AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #1 Skrevet 6. desember 2021 Introduserte meg for salg nudes på snap. Solgte mye begge to. Hun bor med sin eks og barn da han eier halve og ikke ferdig nedbetalt lån,noe som sårer for jeg ventet på henne. over til snap igjen, vi ble enige om at jeg skulle slutte med salg ettersom det gikk i hodet på meg og hun valgte og fortsette for hun stolte ikke på at jeg sluttet . Fant u at hun har fetlife og ikke ferdi der, men gikk i strupen på meg for jeg begynte kun med videoer(ikke treff) for jeg fant ut at hun holdt på bak min rygg. hva hadde dere gjort?? Jeg har gjort det slutt. Men føler at hun sa det var slutt Anonymkode: 9f66c...904
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #2 Skrevet 6. desember 2021 Om dere ble enige om at du skulle slutte å selge nakenbilder av deg selv, men ikke gjorde det, skjønner jeg at hun reagerte. Du vet at en video bare er flere bilder etter hverandre? Å ha en profil på Fetlife er ikke synonymt med å holde på bak ryggen din. Om hun ikke var utro, da? Jeg ville tatt et norskkurs. Anonymkode: 1cca6...985 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2021 #3 Skrevet 6. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Om dere ble enige om at du skulle slutte å selge nakenbilder av deg selv, men ikke gjorde det, skjønner jeg at hun reagerte. Du vet at en video bare er flere bilder etter hverandre? Å ha en profil på Fetlife er ikke synonymt med å holde på bak ryggen din. Om hun ikke var utro, da? Jeg ville tatt et norskkurs. Anonymkode: 1cca6...985 Nei reagerte for hun sa hun kun selger videoer på snap, men fant ut hun selger på fetlife og uten å si det. Med dirty tekst noe hun ville jeg skulle slutte med Anonymkode: 9f66c...904
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå