AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #1 Del Skrevet 6. desember 2021 Er det noen vits? Er 7 dpo i dag, klarer nesten ikke å vente lenger. Har prøvd i snart to år, men har nå startet på Letrozol og hadde min første eggløsning 29. november. Er det noen vits i å teste imorgen, eller bør jeg vente? 🙈 Anonymkode: 24adb...100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #2 Del Skrevet 6. desember 2021 Du kan alltids teste, men vær forberedt på en negativ test, noe som kan gjøre deg veldig skuffet selv om du evt kan være gravid. Mest korrekt resultat får du etter IKM. Anonymkode: 4d228...56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #3 Del Skrevet 6. desember 2021 Jeg fikk min første ultrasvake positive 8DPO, men det var bare så vidt det var mulig å skimte. De var en del tydeligere 9DPO. Anonymkode: 7ab84...8fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #4 Del Skrevet 7. desember 2021 Du kan alltids teste, men med mindre du har flaks og egget festet seg tidligere enn gjennomsnittet, så blir den ikke positiv så tidlig selv om du skulle ha blitt gravid. Om du vil ha et svar som sannsynligvis er rett bør du vente i alle fall til 11-12 dpo. Kommer litt an på hvor skuffet du hadde blitt for sannsynligvis negativ test på dette tidspunktet, og hvor frustrert du hadde blitt med en umulig å tolke nesten-strek? Krysser fingrene uansett! 😊 Anonymkode: 6bc24...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. desember 2021 #5 Del Skrevet 7. desember 2021 Veldig uvanlig å kunne se noe så tidlig. Og OM du ser noe så vil det være så utrolig svakt at man ikke helt vet hva man ser. Man blir egentlig bare helt koko av det... Og så har urinkonsentrasjonen ekstremt mye å si i dpo-land. Man kan f.eks klare å skimte en strek på 8 dpo, men neste dag på 9 dpo er den borte igjen. Skaper veldig mye bekymring, Jeg har stort sett alltid tidlig-testet fordi jeg har vært spent og gjerne vil tolke test. Men har begynt først ved 10 dpo. Det er mer enn nok tidlig, så hold ut til da i det minste. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå