Gå til innhold

Tise gavekort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Det er jo plutselig veldig inn å kjøpe brukte klær osv.. Det er jo kjempebra og kult det! 
Tenkte jeg skulle bidra til denne fine «bølgen» å kjøpe gavekort på Tise denne julen. Men lit usikker på hvordan det virker? Hvordan gir jeg gavekortet i julegave? Må jeg sitte å sende noe digitalt, eller får jeg tilsendt noe i posten? 
Hadde jo vært koselig å faktisk gi «noe» fysisk. 

Noen som prøvd dette? 

Anonymkode: 2117a...b66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at de du gir det til setter pris på det og kommer til å bruke det? Hvis ikke så er det bortkastete penger

Anonymkode: ffc84...683

• Liker 2
Skrevet

Gavekort er generelt en dårlig gave om det ikke er eksplisitt ønsket, og særlig på en såpass begrenset markedsplass som Tise. Jeg har solgt et par plagg der, men aldri funnet noe som har fristet meg nok til å kjøpe.

Jeg ville heller kjøpt noe brukt i gave. Silketørkle, f.eks. Eller belte. Eller veske.

Anonymkode: 2eb12...8eb

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du sikker på at de du gir det til setter pris på det og kommer til å bruke det? Hvis ikke så er det bortkastete penger

Anonymkode: ffc84...683

Den som ikke setter pris på en gave, om det så er en appelsin, er en utakknemlig dritt. En gave er en gave uansett. Det er tanken som teller…

Jeg vet at de jeg tenkt kjøpe dette til, prøver å kjøpe så mye som mulig brukt. Både klær og møbler. Dette fordi det er unødvendig å kjøpe nytt når man kan få nest inntil like bra brukt. Bra for miljøet, og bra for lommeboka. 

Men… Så spurte ikke jeg om hva folk syns om valget av gave. Lurte på om noen hadde erfaring av gavekort fra denne plassen og hvordan den virket. Kan ikke se at innlegget mitt var så utydelig???

Skrevet

Herregud. Gavekortet er en kode. Du kan lage noe fysisk av det selv.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Herregud. Gavekortet er en kode. Du kan lage noe fysisk av det selv.

Takk for svar 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...