AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #1 Skrevet 6. desember 2021 Boys and girls. Hva er det som gjør at dere tenker partner er vill i senga? Anonymkode: 155a1...f25
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #2 Skrevet 6. desember 2021 Alt er relativt sier bare jeg. Kjæresten min har sagt det om meg, men jeg liker ikke noe kinky BDSM greier eller noe, liker bare ulike stillinger og andre greier enn bare misjonær. Eksen hans som også er en av tre han har hatt sex med var ikke særlig seksuell og ville bare ha "lyset av, kan du ikke bare bli ferdig" sex. Så terskelen er veldig lav for han sin del. Anonymkode: 28a90...eb6 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #3 Skrevet 6. desember 2021 Når man er seg selv og har ordentlig lyst. Tør å slippe seg fri. Anonymkode: e0d01...a5a
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #4 Skrevet 6. desember 2021 Jeg mener det er minst like viktig å være vill utenom seng. Å kunne drive mannen vill av kåthet slik at han bare MÅ ha deg - kaster deg ned på sengen og gjør alt mulig med deg. Å være vill i sengen krever at man er skikkelig kåt i forkant, at man stoler på at man er god nok på partneren før man kommer seg til senga. Først da kan man slippe seg godt løs og la mannen ta deg hardt. Anonymkode: 236ed...086
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå