Gå til innhold

gjest

Guess What!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempefine begge to!!

Hilsen Anni som ikke er så rent lite misunnelig på folk som er så flinke til å sy!! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er superflotte.

Fikk sydd meg en lang silkekjole i Bankok. Synd jeg ikke får brukt den så ofte. Skulle likevel ønske jeg hadde fått sydd meg flere. SUKK!!

Kanskje symaskin skulle stått på ønskelista???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Kjempe herlige kjoler...vet ikke om det var tilbakemelding på hvilken vi likte best du var ute etter, men JEG likte nå den første aller best.....så fikk du vite det enten du ville eller ikke:)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det var det som var meningen! Nikke.gif

Fant ut etterpå at jeg skrev litt feil..

Men jeg vil altså ha deres mening.

Min mor sier også den første er penest.Den andre var også pen syntest jeg , men om den var i beige.

brunette.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte også den første best, men jeg er ikke så glad i svarte kjoler. Hadde den vært i samme farge som den første hadde jeg valgt den siste. Dette ble litt rotete men jeg tror du skjønner det Hehe.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste kjolen (som var mørk rød) i den fargen som den første kjolen som er lys rød?

Ja kansje det vare en god idè!! Dere kan også komme med forlag til hva farge jeg kan bruke! Jeg er brunette og litt mørk i huden.

Så vil ikke ha noe svart eller grønn eller mørke blå.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er fra en brudesalong-side. Men jeg bruker mine egne mål, kjøper inn mine egne valgfrie stoff. Og syr i vei,med masse hjelp av mamma for stås!!Hun er en symaskin i seg selv hun.... Har også laget meg en svart "silke" veske til. Den ble faktisk kjempe fin !:) Det er ikke så vansklig om du bruker deg tid....

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg hadde definitivt valgt den siste. Synes det er fint med kjoler som går i ett og ikke todelt. Man får slik en flott figur av det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...