Gå til innhold

Fertile Dating, noe for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I NRKs Gutter mot verden blir det pitched en idé om en datingside kalt Fertile Dating. Kun fertile, dvs kvinner (og menn) i en viss alder, får lov å være medlemmer. Alt handler om å finne en partner som ønsker, og kan, få barn. 

Er dette noe for deg? Hvorfor/Hvorfor ikke?

Anonymkode: 6b131...836

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så alle som skal være medlem må utredes for om de er fertile? For hvordan ellers kan man vite om man er fertil? De færreste vet vel ikke at de ikke er fertil før de faktisk har prøvd å få barn og funnet ut at de ikke greier å få barn og dermed at begge partene i forholdet blir utredet for det. 

Anonymkode: 13879...c92

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hater nettdating, så nei. Treffer menn på normal måte

Anonymkode: 3d8f6...8ec

• Nyttig 2
Skrevet

Nei, da hadde det samla seg alle mennene med breeding fetish der som ville slå flest mulig damer på tjukka uten å ta ansvar for babyen og konsekvensen. 

Haha hadde blitt et kaos uten like 

Anonymkode: 4309d...60f

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, vil jo ikke ha barn. Gi meg gjerne det motsatte av den siden.

Anonymkode: 84cee...9a5

• Liker 7
Skrevet

Dette er Eivind Berge. Mannen som ønsker å lage datingssiden Fertile Dating. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

😂😂😂😂 

De bør screene psyken til folk, så man slipper alle med clusterB osv. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

I NRKs Gutter mot verden blir det pitched en idé om en datingside kalt Fertile Dating. Kun fertile, dvs kvinner (og menn) i en viss alder, får lov å være medlemmer. Alt handler om å finne en partner som ønsker, og kan, få barn. 

Er dette noe for deg? Hvorfor/Hvorfor ikke?

For meg? Nei, jeg har aldri i mitt liv fokusert på å finne en rugekasse for spruten min, så en sånn datingside treffer på siden av hva jeg ønsker ut av et forhold.

Men selvfølgelig, hvis det viktigste for deg, er å skape barn, så ville dette vært en ide. Litt sånn motvekt til Tinder og sugar* løsninger. 

Det kritiske her, er jo egentlig mer å ordne for møte, sikre at hun får «lukte» på fyren, og helst rundt eggløsning , når hormonene er mest i kontroll.

Men husk at dette ikke nødvendigvis fører til bedre forhold.

Skrevet

Det er ikke bærekraftig at uattraktive menn enten på autismespekteret, og/eller med narsissistiske/dyssosiale trekk, schizoide og paranoide menn skal spre de dårlige genene sine videre.

Anonymkode: d225d...b46

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ikke bærekraftig at uattraktive menn enten på autismespekteret, og/eller med narsissistiske/dyssosiale trekk, schizoide og paranoide menn skal spre de dårlige genene sine videre.

Ikke attraktive av typen heller, psykiske lidelser er svært arvelige. Spesielt cluster B

• Liker 3
Skrevet

Gærne Cluster-B menn er opptatt av å spre de dårlige genene sine videre. Kjenner ingen som er så opptatt av å få barn som uattraktive menn med toxic personlighet. Det er en grunn til at narsissisme sprer seg i befolkningen. Menn som skal ha flere barnekull med ulike kvinner har de mest tvilsomme personlighetstrekkene.  Kvinnene med syke personligheter begynner tidlig, mens mennene med syke personligheter begynner tidlig OG avslutter sent. Horribelt. 

• Liker 7
Skrevet

Men hva får enkelte *les; svært få* menn til å tro slik dating er noe kvinner ønsker?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, det er ikke noe for meg. Jeg er i fertil aøder, men er ferdig med å få barn.

Mulig jeg er pessimist, men jeg tenker at det vil fylles opp av menn som gjør og sier hva som helst for å få et ligg. Ved å gå etter damer som ønsker barn, øker de sjansen for å finne en kvinne som faktisk vil ligge...

