Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ark hadde blant annet salg på faglitteratur i august, og var billigere enn bokhandel på campus. Noen av bøkene til neste semester har utgaver fra 2021 så de må jeg kjøpe nye. De er dyre, men dere med erfaring: Bør jeg vente til januar, er salg på faglitteratur noe vanlig ved semesterstart? 

Anonymkode: 4076e...4cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det pleier å være 20% på pensumbøker hos ark i januar 😊 Har vært det de siste tre årene i alle fall, og jeg venter til januar dette året også. 

Anonymkode: c7487...a33

Skrevet

Selv om de har utgaver fra 2021 MÅ du ikke kjøpe nye. Jeg har ofte brukt eldre utgaver av pensumbøker uten problem, det er helt vanlig. 

Anonymkode: f43c1...d12

Skrevet

Last ned Bookis appen å bruk den for alt det er verdt. Sist gang jeg skulle kjøpe pensum brukte jeg kanskje 1/3 av hva jeg hadde gjort om jeg skulle kjøpt alt nytt. 

Anonymkode: 485e6...b6d

Skrevet

Bøker på engelsk har jeg alltid torrent'et gratis.... Vanskeligere med norske bøker da  👀

Anonymkode: 2ca66...e30

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Bøker på engelsk har jeg alltid torrent'et gratis.... Vanskeligere med norske bøker da  👀

Anonymkode: 2ca66...e30

Takk for tipset

Anonymkode: 2d621...cfb

Skrevet

Kjøpt brukt. Men vent til forelesningene starter. Det skjer at noe pensum blir delt på Blackboard, itslearning, canvas o.l. Eller at pensum blir endret i siste liten. Det er ikke alltid du trenger å kjøpe alt heller. Er det bare 1-2 kapitler fra en bok kan du like godt låne på biblioteket. 

Anonymkode: f108e...fb3

Skrevet

Du får ikke bøker billigere så tidlig pga. fastprisavtalen

Anonymkode: af155...eed

Skrevet

Kan ikke direkte svare på spørsmålet om det er billigere eller ikke, men jeg kjøpte hvertfall alle de engelske pensumbøkene som e-book/Kindle. Mye billigere!

Anonymkode: f105e...258

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...