Milky Skrevet 7. desember 2021 #161 Skrevet 7. desember 2021 Bare tull som vanlig, anbefalinger og ingen ordentlige grenser 14
Ella Grisella Skrevet 7. desember 2021 #162 Skrevet 7. desember 2021 Jeg liker tilnærmingen. Noen påbud, men det meste er anbefalinger. Det er opp til oss å ta ansvar nå, og gjør vi det, slipper de å komme med mer inngripende tiltak. Vi vet hva som trengs. Jeg håper folk gjør det som må til. 13
ostekaker Skrevet 7. desember 2021 #163 Skrevet 7. desember 2021 Ella Grisella skrev (1 minutt siden): Jeg liker tilnærmingen. Noen påbud, men det meste er anbefalinger. Det er opp til oss å ta ansvar nå, og gjør vi det, slipper de å komme med mer inngripende tiltak. Vi vet hva som trengs. Jeg håper folk gjør det som må til. jepp
SoWhat? Skrevet 7. desember 2021 #164 Skrevet 7. desember 2021 Milky skrev (2 minutter siden): Bare tull som vanlig, anbefalinger og ingen ordentlige grenser Hva mener du? Vet du ikke hva du skal gjøre? 4
Milky Skrevet 7. desember 2021 #165 Skrevet 7. desember 2021 Heldigvis har oslo konferanse 20:15 kanskje de innfører strengere tiltak her 4
kri.star Skrevet 7. desember 2021 #166 Skrevet 7. desember 2021 (endret) Hva faen?? Unnskyld språkbruken, men dette må være det dummeste jeg har hørt! Totalt tiltaksløshet fra regjeringen? «Fint om dere er så snille å ikke være mer enn 20 mennesker en dag i jula»! Disse «tiltakene» er jo helt meningsløse!! Hvor er lederne i dette landet? Er de så redde for at folk skal bli sure, at de ikke tørr å gjøre noe som helst?? Endret 7. desember 2021 av Frk.fri 10
Milky Skrevet 7. desember 2021 #167 Skrevet 7. desember 2021 SoWhat? skrev (1 minutt siden): Hva mener du? Vet du ikke hva du skal gjøre? Jo jeg vet hva jeg skal gjøre, men folk har friheten til å gjøre hva de vil egt. Er bare en haug med anbefalinger, ikke engang en grense for nærkontakter eller gult nivå i bhg/skoler. Det vil fortsette som vanlig 4
ostekaker Skrevet 7. desember 2021 #168 Skrevet 7. desember 2021 (endret) Milky skrev (5 minutter siden): Heldigvis har oslo konferanse 20:15 kanskje de innfører strengere tiltak her Takk, det var jeg ikke klar over Endret 7. desember 2021 av ostekaker
Elaine Marley Skrevet 7. desember 2021 #169 Skrevet 7. desember 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Gjest Tamsi Skrevet 7. desember 2021 #170 Skrevet 7. desember 2021 Bare anbefalinger, og de trer ikke engang i kraft før torsdag?? Hva i alle dager er dette for noe? "Innfører meter og munnbind", vi sluttet da aldri med det! Nei, at det går an. I år blir det omicron under juletreet.
NorthernLight Skrevet 7. desember 2021 #171 Skrevet 7. desember 2021 Svenske-opplegg. Veldig mye anbefalinger… 7
Crobern Skrevet 7. desember 2021 #172 Skrevet 7. desember 2021 Ella Grisella skrev (5 minutter siden): Jeg liker tilnærmingen. Noen påbud, men det meste er anbefalinger. Det er opp til oss å ta ansvar nå, og gjør vi det, slipper de å komme med mer inngripende tiltak. Vi vet hva som trengs. Jeg håper folk gjør det som må til. Dessverre så vet ikke alle hva de skal gjøre. Eller de vet det og driiter i det. Tåpelig å komme med påbud som de ikke har sjans til å følge opp. Men de skal ha for at de prøver da. 3
Tulla25j Skrevet 7. desember 2021 #173 Skrevet 7. desember 2021 Kulturlivet får lide nok en gang.. mens skolene som hSr vært mest utsatt får fortsette som før? Svakt! 3
cppdude Skrevet 7. desember 2021 #174 Skrevet 7. desember 2021 Høres ut som julebordene får leve, dersom det er f.eks live musikk i bildet?
kri.star Skrevet 7. desember 2021 #175 Skrevet 7. desember 2021 1 minutt siden, Tamsi said: Bare anbefalinger, og de trer ikke engang i kraft før torsdag?? Hva i alle dager er dette for noe? "Innfører meter og munnbind", vi sluttet da aldri med det! Nei, at det går an. I år blir det omicron under juletreet. Dette er tragikomisk!! Meteren er tilbake?? Wtf? Når forsvant den?? Og hvem kan ja 20 gjester hjemme med 1 meter avstand mellom alle? 4
Peanut Skrevet 7. desember 2021 #176 Skrevet 7. desember 2021 4 minutter siden, Tulla25j said: «Vi Anbefaler, vi bør eller tenk selv». Really? Blir vel nesten som Peer Gynt det der? «Ja, tenke det; ønske det; ville det med; – men gjøre det! Nei, det skjønner jeg ikke.» Hvordan måler man for øvrig meteren om man skal gå forbi noen på et smalt fortau? 2
kri.star Skrevet 7. desember 2021 #177 Skrevet 7. desember 2021 1 minutt siden, Tulla25j said: Kulturlivet får lide nok en gang.. mens skolene som hSr vært mest utsatt får fortsette som før? Svakt! Men de kommer jo kanskje med en økonomisk løsning senere som de tror at kanskje kan fungere hvis de klarer det?! Jo, flott det! Viser skikkelig handlekraft! (Sarkastisk hvis det ikke kom frem)
Ella Grisella Skrevet 7. desember 2021 #178 Skrevet 7. desember 2021 Jeg får litt noia av at vi mennesker alltid må ha klare føringer fra regjeringen. Kan ikke folk tenke sjøl, ta ansvar sjøl? Frihet under ansvar. Dette burde være mer enn nok for voksne, oppegående mennesker. 16
SoWhat? Skrevet 7. desember 2021 #179 Skrevet 7. desember 2021 Milky skrev (Akkurat nå): Jo jeg vet hva jeg skal gjøre, men folk har friheten til å gjøre hva de vil egt. Er bare en haug med anbefalinger, ikke engang en grense for nærkontakter eller gult nivå i bhg/skoler. Det vil fortsette som vanlig Han prøvde å appellere til folks fornuft. Mulig han har for høye tanker om mange. 1
Gjest Pianobar Skrevet 7. desember 2021 #180 Skrevet 7. desember 2021 Ella Grisella skrev (12 minutter siden): Jeg liker tilnærmingen. Noen påbud, men det meste er anbefalinger. Det er opp til oss å ta ansvar nå, og gjør vi det, slipper de å komme med mer inngripende tiltak. Vi vet hva som trengs. Jeg håper folk gjør det som må til. Det skjer ikke.
Anbefalte innlegg