Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen vært i Gekås i Ullared? Er det bra og hva handler dere? Jeg er klar over enormt med mennesker og kø, men nettopp derfor er det vel noe å handle med seg også. Jeg synes det høres ut som et digert Europris, men det er visstnok mye bedre enn som så, selv om det ikke er så mye kjente merker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har virkelig ingen vært der? Folk reiser jo lange veier daglig for å komme dit, fra Oslo også. De første 4000 hver dag slipper inn.. resten må stå i kø! Jeg er altså veldig nysgjerrig på hva det er å handle der, siden så mange drar.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Leonora_*
Skrevet

Jeg har vært der 2 ganger. Syntes det var noe oppskrytt men handlet mye klær til ungene. Mye var veldig billig men man bør se på prisene. Kvaliteten var OK. De har det mye innen klær, elektrisk, nyttige og unyttige ting. Jeg var der på sommeren og passet på å komme tidlig på morgenen slik at vi slapp de kjempelaaaange køene. Da vi kom ut av butikken gikk køa rundt huset og rundt på området (sikkert 1 km) Det er også mange andre butikker som har etablert seg rundt der og har gode priser.

Skrevet

Jeg har vært der!! :hoppe:

Er der minst en gang i året, gjerne i november sånn for julegaver og sånn! Hvis vi får mulighet drar vi også en gang på sommerhalvåret.. I tillegg til meg og samboeren har vi familie på begge sider som handler der regelmessig!!

Skal faktisk dit 1. desember sammen med 6 andre i familien. De siste gangene har vi leid hytte rett ved gekås, og dermed vært der tidlig på morgen når de åpner, da slipper man unna de kilometerne med kø. Men må si det at den første gangen dro vi rett ned og havna midt i den værste køen :sjenert: stod i timevis for å komme inn, og det var i desember.

På gekås handler vi ALT!! Og blir alltid overrasket over at jeg tror det skal bli så veeeeldig dyrt, og så viser det seg at det blir billigere en det vi tror.. Gekås har foresten bygd på, så nå er det enda større!! :grine2: Shoppingparadis!!

• 3 uker senere...
Skrevet

Gekås er helmax!!! Til og med mannen digger det!! Blod harry til tusen men fy søren så morsomt.. De har kafeer inni butikken, så det er bare å ta seg en liten pause når man blir sliten, og så er det på an igjen. De har alt mulig der, jeg syns også kvaliteten er bra, prisene er latterlig lave. Men ikke på alt, så vær obs. Syns f.eks ikke duker og gardiner er billig. Vi pleier å være der en gang hver sommer. GØY :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...