Gå til innhold

VG: Dette kan trigge sosial angst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betal for abbonement. Kopiering og deling av innholdet er brudd på Åndsverkloven.

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

https://www.vg.no/forbruker/helse/i/rEVEaw/ny-forskning-dette-kan-trigge-sosial-angst

Noen som kan kopiere og dele innholdet? 

Anonymkode: c74d1...222

Har du lånekort på biblioteket?

Vet ikke hvordan det er i resten av landet, men Deichman i Oslo gir i alle fall gratis tilgang til alle landets papiraviser i PDF-format (der denne artikkelen sikkert er tatt med) ved å logge seg inn på "min side".

Anonymkode: d9d29...940

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du lånekort på biblioteket?

Vet ikke hvordan det er i resten av landet, men Deichman i Oslo gir i alle fall gratis tilgang til alle landets papiraviser i PDF-format (der denne artikkelen sikkert er tatt med) ved å logge seg inn på "min side".

Beklager så mye - tok feil der.

Tjenesten Deichman gir tilgang til, er PressReader, og der finner jeg Aftenposten, Dagbladet, Dagsavisen, og en haug med aviser og magasiner fra hele verden, men dessverre ikke VG.

Anbefaler likevel å prøve ut dette hvis tilbudet også er tilgjengelig i resten av landet; man finner utrolig mye interessant lesestoff der, fritt tilgjengelig.

• Liker 1
Skrevet

I korte trekk sier artikkelen at sosial angst kan skyldes en ubalanse i dopamin- og serotonintilførselen i hjernen, spesielt i amygdala. 

• Liker 2
Skrevet
17.11 skrev (36 minutter siden):

I korte trekk sier artikkelen at sosial angst kan skyldes en ubalanse i dopamin- og serotonintilførselen i hjernen, spesielt i amygdala. 

Takk skal du ha :)

Anonymkode: c74d1...222

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...