Gå til innhold

Mary Kay

Anbefalte innlegg

Gjest Sarah Jessica
Skrevet

Fikk renseproduktet i posten i dag, 3-1 timewise (som jeg ville ha fordi den har peeling i seg). Men så ser jeg at man bør unngå øyne. Blæh! Jeg som ville ha et kombiprodukt! Orker jo ikke bruke 2 rensebprodukter!! Skriver de det bare på fordi de vil selge en egen øyesminkefjerner tenker jeg.. Er det noen som har erfaringer med dette produktet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bruk den på øyne. Det er skrubbekorn i den.

På samme måte som man ikke bruker grønnsåpe på vinduene, bruker vi heller ikke rensekrem på øynene. Dette er en 3-in-1, som du antakelig fikk beskjed om at virker som rens, skrubb og ansiktsvann i ett produkt. Øynene skrubber vi ikke.

mary kay har en fantastisk øyensminkefjerner, oljefri, tokomponent (ristes før bruk) som tar vannfast og vannløselig makeup, samt pleier vippene dine. Selv har jeg fått tilbake lengden på vippene mine etter at jeg begynte med denne, i stedet for alt mulig annet rart jeg har kjøpt på rema....

Gjest Sarah Jessica
Skrevet

Takk for svar. Er bare så lei av alle kompbiprodukter som ikke kan fjerne sminke samtidig. Det begynner å bli vel mange produkter man på ha i ansiktet i løpet av en dag! Hva gjorde kvinnene for 100 år siden uten mon tro...

Skrevet

For hundre år siden var det ikke mye sminke på privatpersoner, og luften og vannet var rent..

3-in-1 er glimrende hvis du ikke liker å bruke ørten produkter morgen og kveld, da har du hele renseprosedyren i ett produkt, ett til øynene og ett til fukting.

Enklere enn det får du det ikke. Alternativet er jo ett renseprodukt, ett skrubbeprodukt, ett hudvann, en fuktighetskrem og en øynesminkefjerner. Der har du plutselig fem produkter i stedet for tre.

Hvis du tenker over det, så er det ganske logisk at øynene trenger annen pleie enn huden i resten av ansiktet. For det første er det stor forskjell på mascara og foundation, ikke sant? Og for det andre er huden rundt øynene veldig tynn og følsom i forhold til huden i ansiktet.

Du ville vel ikke bruke bodywash og bodylotion i ansiktet ditt heller, eller fotbad som hårvask? Eller som jeg sa; grønnsåpe på vinduene...?

Gjest Sarah Jessica
Skrevet

Argh - jeg hater når andre har rett!!

Skrevet

En god rens som også fjerner øyensminke, er Ultracalming Cleanser fra Dermalogica. Den kan du skylle av med vann, eller tørke av. Men skrubb må du ha separat. Uansett er det ikke sunt for huden å skrubbe for ofte, som slike alt-i-ett-produkter legger opp til.

Skrevet

Skrubben til MK er så mild, med så få korn i at det ikke er noe problem. Den er laget nettopp fordi det ikke skal være noe problem og bruke den daglig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...