Anonymkode: 36494...1cd

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gærne Cluster-B menn er opptatt av å spre de dårlige genene sine videre. Kjenner ingen som er så opptatt av å få barn som uattraktive menn med toxic personlighet. Det er en grunn til at narsissisme sprer seg i befolkningen. Menn som skal ha flere barnekull med ulike kvinner har de mest tvilsomme personlighetstrekkene.  Kvinnene med syke personligheter begynner tidlig, mens mennene med syke personligheter begynner tidlig OG avslutter sent. Horribelt. 

Ja. Cluster B kvinner har gjerne 3-6 barn, med mange menn. Cluster B-menn ligger rundt hele livet og har hundrevis av kvinner etter seg. De klarer jo ikke ha normale relasjoner

• Liker 2
Skrevet

Vanlig dating er jo fertil dating, haha. 

Anonymkode: 4b4f1...ca6

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Klassisk incel med voldsideologi og han er spik spenna.

Mener kvinner er offentlig eiendom som skal fordeles ut til menn med tvang.

Anonymkode: 26013...a30

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Ironien med incel Berges "fertildating" er jo at kvinner vil selvfølgelig være enda mer kresne når den uttalte hensikten med å møtes er reproduksjon.

Disse mennene ser ikke på kvinner som mennesker, de forstår ikke at kvinner har følelser og preferanser på lik linje med menn.

Anonymkode: 26013...a30

• Liker 10
  • Nyttig 1
Gjest AprilRyan
Skrevet (endret)

Vet ikke helt om jeg ser poenget med en slik datingside. For min del hadde det vært meningsløst uansett, men er ikke flere datingsider allerede lagt opp sånn at man kan finne en partner som vil ha barn? På flere kan man sette opp om man vil ha barn eller ei. Er det ikke bare å bruke disse og søke etter en partner innenfor de alderspreferansene en har? 

Jeg lurer litt på hva som er forskjellen mellom denne og eksisterende datingsider som tilbyr mulighet for å sette opp at man vil ha barn. 

Tenker han at dette skal gjøre det enklere for folk å finne en partner? Jeg stiller meg tvilende til det. Det blir vel fortsatt en overvekt av menn og om man ikke gjør noe med overfladiske vurderingskriterier så vil det fortsatt være de samme mennene som blir valgt bort. 

Mulig det er et slags konsept her jeg ikke vet om, men virker litt meningsløst i forhold til allerede eksisterende datingsider. 

Endret av AprilRyan
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.12.2021 den 17.58):

Jeg sitter å ser på dette nå. Første jeg tenker er at det er merkelig. og at denne Eivind Berge mangler et par koblinger, spesielt opp mot empati og sosiale koder. Med det sagt, Virker han også autistisk eller om han kansje har asberger eller noe som gjør at han sliter litt.

AprilRyan skrev (På 7.12.2021 den 1.20):

Jeg lurer litt på hva som er forskjellen mellom denne og eksisterende datingsider som tilbyr mulighet for å sette opp at man vil ha barn. 

Berge har jo "incel" bakgrunn og har ganske ekstreme meninger. Forskjellen er kansje at han prøver å utelukke "chads" som han kansje mener bare ønsker flest mulig sex partnere og ikke familie / barn, eller noe sånt? 

Han har jo vært i fengsel for voldstrusler mot et politimann.  

Anonymkode: fd10b...7cc

• Liker 2
Gjest AprilRyan
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg sitter å ser på dette nå. Første jeg tenker er at det er merkelig. og at denne Eivind Berge mangler et par koblinger, spesielt opp mot empati og sosiale koder. Med det sagt, Virker han også autistisk eller om han kansje har asberger eller noe som gjør at han sliter litt.

Berge har jo "incel" bakgrunn og har ganske ekstreme meninger. Forskjellen er kansje at han prøver å utelukke "chads" som han kansje mener bare ønsker flest mulig sex partnere og ikke familie / barn, eller noe sånt? 

Han har jo vært i fengsel for voldstrusler mot et politimann.  

Anonymkode: fd10b...7cc

Jeg tror ikke at en slik app blir noen suksess. Ja, kanskje de prøver å utelukke de som bare vil pule rundt, men flere apper retter seg allerede mot de som ønsker seg noe mer seriøst. 

Jeg ser ikke helt hva som er forskjellen mellom denne og de appene som er litt mer seriøse. Ja, annet enn at alle må være fertile og ønsker seg barn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...