Gå til innhold

Poseløs støvsuger?


Gjest Violetta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Violetta
Støvet samler seg i en beholder i stedet som du må drive å tømme. Den kan jo vaskes etter hver bruk.

Takk for svar. Er det bedre enn med poser? Tenker ikke på om det er enklere, men om luften blir renere.

Endret av Violetta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse poseløse støvsugerne (iallefall de jeg selger) har hepafilter, og dette er med på å gjøre lufta renere enn om de ikke hadde hatt det..

Støvsugerne har også 2 filter... som er med på å rense lufta..så den skal bli ganske rein etterpå ja.

Men om den ble renere enn ved bruk av en dyr og flott posestøvsuger modell går vel opp i opp tenker jeg.

men dersom du sammenlikner den med en billig modell uten hepafilter så er nok den poseløse støvsugeren den som gjør lufta reinest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Posestøvsugere får også med hepafilter, filter og kullfilter.

Og du får uten.

Tror nok ikke det er forskjell på renhet i lufta om begge støvsugerne har hepafilter og filter til luftrensing. Trenger ikke være av de dyreste posestøvsugerne heller, finnes fra en 1000,- og oppover.

Men, jeg har solgt begge deler og kommer aldri til å ha noe poseløs støvsuger her hjemme. Eller neste gang jeg får hus skal jeg ha sentralstøvsuger. Det får du desidert reinest luft av da all lufta blir sugd ut av rommet og ikke noe restluft kommer ut i rommet igjen.

Og de har jo begynt å ha en litt levlig pris nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har poseløsstøvsuger og elsker det!!!

Aldri tom for poser, kaster bare støvet, ikke en pose i tillegg. Støvsuger man opp jord, mat el kan man hive dette dirkete i den riktige kildesorteringen osv

Kjempemessig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Violetta

Skjønner. Tusen takk for svar. Satser nok på poseløs støvsuger da, så reklame for en på Jernia til ca. 800,- tror jeg det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som er på tilbud hos jernia nå er den jeg har.. Digger den.. kjøpte den til full pris, men den var fremdeles fullstendig verd det!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta
Den som er på tilbud hos jernia nå er den jeg har.. Digger den.. kjøpte den til full pris, men den var fremdeles fullstendig verd det!! :)

Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må du løpe å kjøpe violetta.. begynner å bli tomt.

men du har jo modellen over til 1399,-

den er jo litt sterkere + at du får med parkett og turbomunnstykke.. (til tepper),,

men både den til 799,\ og den dyreste er flotte støvsugere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...