Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei☺️ jeg er så forferdlig redd for å få abort igjen.. brukte 1 år og 3 månder på å bli gravid igjen etter sist abort… 

den siste veka har jeg hatt litt rosa utflod når jeg tørker meg, må si det ikke er hver dag og ikke mye! Men er alikevell livredd.. Skal på tidlig ultralyd den 17desember og jeg gruer meg så mye😢 

jeg var på priv klinikk for jeg ville se hjertet, han fant ut at jeg mest sansynlig låg en uke bak en det jeg trudde for han såg ikke noe hjertelyd og målte embryoet til 3mm. Men på kvelden denne dagen kom det rødt når jeg tørket meg, er dette normalt etter en innvendig ul?🥵

Jeg verker litt i underlivet, men ikke noe verk i magen. Har ømme bryst og er kvalmen.. Legen sier at verk i underlivet er normalt og ingenting tyder på ein sa da jeg ikke har smerter i magen, selv om jeg har litt rosa utflod. 

er det noen andre som har hatt det slik i sitt svangerskap?🥰🧸

Anonymkode: f1414...a8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bare akseptere risikoen og slutte med spekulasjoner om dette går bra eller ikke. Det vet man faktisk ikke før ungen blir født. Du kommer til å bli utslitt om du skal analysere hvert eneste symptom/ikke symptom.

Anonymkode: 18ae3...5ee

Skrevet

Litt blødning eller litt rosa utflod er veldig vanleg. Forstår det er skummelt. Eg gjekk og sjekka for blødning konstant mellom veke 6 til tidleg ultralyd pga murring i underliv. Noko som er eit vanleg symptom på graviditet, men likevel forbandt eg det med menstruasjon/SA etter 2 SA tidlegare. Ein er veldig redd, men likevel er det ingenting du kan gjer frå eller til. Prøv å slapp av, og tenk at det som oftast går bra ❤️ 

Skrevet

Ja dette kan være vanlig, jeg opplevde åså rosa utflod og litt blødning etter inv.ultralyd 😊 Jeg hadde ikke reagert på det alene :klem: 

Anonymkode: 187ad...5f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...