en gradual tanner eller tan drops i dagkremen? Ellers får du fin glød av å bruke (men ikke overdrive) eksfoliering og godt med fukt. Kanskje en ansiktsolje også. Redd for å få kviser. Har endelig liksom blitt kvitt de værste utbruddene. Tenkte kanskje jade roller? Men vet ikke om det fungerer. Anonymkode: 67263...a90
flusa Skrevet 7. desember 2021 #5 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg føler meg veldig bleik og kjedelig. Tror kanskje jeg vil se litt bedre ut hvis jeg får økt blodsirkulasjon i ansiktet? Noen tips? Anonymkode: 67263...a90 Jeg bruker en slik plastdings til å 'skrubbe'huden med når jeg bruker ansiktsrens. Det gir en boost til blodsirkulasjonen,så huden får en fin farge☺
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #6 Skrevet 7. desember 2021 12 hours ago, flusa said: Jeg bruker en slik plastdings til å 'skrubbe'huden med når jeg bruker ansiktsrens. Det gir en boost til blodsirkulasjonen,så huden får en fin farge☺ Gua sha? Anonymkode: 67263...a90
flusa Skrevet 7. desember 2021 #7 Skrevet 7. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gua sha? Anonymkode: 67263...a90 Nei,det har jeg ikke testet. En slik : Endret 7. desember 2021 av flusa
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #8 Skrevet 7. desember 2021 Har en fuktighetsmaske fra origins som jeg masserer godt inn i huden i flere minutter, får en fin glød og fuktet hud 😊 Anonymkode: dd12d...cf6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå